*Majd kibotorkáltunk a házból.Utoljára még vissza néztem és azzal a tudattal léptem ki az ajtón, hogy Daren Juergens megfektetett.*
Taxit nem igazán tudtunk fogni, úgy hogy a tesóm David jött el értünk. Persze így egy szót se szólhattam, még csak az kéne, hogy ő is tudja. Haza akartam érni és végre kiadni magamból.
Felrohantunk a szobámba, becsaptam az ajtót és végre kinyögtem.
- Daren és én khmm csináltuk! -mondtam lesütött szemmel.
Teljesen leesett állal meredt rám.
A könnyeim elkezdtek záporozni. Nem tudtam mi lesz most velem. Meg oda ült mellém és vigasztalóan megölelt.
-Nem lesz semmi baj!-mondta.
-Tegnap is ezt mondtad, aztán nézd mi lett!- néztem rá kicsit dühösen.
- Sajnálom Amy. De nézzük a jó oldalát végre jól érezted magad és...-majd drámai szünetet tartott-nem is akárkivel érezted jól magad!-vigyorgott rám.
-Te tiszta bolond vagy!- majd hozzá vágtam egy párnát. De már én is mosolyogtam. Nagyon ért ahhoz, hogyan csináljon a rosszból is jót és, hogy csaljon mosolyt az arcomra.
- Emlékszel valamire? A farka nagy volt?- kérdezte Meg felcsillant szemmel.
Azt hittem rosszul hallok. Rá meredtem.
-Te perverz állat!-vágtam hozzá még egy párnát. -De nem sokra emlékszem. Csak pár kép villan be. Majd Meget megelőzve újra megszólaltam. -És igen az emlékfoszlányokban nincs a micsodájáról kép. Szóval akadj le róla!-mondtam tettetett indulattal.
- Jól van na!- játszotta a sértődöttet. Majd összefonta a kezét.
Majd nevetve egymásnak borultunk. Mit lehet tenni ő a legjobb barátnőm.
*Hétfő
Görccsel a gyomromban léptem be az iskolába. Nem tudom mire számítottam, talán egy sziára legalább, de csalódnom kellett. Mikor Daren elment mellettem rám se nézett, levegő voltam számára. Szép volt Amy te is beálltál a sorba...
~••~
Négy hét múlva arra keltem, hogy hányingerem van. Amilyen gyorsan csak tudtam, ki szaladtam a mosdóba és kijött belőlem minden. Biztos nem tett jót a tegnapi kínai. Így nem foglalkoztam vele. Viszont mikor ezek az események az elkövetkező reggeleken és napközben is jelentkeztek már kezdtem aggódni, ez nem lehet egy egyszerű gyomorrontás.
Meggel voltam a szobámban, amikor megint rám jött a hányinger én meg csak szaladni tudtam. A wc kagyló előtt ültem Meg mögöttem simogatta a hátamat.- Mióta tartanak ezek a rosszullétek?-kérdezte aggódva.
- Pár napja!-majd próbáltam felnézni rá, de egyszerre vissza kellett fordulnom, ha nem akartam utána fürdőt takarítani.
- A havid megjött már?- kérdezte félve.
- Nem, már egy hete kellett volna!
- Akkor gyors szedd össze magad és megyünk a legközelebbi boltba!
- De miért?
- Terhességi tesztet venni te bolond !- monda Meg a tőle nem megszokott komolysággal.
- Ez biztos csak egy gyomorrontás. A menzeszem meg mindig késik kicsit. Te is tudod.
- De nem egy hetet!- mondta erőteljesen. Felhúzott a földről majd visszaráncigált a szobába.
ESTÁS LEYENDO
Mindennek ára van !
Novela JuvenilAmy Underwood vagyok nálam átlagosabb emberrel igen nehéz találkozni. Semmi izgalmasat nem tettem életemben,mindig minta tanuló voltam. Most járok a közép iskola második osztályába. A kinézetem is átlagos. Barna szem, barna hosszú egyenes haj. Vék...