Beni BEN Yaparken 13

273 22 5
                                    

"Ştt kızım kime diyorum hey kalksana. " gözlerimi açıp nerede olduğumu idrak etmeye çalışıyordum. Balkonda ki sandalyede oturmuştum.Karşımda Korkunç 'u görmemle büyük bir sevinç ve heyecanla yerimden kalkıp ona sarıldım.

"Bırakmadın. Beni bırakmadın. Biliyordum, beni bırakmayacağını biliyordum. Çok teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim "Korkunç kollarmı boynundan çekip kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

"Ne bırakması ne diyorsun.Eğer spordan kaytarmak için öyle yapıyorsan hiç boşuna uğraşma o spor yapılacak.Gülerek ona bakıp içeri geçtim o da beni takip edip içeri girdi.

"Yok yok sen aşağı in bende spor kıyafetlerimi giyim geliyorum. " ohh allah'ım çok şükür rüyaymış. Korkunç bana şüpheyle bakıp çıktı.Bu bir işaret miydi? Yoksa Korkunç'un kıymetini bilmelimiydim? Benim içimde ne gibi bir güç olabilirdi ki? Kendimi toparlayıp akşam sporu için üzerimi giyindim. Normalde karete dersi de almam gerkirdi ama uyuya kaldığım için onu geçmiştik.Korkunç 'spor odasında olduğunu bildiğim için direk oraya gittim ve yanılmamıştım. Ağırlık kaldırıyordu. Elinde ki ni bırakıp yanıma geldi.

Bana ne yapmam gerektiğini gösteriyor sonra ben yapıyordum tabi yapabildiğim kadar. Şuan elli kiloluk ağırlığı kaldırmamı istiyordu. Nerdeyse ben elli kiloydum.

"Yuh Korkunç Yuh nasıl kaldırayım ben onu. "

"İşte böyle deyip hiç zorlanmadan kaldırdı." ben ona umutsuzca bakıp halteri alime aldım. Tüm gücümü kulanıp kaldırmaya çalıştım.

"Hıııııgggg "ama halter yerinde milim oynamamıştı.

"Yok bu kalkmıyor ne yapabilirim? "

"O zaman daha çok çalışıp kaldıracaksın. Şimdi bırak onu gel karete yapacağız hiiç itiraz etme uyumasaydın şuan dinlenir olurdun. "Off off benim bu çilem nedir yaa.

"Çok yoruldum ama. " beni dinleyen kim.Elindeki kıyafeti bana doğru atıp.

"Al giy şunları"dedi. Bende hemen yan odada giyinip çıktım. Korkunçta giyinmişti ama birşey dikkatimi çekmişti.

"Senin kemerin siyah benim niye kemerim beyaz ."

"Çünkü ben karakuşağım. Sen benim kadar profosyonel değilsin. Amatörsün. "Kıskançlıkla ona baktım. Ne var yani daha önce karete yapmamış olabilirim.

"Hadi hadi uzatma ne kadar iyi olursan o zaman kuşağın değişir"dedi büyük bir sevinçle yanına gittim. Benim başaramayacağım iş yoktu, bu kareteyide hallederim.

"Başlıyalım o zaman. " çimlerin olduğu yere geçtik ve Korkunç 'un komutuyla derse başladık.

♕♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♚♔♚♔♚♔♚♔

1 AY SONRA

"Evet ,daha hızlı, daha hızlı, biraz daha sert vur. " Korkunç 'un talimatıyla daha sert vurmaya başladım.

"Aferin aynen böyle. "

"Biraz sussaar mısın? Konsantre olamıyorum " şu bir ayda kendimi baya geliştirmiştim. Ben ne kadar yorgun olsam da Korkunç dinlenmeme fırsat bırakmıyordu.Her gün aynı şeyleri saati saatine yapıyorduk. Ben ne kadar iyi olsam da Korkunç benden daha fazlasını istiyordu. Bende artık hırslanmıştım.Çünkü Korkunç bana bir söz verdi. Eğer bu kum torbasını darbelerimle parçalarsam özgürlüğüme kavuşacaktım. Bana her ne kadar da imkansız gibi gelsede kurtulmak için başka seçeneğim yoktu.Kum torbasına tüm gücümle son bir darbe atıp durdum. Artık gücüm kalmamıştı.

Karanlığın İkinci YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin