Κεφάλαιο 26

79 5 1
                                    

<<Κυρία Φελισίντα!>> αναφώνησε η Μπελ.

Φορούσε ένα μακρύ μαύρο φόρεμα και η έκφραση της ήταν γεμάτη κακία, μίσος και τεράστια οργή.

<<Το ήξερα ότι είσασταν εσείς φερόσασταν παράξενα τον τελευταίο καιρό και είχατε εμμονή με τα βιβλία!>> είπε η Ήβη.

<<Οοοο τι έξυπνο κοριτσάκι...... Είσουν εύκολο δόλωμα για εμένα επιτήδες σε είχα αφήσει δίπλα από αυτό το μικρό ράφι γιατί ήξερα πως θα το ανακαλύψεις αυτό το χαζό πράγμα!>> γέλασε.

Σήκωσε το χέρι της και έσυρε το βιβλίο στην αγκαλιά της και εκείνο άρχισε να τρεμοφέγγει. Οι σελιδές γυρνούσαν  ανεξέλεκτες όπου σταμάτησαν και φώναξε δυνατά

<<Το καθήκον μου τηρώ, την βασίλισσα μου τώρα καλώ!>>

Αμέσως ένα χρυσό εκτυφλωτικό φως κάλυψε όλο το δωμάτιο. Μαύρες σκιές τους γέμισαν το δωμάτιο και τους περικύκλωσαν. Η κυρία Φελισίντα γελούσε σατανικά ενω η Μπελ με την Ήβη έψαχναν ένα καλό μέρος να κρυφτούν.

<<Όπως βλέπεις γλυκιά μου Μπελ δεν είσαι μόνο εσύ και η Σεράινα που έχετε ξεχωριστές δυνάμεις... Είμαι και εγώ με τη διαφορά όμως ότι εσύ είσαι η αντάξια πολεμίστρια εσύ είσαι αυτή που θα σώσει και "καλά" τον κόσμο και θα φέρει την ειρηνή ενω εγώ είμαι...>>

<<Με το μέρος του κακού!>> την διέκοψε.

<<Οοο σε ευχαριστώ δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με έκανες το ηλίθειο συμβούλιο πίστεψε πως είμαι καλή και αθώα και με πήρε με το μέρος του...Σήμερα όμως όλα θα αλλάξουν>>  της απάντησε και συνέχισε να γελά με αυτό το σπαστικό φωναχτό γέλιο της.

Μέσα στις μαύρες σκιές μικρές κόκκινες κουκίδες αναβόσβηναν και τα πρόσωπα των λύκων σχηματίζονταν. Οι Αλκερέξ ήταν εδώ.

<<Παράξενο... Δεν μ-μπορώ να δ-διαβάσω τ-τις σκέψεις τους!>> τραύλισε η Ήβη.

<<Τι εννοείς δεν μπορείς... Στην δεύτερη τάξη ανήκεις!>>

<<Ένας ισχυρός τοίχος φυλακίζει τις σκέψεις και το μυαλό τους... Τα νέα κόλπα της Σεράινας!>> τους απάντησε η κυρία Φελισίντα που άκουσε την συζήτηση τους.

Ένας δυνατός θόρυβος ακούστηκε και τράνταξε όλη την αίθουσα ρίχνοντας στο πάτωμα όλα τα βιβλία και τα ράφια. Τα δυο κορίτσια πανικοβλήθηκαν αλλα δεν μετακινήθηκαν από την θέση τους δεν μπορούσαν να αποφύγουν αυτό που ερχόταν.

Deadly Shadows : The Secret Of ShadowWhere stories live. Discover now