Sabah kalktığımda Arasla Ali evden çıkmışlardı. "Nereye gittiniz acaba mallar" dedim kendi kendime... Çok geçmeden Ali mesaj atmıştı.
"Kaya bizim mekandayiz kahvaltı yapacağız sende gel."
Üstümü değiştirip evden çıktım. Çok geçmeden bizim mekana gittim.
-"Ayılabildiniz demek sevindim "dedim.
-"Dalga geçmesene kardeşim ya" dedi Ali.
-"Neyse ne işte kahvaltımızı yapalım çok acıktım ben. Bu arada Aras neden konuşmuyorsun lan?" dedim.
-"Gitmiş."
-"Ne gitmiş? Kim gitmiş?"
-"Gitmiş. Beni bırakıp gitmiş. Beni kandırmış."
-"Lan kim kandırmış?Kim gitmiş? Ali konu ne?
-"Valla ben de bilmiyorum sabahtan beri sadece gitmiş diyor.
-"Zeynep beni kandırmış. Gitmiş"
-"Hani bu kız da seni çok seviyordu lan?"
-"Ne bileyim ya. Ben bilmiyorum. Kafam çok karışık. Zaten şimdi de Aslıların evine gideceğim."
-"Gelelim mi bizde?"
-"Gerek yok."
Aras ağlıyordu. Ve ilk defa onu böyle görüyorduk. "Tam olarak sana ne dedi Zeynep?"
"Aras sana aşığım evet ... Ama sen benim bebeğimin katilisin. Seni hiçbir zaman affetmeyeceğim. Biz hiçbir zaman olmayacağız anladım mı? Seninde acı çekmeni istiyorum. Sanırım bu başarılı da olacak. Ben gidiyorum Aras. Senin olmadığın ve sensiz mutlu olacağım yerlere gidiyorum. Hoşçakal..."
-"Böyle bir mesaj atmış."
-"Kızın amacını anlayamadım. Ne kadar saçma. Geçmiş geçmişte kalır. Hem ölen senin de çocuğun. "
-"Bugün onunla buluşacaktık. Son 1 saat kala bu mesajı yolladı."
-"Kızın plana bak vayy be!" Boşver bu salaktan bir hayır gelmez sana."
-"Kaya kes sesini senin sevdiğin kızları da biliyoruz!"
-"Ben nasıl kızları seviyormuşum?"
-"Aslı gibi oyuncu kızları..... Selin gibi kaşar kızları...."
-"Çocuk bak sana kafa göz dalarım adam ol!"
-"Beyler sakin olun!" dedi Ali.
-"Kavga etmiyoruz. Zaten bu malla da kavga etmem."
Kısa sürede Aslı'nın evine gelmiştik. Aslında ben Ali'nin ısrarları yüzünden buradaydım ama neyse...
-"Aslı Zeynep nereye gitti bir bilgin var mı?"
-"Hayır Aras en son 2 gün önce görüştük zaten."
-"Nereye gitmiş olabilir ki bu kız?"
-"Aklıma gelen şeyi yapmamıştır inşallah."
-"Aklında olan şey ne?"
-"İntihar!!"
-"Hadi ama o kadar salak olamaz dimi?" dedim.
****Aradan bjr gün geçmiş ve Zeynebin ölüm haberi gelmişti. Aras çok kötüydü. Ne konuşuyordu ne de yemek yiyordu. Eski salak egolu Aras gitmişti. Yerine sessiz sakin ve boş gözlerle bakan Aras gelmişti. Hepimiz çok endişeleniyorduk.
-"Ben gidiyorum ." dedi Ali.
Sadece "tamam" demekle yetinmiştim.Aras evden çıkmıştı. 2 gündür bie yere gidiyordu ve eve de gece yarısı dönüyordu. Bir gün onu bekledim uyumadım hiç. Aras içeriye girdiğinde" Neredeydin lan sen?" dedim.
"Sanane?"
"Iyi bir dayağı hakediyorsun ve bence bu seni kendine de getirecek diyerek elimdeki yeni ıslattığım tahta sopayla Aras'ı dövdüm. İlginç olan şey bana tepkisiz kalmıştı.
*****Sabah kalktıgımda "Sanırım sen haklısın Kaya" dedi Aras.
"Tabi haklıyım lan. Yanlız dayak iyi gelmiş." dedim gülerek.
O da güldü. "Kendime gelmemi sağladı." dedi
Birlikte kahvaltı yaptık. Sonra Zeynebin mezarlığına gittik. 2 saat orada durduk. Dua okuduk. Aras bir şeyler dedi. Sanki bir insanla karşılıklı konuşuyormuş gibi davranıyordu. Onu haklı buluyordum ve her zaman yanındaydım. Sevdiği kadın ölmüştü. Bunu yaşamasam da acım büyüktü.
Mezarlıktan ayrıldıktan sonra Aras seni bir yere götüreceğim dedi. "Sen de beni mi döveceksin" dedim gülerek. "Yok ya ama fena fikir de değilmiş. " dedi Aras gülerek.
Annemin mezarlığına getirmişti beni. "Sana bir şey söyleyeceğim ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Neyse şimdi sırası değil." dedim. Meraklı bir şekilde"Söylesene ." dedi Aras.
"Annem..."
"Annem?"
"Annem...!"
"Lan söylesene!"
"Annemin katili..."
"Kaya hadi!"
"Annemin katili babam!"
"Ne ? Nasıl? Hayır! Şaka dimi bu?"
"Hayır Aras şaka falan değil. Babamın seni benden daha çok sevmesinin nedeni ise benim bu sırrı bildiğimdi. Beni bu yüzden hiç sevmedi. Gerçi ben de onu çok sevmiyorum ama işte. Bunu senin bilmeni de istiyorum çünkü sen o adamın gerçek yüzünü bilmiyorsun."
"Eğer öyleyse."
"?".
"Babamı da benim öldürmem gerekecek."
"Hayır o adamı ben öldüreceğim."
"Birlikte öldürebiliriz."
"Bu fikri sevdim adamım."Aslı mesaj atmış. "Kaya buluşalım mı musaitsen?".
"Ne diyeceksin?"
"Çok önemli."
"Konum at geliyorum." dedim. Verdiği adrese gittiğimde Aslı oturmuş beni bekliyordu.
"Evet seni dinliyorum Aslı."
"Seviyorum."
"Neyi?"
"Kaya ben seni seviyorum!"
"Beni mi?"
"Kaya 10 kere tekrarlatmasana işte. Seni seviyorum. Ve bunu senin de bilmen gerektiğini düşündüm. Sana aşığım ben."
"*Error*"
"Ee bir şey demeyecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI VİRÜS
Teen FictionBir hacker nasıl böyle bir hata yapabilirdi? Bu hatanın sonucu bir aşk mı doğacaktı? ...