Amy Underwood vagyok. Semmi izgalmasat nem tettem életemben. Kitűnő tanuló vagyok nem teszek rossz fát a tűzre, mindig figyelek a tanárokra. Megcsinálom a házi feladataimat. Most járok a közép iskola második osztályába. A kinézetem is átlagos. Barna szem, barna hosszú egyenes haj. Vékony testalkat kis mell, amiért kivagyok akadva. Kis fenék. De legalább nem vagyok elöl deszka hátul léc. De örülnék kicsit nagyobb idomoknak.
A napjaimat az iskolában Megannel töltöm a legjobb barátnőmmel. Ő teljesen az ellentétem. Nagy dumás , kihívóan öltözködik. Szőke göndör fürtjei vállára omolnak. Szinte senki mással nem voltam köszönő viszonynál mélyebb kapcsolatban.
A szokásos kosztot ettük az ebédlőben( szendvics teával), mikor kinyílt az ajtó és besétált rajta az iskola hírhedt nőcsábász fiúja: Daren Juergens. A lányok epekedő tekintettel nézték. Kellett volna egy felmosó a sok nyálcsorgatónak. Szánalmas.
Engem ennyire nem kötött le a látványa. Hazudnék ha azt mondanám én se néztem meg alaposan eddig egyszer sem, de nem csorgatom a nyálam, mint a többi liba. Felettem jár egy évvel, szóval egy szót se beszéltem vele eddig, de nem mint ha akarnék bármiféle kontaktusba lépni vele. Szem forgatva fordultam a barátnőm felé, akit kikellett ráznom a még befagyott nézéséből.
-Jajj Megan már te is?-kérdeztem csodálkozva.
-Én? nem- neem, csak elbambultam!Néztem a heti kaja menüt-mentegetőzött. Kétkedő arcom láttán hozzá tette -Jó naa, de hát olyan helyes !Ne légy rám dühös!
- Hova gondolsz, dehogy vagyok!-öleltem meg. -Csak ne válj te is a kis ölebévé!
Daren Juergens törte össze a legtöbb lány szívét az iskolában. Eszközként használta a nőket, majd félre állt, elhajítva őket. Undorító. Hogy lehet ilyen fiú után epekedni??...
-Ha akarnék se tudnék!- zökkentett ki a gondolkodásomból Megan.
-Miért?-kérdeztem furcsán.
-Hát mert már a te kis ölebed vagyok szivi !- és közben ravasz mosolyt villantott.
- Ah te szemét !- majd vállba bokszoltam. De mind ketten nevetve öleltük meg egymást.
-Na szóval!- terelte tovább a témát Megan- Muszáj elmennünk arra a bulira hétvégén! Ő is ott lesz! Ki jár nekünk a szórakozás !.
-Ismersz te engem! Nem járok bulikba!
-Na Amy kérlek, kééérleeek!-nézett rám kutyapofival.
Ahh tudtam, hogy addig fog nyaggatni, míg be nem adom a derekamat. És inkább kihagynám az egész napos kérlelését, amit nagyon idegesítő hangon szokott előadni.
-Na jó!-mondtam - De körülnézünk és ha nem tetszik, hazajövünk jó?
-Becsszó, ígérem:)- majd átölelt mosolyogva.
Még csak szerda van , de Megan teljesen be volt zsongva. Egy egész délutánt arra kellett szánni,hogy átnézzük az egész ruhatárát a tökéletes darab után kutatva. De mily meglepő nem találtuk meg, ezért kötelező programként be lett iktatva a délutáni plázázás. Már előre féltem. Végig jártuk az összes boltot. Már teljesen sajgó lábbal és letörten léptem be az utolsó boltba. Hogy lehet ő még mindig ilyen lelkes? Én lerogytam az első székre, amit találtam.
Fel néztem és szembetaláltam magam álmaim ruhájával. Egy tűzpiros álom kacsintott vissza rám. Ezt muszáj felpróbálnom! Megvártam míg Megan is körbe néz, és csak reménykedni tudtam, hogy amiket talált, azok már végre jók lesznek neki. Nem voltam hajlandó már bárhova máshova menni.
