Ráno jsem se vzbudila s dobrou náladou. Až na jednu věc. Musela jsem pořád myslet na ten včerejšek.Bylo mi to líto. P.Lupin za nic nemůže.Když mi zase Mia řekla že jsem blázen když spadla z postele,Ginny se zase na mě dívala pohrdavě,tak jsem se konečně dostala do Velké síně a k Harrymu.,,Ahoj Hermiono.",,Ahoj Sů vyspala jsi se dobře?"zeptal se mě a já zkameněla jakoby na mě někdo použil Petrificus totalus.,,J-jo."vykoktala jsem.Né!Už zase se červenám.Mia nahodila zas ďábelský úsměv a pomohla mi si sednout. Jenže co se nestalo. Rona přesadila k sobě (sice s velkým odporem)a mě posadila k Harrymu.Já přísahám,že nelžu!Byla jsem rudá jak jahoda.Po snídani jsme měli kouzelné tvory se Zmijozelem.,,Bože,dej mi sílu ať nezabiju Malfoye a kdyby jo tak mi odpusť!"řekla jsem a pak se zpustil obrovský výbuch smíchu.Vzali jsme si knihu obludné obludárium.Došli jsme za Hagridem a ten vytahoval ven zase nějakou oblůdku.Pak začal něco Haggy říkat a já začala snít o Harrym.,,Dobře Susan!",,Pojď ke Klofanovi."řekl Haggy a já sebou cukla. Všichni byli vzadu a já ve předu.Ajaj!Přišla jsem ke Klofanovi a Haggy chtěl něco říct ale já už brala maso a ukláněla jsem se Klofanovi.Když mě přijal sedla jsem si na něj a on vyletěl. Chvíli jsem si s ním zaletěla a pak se snášel dolů.Haggy dal Nebelvíru 50bodů a šli jsme. A najednou...Bum!A ocitla jsem se na zemi.Ležel na mě Harry.,,No...ehm...promil....proin teda..."koktal Harry.,,T-to j-je dob-brý.vykoktala jsem a Harry mi podal ruku.Viděla jsem jak se Mia zase ušklíbla svým ďábelským úsměvem.No jasně!Kdo jiný.Ale když mi Mia řekla,že Harry je taky pořád zasněný a někdy pořádně neposlouchá tak jsem se mohla rozplynnout.Co když se mu líbím.A co když ne?!Tich otázek měla Mia za chvíli dost.Tak mě zastavila tím,že jse mě ptala jestli jsem už byla někdy v Prasinkách.Odpověděla jsem ji ne a Harry taky posmutněl.,,Harry c-co se děj-je?"vykoktala jsem ze sebe.,,Co?!",,Kdo....n-no j-já v-víš t-tam nejedu."dořekl.Bylo mi Harryho líto.Přišli jsme konečně do našeho pokoje a já šla ke zrcadlu. Musela jsem pořád přemýšlet nad tím snem.Rozhrnula jsem svoje vlasy z krku a....,,Sů,co to tam máš?",,To vypadá jako to co má Harry na čele!"řekla mi Mia.Neměla jsem to nikdy.Teď to tam bylo trochu vidět a já se bála Mie říct to co jsem viděla.,,No,víš mě se zdál sen o tom jak jsem byla malá a byla jsem u Harryho v domě a....viděla jsem zemřít Harryho matku.Ale pak měl přijít i náš konec ale místo toho jsme měli jizvy."dořekla jsem svůj proslov a Mia na mě koukala jak na zjevení boha.Celou dobu o tom mlela pořád dokola ale já ji neposlouchala.Přemýšlela jsem zase o Harrym (Nejčastější věta zatím😂).Už jsme konečně dorazily do Prasinek.Bylo mi moc líto Harryho.Nemohl totiž jít,protože Dursleyovi mu nepodepsali papír.Řekla jsem si,že mu něco koupím.Šli jsme nejdříve do Medovýho ráje.Bylo tam plno sladkostí.Nevěděla jsem co si vezmu dřív.Čokoládové žabky nebo Bertíkovi fazolky tisíckrát jinak?Vůbec jsem nevěděla co a proto jsem se rozhodla,že půjdu po pořadě.Vzala jsem toho několik.(půlka z toho byli čokoládové žabky a Bertíkovi fazolky tisíckrát jinak.)Pak jsme se vydali k Chroptící chýši.Tedy k tomu ohraničení.Pak....WTF!!Proč musí být všude kde jsme mi.Zase NAGELOVÁNEK!Už zase otravoval ale já si za sebou všimla pohybu.Nenápadně jsem tam prošla a najednou mě někdo stáhl k sobě.,,Uf.",,Harry to mi nemůžeš dělat."řekla jsem mu.,,Promiň,ale koukni na tohle."a ukázal mi kus papíru nic na něm nebylo.Koukla jsem na něj nechápavě.,,Slavnostně přísahám,že jsem připraven ke každé špatnosti."řekl a na papíru se začaly objevovat písmena a znaky.Byl to Pobertův plánek.Byly tam všichni co byli v Bradavicích.,,Tak pojď jdeme pozlobit nagelovánka a jeho bodyguardy."dořekla jsem a oba jsme se tomu zasmáli.Hřálo mě u srdce jak jsem byla blízko Harryho.Pořádně jsme to nagelovánkovi nandali a pak jsem společně odešli.
Čusík.Vím zase otravuju.Nejdřív bych se chtěla omluvit těm co četli mojí knihu Normal vampire?!Zrušila jsem ji proto,že tady jsem měla větší podporu a sledovanost a napadaly mě víc nápadů.A teď té nejdůležitější věci.Tak se vás ptám:Chcete aby Sirius,Remus,Tonksová a Fred byli na živou a nebo se mám řídit knižní verzí?Prosíím pište mi do komentů.A u toho speciálu k 1k reads je tam u toho dopisu od Harryho že je z pátého řočníku ale to jsem počítala s Harrym a ne se Sů.Děkuji za pozornost.
Slavnostně přísahám,že jsem připravená ke každé špatnosti. ClaireRavenclawgirl
ČTEŠ
Cože?! Malfoyová!(Korekce)
Fanfiction(Popis se upravuje podle průběhu děje) Susan Malfoyová již zažila své nejnáročnější ročníky..Již ji čeká 5.ročník, kdy na konci čtvrtého ročníku(do něhož byla z 3.ročníku přeřazena zatím z neznámého důvodu)byla unesena smrtijedi a poznala svoji matk...