11.Bölüm

14 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Geçmiş bayramınızı kutlarım.😍Yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Sizce bölüm uzunluğu iyi mi yoksa daha mı uzun bölümler mi yazmalıyım? Kapak için de aynı şekilde önerilerinizi bekliyorum. Yorum ve votelerinizi eksik etmeyiniz 😊

Umay beni dürtünce ona döndüm. "Efendim Umay?"dedim. Suratı düşmüştü. Her an ağlayacak gibiydi. "Emir.."dedi. "Sus,söyleme."diye bağırdım. "Belizcim belki böylesi daha iyidir senin için ha?"dedi. "Umay sus dedim! Beni bırakıp gitmez o! Geçen rüyamda beni öptü. Nasıl gitsin?"dedim sinirle. "Belki de veda öpücüğüdür."dedi Onat ve benden ayrıldı. "Hadi gidelim Agâh."dedi. "Gidecek misin?"dedim Onat'a. "İnan ki sana sarılmam bile sana fazlaydı. Mesafe korunsun."dedi sertçe. Ben de Onat'ın iyi olacağını düşünüyorum hata bende! Hüngür hüngür ağlamaya başladım. Onat bana baktı sonra gitti. Umay'a sarıldım. "Hadi bebeğim eve gidip biraz uyuyalım,iyi gelir."dedi Umay. Sadece kafamı sallamakla yetindim.

Onat'tan;

Beliz'in ağlamasının sebebi bendim. O gün Beliz'i öptüm o da siktiğimin Emir'i sandı. Beliz sinirle bağırırken o çocuğu ne kadar sevdiğini anladım. Ne kadar masum seviyordu öyle. Kendimi Beliz ve Emir'e olan sevgisinin yanında fazlalık hissettim. Kaba olmanın vakti işte şu andı. Kendimi Beliz'den uzak tutmazsam benim için üzücü şeyler olabilirdi. Bir insana çok çabuk güvenmezdim ama Beliz'de farklı bir şeyler vardı. Her hareketinden doğallık akıyordu. Agâh'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. "Abi ağlayacak gibisin la ne oldu?"dedi. Sadece suratına baktım boş boş. "Onat sakın Beliz'e karşı iyi olma abi. Şu an Beliz'e sevgi beslemen hiç iyi olmaz. Sakın!"dedi uyarır tonda. "Ya geç kaldıysak? Abi kızla karşılaşmak aklımın ucundan geçmezdi ama yine bulduk işte. Sonra bana sarıldı. Neye uğradığımı şaşırdım lan içim ısındı birden."dedim. Agâh bana onaylamayan bakışlar attı. "Kızın o oğlanı nasıl sevdiğini görmedin mi oğlum. O oğlan yüzünden omzunda ağladığı kıza nasıl bağırdı lan."dedi Agâh. "Bana Beliz'in sevgisini  anlatma lan gördüm zaten."dedim sinirle. "Bak oğlum uzun süredir sevgilin yok tamam Beliz güzel kız ama başkasını seviyor. Bak eğer en ufak bir hoşlantı hissediyorsan bırak abicim,yaramaz çünkü. Boşuna kendini üzme. Sevdiğin kız sevdiği adam için senin omzunda ağlamasın."dedi. Haklıydı. Biraz daha terslesem Beliz benimle zaten uğraşmazdı. Okul açılınca da elbet başka kız çıkardı karşıma. Beliz olacak değil ya illaha.

Anneannemin evine gelmiştik. Üstümü değiştirmeye anneannemin evindeki odama girdim. Agâh beni salonda bekleyecekti. Üstüme giyeceğim tişörtü dolaptan alırken aklıma Beliz'in son bakışı geldi. "Gidecek misin?"dedi ama gözleri bana "Gitme,yalvarırım."dercesine bakıyordu.

Beliz beni etkilemişti. Ama onda Emir varken bana asla yer olmazdı. Emir'e o kadar aşıktı ki başkasına aşık olamaz gibiydi. Sanki ömür boyu Emir'i sevecekmiş gibi. Sanki tüm insanlığa gösterebileceği sevgiyi sadece Emir'e göstermeyi tercih etmişti.

