Ples II.

185 9 0
                                    

Pomalu jsem otevírala oči.Na jedné židli,kousek ode mně ležel rozvalený Harry.Asi tu byl celou noc...Počkat?!Celou noc?Já jsem prošvihla ples?

,,Harry!"zakřičela jsem na něj.

Ten se se spadnutím ze židle probudil.

,,Sů!Ty jsi se probudila!Už můžeme jít na ples.Mcgonnagalová se obávala,že už se neprobudíš."řekl a políbil mě.

Přišla mi to tak dlouhá doba,co jsme se neviděli.Nechápu to.

,,On ještě nezačal?"zajímalo mě.

,,Ne.Nemohlo se začít bez jednoho z vítězů."mrkl na mě.

Věděla jsme jistě,kdo to byl.Ta závistivá mrcha Weasleyová.

,,Já se musím jít upravit."řekla jsem mu.

Běžela jsem několika chodbami,než jsem se úspěšně dostala do dívčích pokojů a našla ten,který sdílím s Miou.

Mia tam chudák seděla a v očích se jí leskly slzy.Když mě uviděla,vyvískla a pevně mě obejmula.

Nikdy bych neřekla,že má takovou sílu.

,,Sů...Jsi v pořádku."šeptla mi.

,,Taky tě ráda vidím ale jestli mě nepustíš,budeš mě moc donést zpátky k madam Pomfreyové."kašlala jsem.

Mia mě naštěstí pustila a společně jsme se začaly připravovat na ples.

Jsem nervózní.Nedokážu to.Ne,já to musím dokázat.Prostě musím.

Pořád ale musím myslet na jedno.Kdo je moje biologická matka?Vím jen to,že Sirius Black k ní choval nějaké ty city,říkal jí Beth a měla něco s bratrem Malfoye seniora.

,,Převlékneme se?"zeptala jsem se a Hermiona jen zvesela přikývla.

Udělali jsme si nějaké ty dívčí blbosti a oblékly jsme se.(Nechce se mi tu sem psát ty zdlouhavé komentáře, co si oblékla první a blablabla.)

Vyrazily jsme k Velké síni.Před námi stál Harry s Krumem.Oba se na nás dívali jak na anděly.Hermiona šla ke Krumovi a já k Harrymu.

,,Ahoj.Sluší ti to."usmál se na mě.

,,Tobě taky."usmála jsem se také.

Čekali jsme než se otevřeli dveře, aby účastníci turnaje mohli začít první tanec.

Giggory Changová

Fleur Random kruv.student

Hermiona Krum

Susan Harry

(Pořadí.)

Všichni obdivovali naše šaty a vzhled.Já se strašně styděla,jelikož nemám ráda,když na mě někdo takhle zírá.

S Harrym jsem si stoupli každý naproti sobě. Harry mě chytil jednou rukou kolem pasu a tou druhou se chytl mé druhé ruky.(Vysvětlování lvl. Mája😂)
Já se rukou,kterou jsem měla volnou lehce opřela o jeho hrudník. A pak už jsme jen tancovali.Byl to nádherný pocit.Mít ho tak blízko u sebe.Vědět,že tu pro mě bude každou vteřinu mého života. Jsem ráda,že ho mám a nechci,abych ho ztratila.

Sice kratší kapitola ale nemohla jsem dlouho psát.Moc se vám omlouvám😭 Doufám, že tu se mnou ještě někdo je❤️

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat