*Majd lassú léptekkel bevonultunk az ajtón abba a buliba, ami megváltoztatta az életemet.*
Ahogy beléptünk valaki egy piros poharat nyomott a kezünkbe. Beleszagoltam: alkohol. Barátnőmre néztem, ő meg biztatott, hogy igyak csak nyugodtan bele. Belekóstoltam. Bor volt felvizezve nyugodtam meg. A többi piát ki nem állhatom. De sose szoktam inni, szóval a kicsit is simán megéreztem.
Az első pohár bort hosszú ideig iszogattam az ajtófélfának dőlve és néztem, ahogy Megan maga köré vonzza a fiúkat. Mosolyognom kellett, ahogy kiválasztotta magának a legszimpatikusabbat és utána már csak vele táncolt egész este. Néha oda jött hozzám ellenőrizni,hogy eleget ittam e már. Mikor ki ürítettem az italom, újabbat tolt a kezembe, és csak mosolygott rám.
-Gyerünk Amy nem lesz tőle semmi baj!- mondta nyugtatóan.
Így hát jó kislány módjára megittam. Bár már az elsőt is megéreztem , ez viszont tiszta bor volt meg szerintem valami más is volt keverve, szóval teljesen kész voltam. Szerencsére tudtam magamat rendesen tartani, de ehhez nagyon igyekeznem kellett. Megkerestem a legközelebbi ülőhelyet, ami mellesleg a kanapén volt egy csókolózó pár mellett. De nem zavart, muszáj volt letelepednem valahova. Alig ücsörögtem ott pár percet máris lehuppant valaki mellém, kicsit durván, meglökve a vállamat. Mérgesen fordultam az alak felé. És ki más lehetett ez a bunkó, mint Daren Juergens.
- Bocs,hogy nekem jöttél!- mondtam mérgesen, hogy még bocsánatot se tud kérni.
-Jajj cica, most miért kell így felkapni a vizet!Inkább érezzük jól magunkat!- majd elkezdett simogatni, és odabújni hozzám.
Lekevertem neki egy pofont.Majd a tőlem telhető legnagyobb gyorsasággal átmentem egy másik szobába. Amint beléptem, újabb pohár landolt a kezemben, amit szintén megittam mérgemben. De ez már tömény volt. Köhögnöm is kellett utána, mert nem bírtam az ízét.
Ezek után már teljesen elvesztettem az irányítást magam felett. Sorra kaptam a poharakat én meg sorra ittam. Olyan jól éreztem magam, és táncolni támadt kedvem úgy, hogy a legközelebb álló fiúval kezdtem imbolyogni a táncparketten.Mikor úgy gondoltam én vagyok a legjobb felmásztam az asztalra és ott tekeregtem tovább. Forogni akartam egyet a magánszámom lezárásaként, de a lábam megakadt és épp készültem lezuhanni, de valaki elkapott. Felnéztem és Daren fogott a kezében.Én mosolyogtam rá mint a tejbe tök, mást nem tudtam. Kivezetett a folyosóra majd megállított.
-Ne haragudj a múltkoriért! Nem akartam bunkó lenni veled!-mondta.
Értetlenül néztem rá. Nem tudtam miről beszél.
-Tudod a kanapén. Te ültél, én neked mentem, nem kértem bocsánatot, majd jót akartam veled tenni, te meg arcul csaptál!
-Így már meg van! Biztosan meg is érdemelted azt a pofont simogattam meg az arcát, és a bocsánat kérés elfogadva!- legyintettem. De ezzel a mozdulattal, majdnem elestem megint, de újra megakadályozta ezt.
-Hozzak neked egy pohár vizet?-majd rám villantotta a nőcsábász mosolyát.
-Igen,köszönöm!
Ezzel el is ment. Vártam rá,de senki nem jött. Magamban elmormogtam hogy micsoda egy bunkó, majd vissza mentem bulizni és még többet inni. Pár órával később két kéz siklott a derekam köré. Nem fordítottam nagy ügyet rá, mivel eddig minden fiú tapizott és igen jól éreztem magam. Háttal táncoltam neki. Együtt ringtunk a zene ritmusára. Majd közelebb jött hozzám és olyat súgott a fülembe, amibe bele pirultam. Közel maradt hozzám, én meg a férfiasságához dörgöltem magam. Ő meg folyton mondta a perverz kis dolgait. Teljesen felizgultam, borzongás futott végig rajtam. Megfordultam és most már szemben folytattuk a kis táncunkat. Mind ketten teljesen részegek voltunk.
Egyszer csak kivezetett a teremből át a szomszéd szobába. Mosolya elvarázsolt nem tudtam nemet mondani. Az ajtó kattant és mi már az ágyon voltunk. Megsimogatta az arcomat majd nekem esett. Csókolt ahol tudott, najd lehúzta a ruhámat.-Amy olyan gyönyörű vagy!- mondta majd rám kacsintott.