Üstümü giyip Agâh'ın yanına gittim. Babaannemin poğaçalarından birer tane ağzımıza atıp kapıya doğru gittik. Beliz konusunu detaylı konuşmalıydık ve bu ev bana Beliz'i hatırlatıyor,doğru kararlar almama engel oluyordu. Kapıda Agâh birden gülmeye başladı. "Abi hatırlıyor musun siz Çiğdem ile çıkarken efsane bir şey olmuştu. Çiğdem senin kucağındaydı kapı kapanacak diye Çiğdem'i kapıya doğru ittirmiştin de kafası kapıya çarpmıştı. Ne komikti lan ama. Günlerce ağlamıştı da seni terk etmişti."deyip kahkaha atmaya başladı. Anı gözlerimde canlanınca bir kahkaha da ben attım. O an duyduğum hıçkırık tüm sevincimin içine etmişti.

Umay'dan;

Beliz'i eve getirmeye ikna etmiştim. Binaya girdiğimizde bir ses vardı. Beliz pek sallamadı. Ağlamakla meşguldü. Onat'ın yaptığı çok terbiyesiz bir hareketti. Önce sarılmak sonra da bu sana fazlaydı demek? Ne kadar kaba ve terbiyesiz bir çocuk. Beliz'in çıldırdığı kadar var gerçekten!

Belizlerin evinin olduğu kata geldiğimizde yukarıda duran Onat ve Agâh'ın güldüğünü gördük. Evet bu ağır olmuştu şimdi Beliz'e. Çünkü çekinmeden kahkaha atıyorlardı. Başka bir zaman olsa oraya çöker,Agâh'ın gülüşünü izlerdim saatlerce. Ama Beliz'in hıçkırdığı an ses kesildi zaten. Birden kafamı Beliz'e çevirdim. Elindeki anahtarı bana uzattı ve "Açamayacağım galiba"dedi zorla. İlk defa bu ses tonunda konuşuyordu. İyi misin diyecektim ki yere düşmesi bir oldu.

Agâh'tan;

Beliz'i görünce Onat'ı gülerken görmesini istedim. Beliz ağlarken Onat gülmeliydi. Ama Beliz'i o halde görünce Onat'ın yüz ifadesi değişmişti aniden. Beliz bayılınca Onat hızla merdivenleri indi ve Beliz'in suratına yavaş yavaş vurmaya başladı. "Beliz uyan uyan sikiyim benim hatam."diye gürlüyordu binada. Adının Umay olduğunu öğrendiğim kız ise yere çökmüş dehşetle Beliz'e bakıyordu. Kız oldukça dehşete düşmüş görünüyordu. Beliz'i ilk defa bu kadar kötü bir halde gördü sanırım. Omuzlarından tutup kaldırdım Umay'ı. Dengesini sağlayamadı ve omzuma tutundu. "Be-Beliz i-iyi-iyidir demi?"dedi. Gözlerinde korkunun her çeşidini görebilirdiniz. Kollarını tuttum düşmemesi için. "Sadece fazla ağlamaktan oldu."dedim. "Kendini bu kadar yıpratmamalı." O an aklına bir şey gelmiş gibi Onat'a döndü. "Çok ağlayınca midesi bulanır. Sanırım artık kaldırmıyor. Sakinleştirici içtikçe de mide bulantısı artıyor. Ben ona sakinleştirici içirdim. Ya bir şey olursa?"dedi korkuyla ve ağlamaya başladı. Ah hadi ama neden bu kadar duygusalsınız ki ! "Hişşt sakin ol bir şey olmayacak."dedim ve Onat bağırdı. "Abi ne yapcam bilmiyorum elim ayağım titriyo hastaneye yetiştirelim demi?"dedi ve birden Beliz'i kucakladı. Binanın önünde Onat'ın babası Metin Amca'nın arabası vardı. Onat zaten 18 yaşındaydı ve ehliyeti vardı. Beliz'i arkaya,Umay'ın kucağına yatırdı. Onat sürücü koltuğuna geçerken ben de yanına oturdum. Umay endişeyle Beliz'e bakıyor sonra da "Onat lütfen bak o psikolojik olarak rahatsız. İlaçlar alıyor bunu kaldıramadı. Lütfen ona yardımcı ol ona yardım et."diye yalvarıyordu. Onat dikiz aynasından Umay'a baktı. "Tamam,halledeceğiz Umay sakin ol."dedi.

