Δοκιμασία: Αντοχής. Τάξη: Δεύτερη.
<<Καθόμουν και άκουγα τους θορύβους, τον παγωμένο αέρα, τις σταγόνες βρόχης μέχρι που....>>
<<Ναι ναι ξέρουμε η Κυρία Φελισίντα σε έριξε κάτω με απίστευτη δύναμη και εσύ δεν το είχες αντιληφθεί, μου το είπες πάνω από δέκα φορές Μπελ>> ολοκλήρωσε η Ήβη.
<<Απέτυχα και δεν είναι μόνο αυτό τώρα τους έχω αυξήσει και τις πιθανότητες ότι δεν ανηκώ πουθένα!>> αναστέναξε φορώντας το σακίδιο της στον ώμο.
<<Αφού εσύ είσαι ειδική περίπτωση αν δεν κάνεις τίποτα στραβό δεν πάει καλά η μέρα σου!>> την πείραξε.
Βγήκαν έξω και διέσχισαν τους φωτεινούς διαδρόμους, το παραμυθένιο κήπο που τον στόλιζαν για το γάμο και στο τέλος έφτασαν στο τρομακτικό κάστρο εκπαίδευση τους. Μπήκαν μέσα και ένιωσαν το φώς του ήλιου να της τυφλώνει. Ούτε φωτα, κεριά, καντήλια μονάχα αυτό το πηχτό έντονκ καυτερό φως και τα ξερά νεκρά λουλούδια.
<<Αυτό το μέρος με ανατριχιάζει!>> είπε η Ήβη κάνοντας μια αστεία γκριμάτσα φόβου και ανατριχίλας.
Η Μπελ γέλασε.
<<Συμφωνώ..... Πως τα πήγες εχθές;>>
<<Τελικά είχαμε δίκιο στην δεύτερη τάξη ανήκω! Έτσι ακυρώσαμε τη σημερινή δοκιμασία και θα ξεκινήσω κανονικά τα μαθήματα της σχολής στον δεύτερο όροφο για την δεύτερη κατηγορία!>> απάντησε ενθουσιασμένη.
<<Οι καθηγητές σου ποιοι θα είναι;>>
<<Νομίζω η κυρία Φέλι εσένα σε αναλαμβάνει η κυρία Μόργκαν>>
Κατσούφιασε.
<<Αχχ η Κυρία Μόργκαν καλή δεν λέω αλλά....>>
<<Πες το επιτέλους είναι μυστήρια γυναίκα και όλα λόγια καθόλου πράξεις!>>
<<Ούτε εσύ τη χονεύεις ε;>>
<<Όπως καταλαβαίνεις!>>
<<Καλώς ήρθατε κορίτσια>> τους απόσπασε την προσοχή με βαριά αντρική φωνή.
Γυρίζουν το κεφάλι τους και αντικρίζουν να τους πλησιάζει ένας ψήλος με περίπου ένα και ενενήντα ύψος ψηλός άντρας. Το χρώμα του δερματός του ήταν σκούρο καφετί, τα μαλλιά του σγουρά και γκριζόμαυρα, τα μάτια του ήταν πράσινα σαν το χρώμα των φύλλων, ατελείωτα μαύρα γένια ξεκινούσαν από τον λαίμο του, περικύκλωναν τα λεπτά κόκκινα χείλη και κατέληγαν στα μάγουλα του. Φορούσε ένα μαύρο μακρύ πουκάμισο και ένα μαύρο φαρδύ παντελόνι. Φαινόταν ευγενικός και καλόκαρδος.
ESTÁS LEYENDO
Deadly Shadows : The Secret Of Shadow
FantasíaΤην παράτησε η μητέρα της όταν ήταν μικρή γεμάτη απορίες και ερωτήματα. Με αποτέλεσμα μεγαλώνοντας η 16χρονη Μπελ Στίβερ να μισεί τη ζωή της και κάθε μέρα που περνάει η επιθυμία της να ήταν νεκρή παρά ζωντανή να είναι όλο και πιο έντονη. Τα πράγματ...