Nem foglalkoztatott, hogy honnan tudja a nevemet. Csak élveztem őt.
És ott ültem egy szál bugyiba mellette. De a gátlásaimat már rég a pohár alján hagytam. Én is akcióba lendültem, bár teljesen tapasztalatlan voltam. Elkezdtem szívni a nyakát, amitől kéjesen felnyögött. Arra eszméltem rá, hogy fekszem az ágyon ő meg el kezd végig puszilgatni. Mikor került le rólam a bugyi is?. Egyszerűen nem bírtam, annyira kívántam. Magamhoz húztam és a fülébe súgtam, hogy akarom. Nem is tétovázott sokat belém hatolt, nem túl finoman. Felsikoltottam, de befogta a számat ,így semmi sem hallatszott ki.-Css vadmacska!
Majd finoman kezdett el mozogni bennem, aztán egyre erőteljesebbeket lökött. Az élvezet szétáradt bennem majd ő is elernyedve hullott mellém az ágyra. Egy puszit adott a homlokomra majd átkarolva aludtunk el.
~ Reggel
Kezdtem felébredni, mert a nap a szemembe sütött. A fejemhez kaptam. Azt a rohadt de fáj a fejem. Próbáltam összeszedni az emlékeimet tegnapról, de nem igazán sikerült. Ekkor egy kezet éreztem a derekamon ,rémület futott rajtam keresztül és egyszerre kipattant a szemem. Egy srác feküdt mellettem, mind ketten meztelenek voltunk!!!! Neeee, mond hogy nem. Nem történhetett meg!! Nem veszthettem el a szüzességem, ezzel a barommal.... A felismerés letaglózott. Gyors kipattantam az ágyból és megpróbáltam összehalászni a ruhámat. Persze nem találtam a bugyimat sehol.Jellemző...fújtattam. 10 perc keresés után feladtam, meg az érintett srác is kezdett ébredezni. Jobbnak tűnt elhagyni a süllyedő hajót. Kint se volt jobb a hangulat, emberek feküdtem kidőlve mindenhol. A barátnőmet kerestem. Mérges vagyok Magenre. Azt ígérte vigyáz rám. Azt láttuk mi lett belőle. Végre a harmadik szobában megtaláltam egy fiú ölelő karjaiban, szerencsére ők ruhában voltak. Gyors oda rohantam, majd rázogatni kezdtem.
-Mi a ..!-Kezdte mondani, majd meglátott.
-Hagyj Amy álmos vagyok és fáj a fejem!- Húzta magára a takarót.
-Megan most azonnal gyere, baj van !-mondtam könyörögve.
Tudta ha azt mondom baj van, akkor tényleg szarban vagyok. Úgy, hogy felkelt minden további szó nélkül megigazította a ruháját, haját és búcsúzásul egy puszit nyomott a fiú arcára.
-Te tudod ki ez?- kérdeztem értetlenkedve.
-Dehogy tudom! De nézd milyen aranyosan alszik!-mosolygott
Ez kicsit se volt fontos. Megragadtam a kezét és elindultunk kifele.
-Mond már mi van Amy!-állított meg.
-Majd a kocsiban!-mondtam neki idegesen.
-Jó nyugi ,nyugi! Ne ordíts széthasad a fejem!- majd elkezdte masszírozni a halántékát.
Majd kibotorkáltunk a házból.Utoljára még vissza néztem és azzal a tudattal léptem ki az ajtón, hogy Daren Juergens megfektetett.
*-*-----------------------------------------------------------------------------------------------------*-*
Halihó! ><
Hoztam az újabb részt ! Ez már kicsit hosszabbra sikeredett:) Remélem tetszett nektek! ^^ Kíváncsi vagyok a véleményetekre ! :)
A következő részekben kiderül, hogy miben fogja ez megváltoztatni Amy életét. És, hogy kezeli a kialakult helyzetet. Nem minden lesz fenékig tejfel. :/
Mostantól várhatóan hetente lesz újabb rész, az iskola miatt! :)
Akit érdekel a művészet feltétlenül nézzen bele a másik művembe: Rajzaim ;) Itt mindenféle témából láthattok alkotásokat, és ezenkívül ti is kérhettek, amelyeket próbálom megvalósítani! Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket ! ^o^
Köszönöm, hogy elolvastad ! :D ^^
YOU ARE READING
Mindennek ára van !
Teen FictionAmy Underwood vagyok nálam átlagosabb emberrel igen nehéz találkozni. Semmi izgalmasat nem tettem életemben,mindig minta tanuló voltam. Most járok a közép iskola második osztályába. A kinézetem is átlagos. Barna szem, barna hosszú egyenes haj. Vék...