1.Bölüm

74 14 5
                                    

Annemin odama kapımı çalmadan dalmasıyla uyandım. "Saatlerdir uyuyorsun Beliz yeter artık gerçekten bak Yeliz kahvaltı için seni bekliyor. Komşular bize oturmaya gelecek bir an önce kahvaltı işinizi bitirin de kek poğaça bir şeyler yapalım."dedi annem heyecanla. "Anne gerçekten bunu bugün yapmak zorunda mıydık yaaa"diye yatakta tepinirken annem pikemi üstümden aldı ve perdemi açtı. Güneş ışınları gözlerimi katletti adeta. Zorla gözlerimi açtım ve kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Patates kızarttım masaya koydum ve sandalyeme oturup içeri seslendim. "Ablaaa patatesi kızarttım gel çaylarımızı doldur da yiyelim."
Ablam içeriye geldiğinde bana gözlerini devirdi "Onu da sen yapsan olmuyor değil mi!" diyerek sabah sabah onu sinirlendirdiğimi belirtmeden geçmedi.

Salonda kanepeye uzanmış televizyon keyfi yaparken annemin seslenmesiyle mutfağa gidip misafirlerin tabaklarını hazırladım ya ben daha depresyondaydım annem bana neler yaptırıyordu böyle!! Kapı çalınca annem kapıya koşarken bana dönüp "Üstüne düzgün bir şeyler giy Beliz içeriye pijamayla gelirsen gerçekten bozuşuruz."demeyi ihmal etmedi. Odama koşup rahat bir şeyler giyinmek için dolabıma baktım. Beyaz sade bir tişört ve mavi yüksek bel pantolonumu giydim ve misafirlerin yanına gittim. "Hoşgeldiniz."dedikten sonra kendimi tanıttım ve elime telefonumu alıp kendimi ortamdan soyutladım. En yakın arkadaşıma mesaj atarak evdeki durumdan yakındım.

Gönderilen: Umaycağızım
Mesaj: Ahhh yıldım bu evde bu ne ya kadın günü var resmen. Yok be kanka sadece depresyon üstüne depresyon fazla bir şey değil.

Yaklaşık 2 dk sonra mesaj geldi ah cağnım arkadaşım benim

Gönderen: Umaycağızım
Mesaj: Ağağağağa kanka kaç bize gel yolu yok mu?! Durum çok mu vahim yaa?

Mesaja gülerken teyzelerden birinin bana seslenmesiyle kafamı telefondan kaldırdım ve salondaki teyzelere teker teker baktım hangisinin bana seslendiğini anlamak amacıyla. Annemin yanında oturan minnoş bir teyze ben seslendim kızım dedi. Ah evet. "Buyurun teyzecim bir şey mi demiştiniz?"dedim en sevecen halimle. "Kızım ben Hatice teyzen oluyorum artık."diye söze başladı. "Senin yaşında erkek torunum var diyecektim ki tanışır mısınız? O da özel okula gidiyor kızım okullarınız da yakınmış bi sorun olursa gel Onat'a sor hiç çekinme olur mu?"diye devam etti. Gülümseyerek teşekkür ettim ve benim için bir sorun olmadığını söyledim. Hatice teyzenin tek torunu geçen seneye kadar sadece Onatmış. Geçen sene Onat'ın ikiz kardeşleri olmuş. Hatice teyze ise yaşlı olduğundan çocuklara bakmakta zorlanıyormuş. Bakıcı falan onlar konuşurken telefonum titredi.

Gönderen: Umaycağızım
Mesaj: Kızım naptın korkutma beni aq. Depresyon dedin cevap da vermiyosun beş dakika içinde dönmezsen anneni ararım.

Gönderilen: Umaycağızım
Mesaj: Kankaa yok ölmedim dkdnkdnd ama şey teyzelerden birinin torunu bizimle yaşıtmış tanışın falan dedi fknfkf

Gönderen: Umaycağızım
Mesaj: Oha çoksel laa nerde oturuyormuş çocuk adı neymiş sordun mu?

Gönderilen: Umaycağızım
Mesaj: He kanka hepsini sordum. 184cm miş ve 55-60 kilo varmış. Mal mısın aq ne soracam yaa meraklı mı gözükeyim ilk saniyede?

Gönderen: Umaycağızım
Mesaj: Tamam la merak edende suç. Beliz umarım çocuk yakışıklıdır da şu Emir'i unutturur sana yaa depresyonda olmandan yıldım -_-

Gönderilen: Umaycağızım
Mesaj: He kanka he. Adı "Onat"mış. Neyse annem tip tip bakıyo bırakıyom telefonu öptüm kocaman

Telefonu masaya bırakıp sohbeti dinlemeye başladım ama ortam sıkıcıydı. Yarın Umayla buluşacaktık buluşmada kimin dedikodusunu yapsak diye düşündüm uzun bir süre. Sonra Hatice teyze yine konuştu.
"Kızım adın Beliz değil mi?" "Evet?"dedim sorgularcasına. Cevap vermeyip annemle konuştu. Bu yaşlılar cidden bazen beni sinirlendiriyor.

Normalde asık suratlı biri olsam da görünüşe göre komşularımız beni beğenmişti. Komşular evden gidince yatağıma uzanıp Pinhani-Sen Olmayınca açtım ve depresyondan devam ettim güne. Emir bizden bir yaş büyüktü ve ben bütün sene onu sevmiştim. O ise bana umut verip bırakmıştı. Bunu hak etmemiştim. Ağlamaya hazırlanmıştım ki telefonum çaldı. Kuzenim arıyordu. Kısa bi telefon konuşmasından sonra hazırlanıp kahveciye doğru yola çıktım. Ankara'nın havası pek belli olmazdı bu yüzden kısa kollu ama boynu kapalı beyaz tişörtümü üzerime geçirip kendimi sokağa attım.

 Ankara'nın havası pek belli olmazdı bu yüzden kısa kollu ama boynu kapalı beyaz tişörtümü üzerime geçirip kendimi sokağa attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuzenime evdeki olayları anlatırken okulların açılması yaklaştı falan derken vakit bayağı ilerlemişti. Onu eve davet ettim ve akşam film falan izleriz diye marketten abur cubur alıp eve geçtik. Pijama partisi planımız suya düşmüştü çünkü ben uyuyakalmıştım.

DOĞRU İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin