<<Η μεγάλη σου συμπάθεια βλέπω έχει γίνει η Κυρία Μόργκαν>> ειρωνεύτηκε ο Τζάρεντ.
<<Καλή είναι αλλα βγάζει μια ξινίλα!>> απάντησε εκείνη.
<<Ώστε κρίνεις τους ανθρώπους χωρίς να τους έχεις γνωρίσει ακόμα>>
<<Μπορείς να το πεις και έτσι πριγκιπά μου>> είπε και τον κοίταξε βαθιά μέσα στα γαλάζια - μπλε μάτια του που είχαν πάρει την απόχρωση του σκούρου μπλε και τα ξανθά μαλλιά του, που πήγαιναν κόντρα με τον ήλιο και τον έκαναν ακόμα πιο καυτό. Πιο καυτό από τον ίδιο τον ήλιο.
<<Έτσι ε; Τι γνώμη έχεις τότε για εμένα>> είπε και της χαμογέλασε απαλά. Ένα μικρό λεπτό χαμόγελο στην άκρη των νόστιμων χειλιών του,το όποιο τον φώτειζε ακόμα πιο πολύ.
Έσκυψε το κεφάλι της και δάγκωσε το κάτω χείλος της. Γιατί πρεπει να την φέρνει πάντα σε μια τόσο δύσκολη θέση; είναι και που όταν τον κοιτάζει λιώνει! Θα πέθαινε για μία του ζεστή αγκαλιά, για ένα ζουμέρο και διάρκειας φιλί απο αυτά τα πηχτά χείλη του, θα ήθελε να νιώσει το δερμά του να τον αγγίξει και να τον γευτεί σαν να είναι η τελευταία μέρα της ζωής της.
<<Γιατί μου το κάνεις αυτό;Τι προσπαθείς να κερδίσεις;>>
<<Απολύτος τίποτα! Χαλάρωσε δε σε κρίνω ούτε θέλω να σε πληγώσω>>
<<Αλλά;>>
<<Δεν υπάρχει αλλά, απλώς θέλω να μάθω τι σκέφτεται το όμορφο κεφαλάκι σου!>>
<<Και γιατί σε ενδιαφέρει;>>
<<Βασικά εσύ με ενδιαφέρεις δεν ήξερα όμως ότι βιάζεσαι να προχωρήσουμε τόσο γρήγορα καραμελίτσα μου>> της απαντάει και την πλησιάζει περισσότερο ενώνοντας τα σωματά τους και περνώντας το χέρι του γύρω από τη μέση της.
Αμέσως ένα παράξενο συναίσθημα την πλημμυρίζει καίγοντας το κορμί της και προσφέροντας του μια θεική ζεστασιά. Πεταλούδες πλέουν ελεύθερα στο στομάχι οι οποίες συνοδεύονταν από τους χαροπούς χτύπους της καρδιάς. Ο έρωτας πότιζε το κορμί της και υπνώτιζε τον εγκεφαλό της και αυτός ο τρυφερός τρόπος που την κοιτάζει στα μάτια την μαγνιτίζει και την κάνει να θέλει να τον αρπάξει αυτή τη στιγμή.
<<Αυτή η κοντινή επαφή δε μας κάνει καλό και σταμάτα σε παρακαλώ αυτό το πονηρό χαμόγελο δεν πρόκειται να συμβεί κάτι>> του είπε με τρομαγμένη φωνή, τινάζοντας τα χέρια του.
YOU ARE READING
Deadly Shadows : The Secret Of Shadow
FantasyΤην παράτησε η μητέρα της όταν ήταν μικρή γεμάτη απορίες και ερωτήματα. Με αποτέλεσμα μεγαλώνοντας η 16χρονη Μπελ Στίβερ να μισεί τη ζωή της και κάθε μέρα που περνάει η επιθυμία της να ήταν νεκρή παρά ζωντανή να είναι όλο και πιο έντονη. Τα πράγματ...