Yaklaşık 10 dakika sonra hastaneye gelmiştik. Beliz'e serum taktılar. Umay yanına oturmuş ağlıyordu. Ben Umay'a güldüğümde utanmıştı. Ağlamak yakışmıyordu ona. Beliz "Onat."diye seslendi birden. Umay ve Onat da benim gibi dikkat kesildiler Beliz'e. "Onat burda mı?"dedi Beliz gözlerini açmadan. Onat'ın yüzünü çarpık gülüşü kapladı. Ah kardeşim bu kıza yanmamalıydın! Şuna bak kız bir oğlan yüzünden psikolojik sorunlar yaşıyormuş! "Burdayım çirkin istediğin bir şey mi var?"dedi Onat ilgiyle. "Siktir git buradan."dedi Beliz dişlerini sıkarak." Onat'ın yüzü düştü aniden. Onat gitmeye hazırlandı. Adım seslerini duyunca Beliz gözlerini açtı. "Gidecek misin?"dedi gözleri dolu dolu olmuştu. Onat kafasını çevirip Beliz'e baktı. "Ne yapayım amına koyayım? Ne yapayım lan daha? Bi git diyosun bi gitme diyosun. Ben de ne yapacağımı şaşırdım lan. Yeter artık."dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Beliz ağlamaya başladı. Ağlarken sarsılıyordu ve kalbi sıkışıyordu. Makineden sesler gelmeye başladı. "Noluyo Agâh? Beliz iyi değil mi kalp ritimleri bozuldu?!"dedi Umay alelacele. Kapıdan hızla çıktı. Koridorda bağırmaya başladı. "Kalp ritmi bozuluyor hemşire doktor gelsin. Ne iş yapıyorsunuz be! Ben o kızı kaybedemem."dedi ve koridorda yere çöküp ağlamaya başladı. Kızın çekiciliği vardı ama duygusal kızları sevmem. Kızlar benden ne kadar uzak dursa o kadar iyi. Hemen Onat'ı aradım açmadı. Koridora koşup Umay'ı kucağıma aldım ve Beliz'in yanındaki boş yatağa da Umay'ı yatırdım. Koridora çıkıp "Ne biçim hastane lan burası? Gelsin artık şu siktiğimin doktoru.!"diye bağırdığım an bi tane hemşire koşarak odaya girdi. Beliz psikolojik atak geçirdiği için kalp ritmi bozulmuştu. Hemen elindeki sakinleştiriciyi Beliz'in serumuna enjekte edip bana baktı. "Bu bayana ne oldu?"dedi Umay'ı gösterip. "Yuh ne bayanı lan kız o daha. O da bayıldı. Bi sakinleştirici de ona yapıver."dedim. Bana tip tip baktıktan sonra kızlara endişeyle baktı. Umursamaz tavırlarım onu düşündürdü herhalde. Umay'a da bir serum bağladı ve aynı şekilde o seruma da bir sakinleştirici enjekte etti. "İşim bitti beyefendi. Dinlensinler serum bitince çıkış işlemlerini halledip gidebilirsiniz."dedi kapıdan çıkmak üzereyken. "Gidiyorum ben zaten onlara söylersin serum bitince evlerine giderler."dedim sertçe ve son bir kez kızlara bakıp odadan çıktım. Hastanenin girişinde oturmuş Onat ben çıkarken bana doğru geldi."Ne yaptın oğlum niye geldin lan?"dedi. "Abi bırak ikisinde de serum takılı şuan işleri bitince gelirler kendileri."dedim yine umursamaz bir tavırla. "Nasıl bu kadar umursamazsın lan?"diye bağırdı Onat. "Bana bağırma! Çok meraklıysan git otur sana bi gel bi git diyip seninle oyun oynayan o kızın yanına."dedim. Kızlara bakma zorunluluğum mu var da sanki? Onat sinirle bana baktı. Haklıydım o da bunu biliyordu ama kabullenemiyordu. İki günde bi kızı ne kadar sevebilir ki? Bence hislerinde yanılıyor."Git abi hadi madem merak ediyosun."dedim. "Agâh senden hiç beklemezdim. Ama bundan sonra ne Beliz ne de sen."dedi ve arabaya binip gitti. 

DOĞRU İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin