Saat 5'i geçiyordu. Hava çoktan kararmış üstüne şiddetli bir yağmur da yağmıştı. Küf kokan duvarlara,dağınık eve, bozulmuş yiyeceklere bakarken istemsizce suratımı buruşturdum. Aras gülerek yanıma geldi. "Ooo beyefendi bugünkü planınız nedir?" diye sordu alaylı bir tavırda. "Aras siktir git "diyerek karşılık verdim.
Odadan çıktı. Açlıktan karnım gurulduyordu. Ayağa kalkıp aynaya bakmaya başladım. Aslında yüzümüz aynıydı Arasla. Sadece onun gamzeleri daha belirgindi ve saçları daha kısaydı.
Onunla ikiz olmaktan nefret ediyordum. Aşağılık herifin tekiydi. Ne kadar kötü huyu olsa da sanırım Aras'ı seviyorum.
Mutfağa doğru ilerledim. Masanın üzerinde duran 1 dilim pizzayı elime alıp yemeye başladım. " Kaya ben dışarı çıkıyorum bir şey istiyor musun?" ~ "ölmeden gelmen yeterli teşekkürler". "Ah ne kadar da komiksin asosyal olmana rağmen güzel espri yapıyorsun sevdim bunu adamım." dedi Aras. "Söylesene ne zaman defolup gideceksin?" diyerek kapıyı hızla suratına kapadım. Ama küfürlerini duyabiliyordum.~
Her zaman olduğu gibi bilgisayarın başına geçtim. Para yine bitmişti. Ve yine bankalardan para araklamam lazımdı. "Babanıza gelin bebekler." dedim kendi kendime. Ve aktarma işlemini yapmaya başladım. Böyle şeyleri çabuk halletmeye bayılıyordum. Mutfağa doğru ilerleyip buzdolabını açtım. Birkaç şişe bira aldım ve yine bilgisayarın başına geçtim. Bu sefer mesaj gelmişti.
"Her kimsen teşekkürler böyle şeye gerek yoktu ama eminim bana yollamayacaktın. Paracıkların bende güvende senin yerine de harcayacağım."
Yüz ifadem değişti. "Bu da kimdi?". Hiçbir şey anlamadan ekrana baktım. "Ulan Kaya Allah belanı versin ne yaptın gerizekalı. Hay ben aklıma ...
Bende geri mesaj gönderdim. "Kim olduğunu bilmiyorum ama beni iyi dinle o paralara bir şey olmasın yoksa senin gırtlağını söker atarım. Neredesin bana söyle gelip paraları alacağım." diye yazdım. Kabaydım. Hemde fazla. Ama elimde değildi o an sinirlenmiştim. Çünkü söz konusu 1.000.000 tl idi.~
Yaklaşık 10 dakika icinde geri cevap geldi. Mesajda " Sen kimsin de bana emir veriyorsun aptallık yapmasaydın. Seni tanımıyorum ama gerçekten mal olduğun aşikar. Neyse mesaj atma cevap vermeyecegim bay ".
İyice sinirlendim. Mesajlar üstüne mesajlar atıyordum ve tek cevap bile vermiyordu.
Sabah uyandığımda her tarafım ağrıyordu. Söverek ayağa kalktım. Saat daha 11 di. Normalde bu saatte kalkmazdım ama uyku tutmamıştı. Banyoya dogru ilerledim soğuk bir duş iyi olabilirdi. Taa ki Aras' ın o lanet sesini duyana kadar...
-" Kayaaaaaaa hadi gel kahvaltı yapalım canım kardeşim".
"Kafana saksı mı düştü bebeğim hayırdır?" diye yanıt verdim. Ama Aras değişik davranıyordu. "Bugün günlerden ne Kaya?" "Ne bileyim normal bir gün işte"
" Hayırrrr doğum günüm yani şey ımm ikimizin "
"Senle ayni gün doğmaktan nefret ediyorum Aras."
"Hayır nefret etmiyorsun beni seviyosun"
"Bak bugün seni kırmamak için yalan söyleyeceğim. Evet seviyorum seni "
"Ulan çok kötüsün bee"
"Teşekkürler. Sana afiyet olsun benim halletmem gereken cok ve zor işlerim var. "
"Senin benden daha önemli ne işin olabilir. Bak bu arada akşam sana bi sürprizim var."
"Aras bak seninle anlasma yapalım. Beni rahat bırak.o günden sonra doğum günü falan kutlamıyorum unuttun mu? "
"Yani beni rahat bırak yanlız ölmek istiyorum mu diyorsun bana?"
"Aynen öyle süt içmek sana iyi geliyor. Her zaman tavsiye ederim. Ve görüşürüz abin kaçar.
"Ne abisi lan alt tarafi benden 30 saniye büyüksün."
"30 saniyede bir başarı aslanım" diyerek güldüm.
"Kaya hadi lütfen bu akşam bi yerlere gidelim. Seninle uzun zamandır bir seyler yapmıyoruz. O günden sonra sen........ " . Gözleri dolmuştu.
"Aras şey peki ,tamam gidelim." Ne kadar da kötü davransam onu gerçekten seviyordum ve o benim ailemden kalan son hatıraydı.
~
Öğleden sonra bilgisayara geçtim. Mesaj geldi ümidiyle.... Ama mesaj atılmamıştı. Yine cok sinirlenmiştim. "Ulan ne zor işmiş ya " dedim kendi kendime.
"Kayaa hadi gidiyoruz" dedi Aras. Tamamen unutmuştum. Ama bozuntuya vermedim.
"Geliyorum bir saniye"
"Bir saniye doldu."
"Yine cok komiksin Aras."
"Teşekkürler Kaya Bey Abi."
"Sadece bugün sana katlanacağım ve diger günler bunun acısını senden çıkartacağımı biliyorsun değil mi küçük kardeşim?"
"Peki abi."
"Ee nereye gideceğiz?"
" İşte orasi sürpriz"
"Sürprizlerden nefret ederim Aras"
"Hayır bayılırsın Kaya"
"Neyse ne hadi gidelim." diyerek evden çıktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI VİRÜS
Teen FictionBir hacker nasıl böyle bir hata yapabilirdi? Bu hatanın sonucu bir aşk mı doğacaktı? ...