Együtt léptünk be a próbafülkébe. Mikor felvettem a ruhám elállt a szavam. Tökéletes volt.
-Hú csajszi, ezzel leveheted a lábáról az egész focicsapatot! -kacsintott rám
-Ne essünk túlzásba ! De szerinted nem sok ez a kivágás?
- Csodálatos vagy szívem! Kicsit huncutul kivillanthatod a bájaidat! Lépj ki a komfort zónádból Amy! Csodálatos vagy!-mondta meggyőzően. Szóval megvettem. És hála istennek Megan is megtalálta a ruháját. Egy hosszú égszínkék szűk szoknyát,ami eszméletlen alakot varázsolt neki. Most már rám is átragadt egy kicsi abból a hatalmas lelkesedéséből. Kezdtem várni a bulit.
Szombat reggel, viszont már inkább csak feküdni akartam. De drágalátos barátném már 10 kor toporzékolt körülöttem, és azt hajtogatta,hogy nem fogunk elkészülni rendesen. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, majd lerángatott reggelizni. Elmentünk fodrászhoz, ahol én csak egy szépészeti vágást kérdtem. És életemben először manikűröshöz is elcibált. Nem mondom, hogy nem lettek szép körmeim, de hát felesleges pénzkidobás.
Végül 3 körül estünk haza. De akkor se lehetett megállás. 7 kor kezdődött a buli, nem értetem mi ez a nagy rohanás hisz van még egy csomó időnk, de Megan leülni se engedett. Direkt nem kértem a fodrásztól semmiféle extra frizurát, de Megan persze nem engedett volna el sima egyenes hajjal. Sokat vitatkoztunk, míg ki nem egyeztünk egy göndör frizurában. Nem értettem mire ez a sok hűhó. De ha akarja, akkor had csinálja, csak had üljek már le. Végre 7-re készen lettünk. Mind ketten még egy gyors pillantást vetettünk magunkra a tükörben majd beültünk egy taxiba és elindultunk életem első bulijába.
Fél óra kocsikázás után értünk oda. Már javában állt a bál. Hangosan szólt a zene, amit két utcával előbbre is hallani lehetett. Kiszálltunk és ahogy elindultunk a hasam görcsbe rándult. Egyszerűen nekem ez nem ment. Lecövekeltem a járdán és nem mozdultam.
- Amy mi a baj?-kérdezte.
-Nekem ez nem megy Meg! Nagyon félek.
-Ne hülyéskedj! Csodálatos vagy, a fiúknak kellene félniük tőled, nem neked ettől az egésztől! Majd én vigyázok rád, ne aggódj ! Oké?-majd rám nézett megnyugtatóan.
-Oké!
Majd lassú léptekkel bevonultunk az ajtón abba a buliba, ami megváltoztatta az életemet.
*-*----------------------------------------------------------------------------------------------------------*-*
Haliho mindenki !
Hoztam az első részt :) Tudom nem lett túl hosszú, de ígérem a következő hosszabbra sikerül. Az is kiderül, hogy a buliban mi történik Amyvel. Vagy csak nem vele fog történni valami? Meglátjátok:D
A másik történetemet nem igazán érzem, úgy hogy most erre koncentrálok, de majd megpróbálok abból is kihozni valamit ! :)
Köszönöm, annak aki elolvassa!^^ És igyekszem hozni a következő részt! Szerintem pár napon belül fent lesz ! Majd utána pedig hetente várhatók újabb részek! :))
Élvezzétek ki ezt az utolsó iskola mentes napot! :))
YOU ARE READING
Mindennek ára van !
Teen FictionAmy Underwood vagyok nálam átlagosabb emberrel igen nehéz találkozni. Semmi izgalmasat nem tettem életemben,mindig minta tanuló voltam. Most járok a közép iskola második osztályába. A kinézetem is átlagos. Barna szem, barna hosszú egyenes haj. Vék...