Ευχαριστίες, ενημέρωση, μήνυμα.

101 5 3
                                    

Hey my Friends!!!!!

Τι κάνετε ;;;;;;;;;

Όπως ξέρετε το πρώτο μου βιβλίο ολοκληρώθηκε και θα ήθελα να σας πω μερικά πραγματάκια.

Ξεκινάμε......

*Ευχαριστίες*
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου τις αδελφές μου  για την έμπνευση ( διαβάζουν τις ιστορίες μου και λίγο πριν τις δημοσιεύσω πάντα μου λένε την άποψη τους  καλή ή κακή) και κυρίως όλους εσάς τους αγνώστες!!!! Σας αγαπώ πολύ!!😘😘😘😘😘😘😘😘 Ειλικρινά είστε η καλύτερη παρέα που θα μπορούσα να εχώ... Μέσα από αυτήν την εφαρμογή μου δώθηκε η ευκαιρία να διαβάσω ιστορίες και να γνωρίσω αρκετά ταλαντούχα άτομα τα οποία δεν ήξερα.

*Ενημέρωση*
Τον τίτλο τον άλλαξα από: the vampires life σε Deadly Shadows.

Η σειρά Deadly Shadows θα αποτελείται από άλλα τρία βιβλία.

Τώρα ακολουθεί το δεύτερο βιβλίο με τίτλο Deadly Shadows: Broken heart.

Δε θα σας πω λεπτομέρειες καθώς στο δεύτερο βιβλίο πρόκειται να συμβούν πολλά και μάλλον θα ξεκινήσω να το γράφω το χειμώνα όχι ότι τώρα δεν έχω έμπνευση απλώς θα κάνω μία στάση ώστε να σκεφτώ στο περιπού πως θα ξεκινήσω και πως θα εξελιχθούν ακριβώς τα πράγματα.

*Μύνημα*

Σας ευχαριστώ που ψηφίζεται την ιστορία μου ορκίζομαι πως το δεύτερο βιβλίο θα προσπαθήσω να το κάνω ακόμα πιο καλό αν και κάτι μου λέει πως οι περισσότεροι ( όπως και εγώ) θα λατρέψετε το τρίτο.

Deadly Shadows: Frozen Kiss ( book 3)

Δεν πρόκειται να σας πω τι ακριβώς θα συμβεί το άφηνω για εκπληξούλα😂😂😂😂😂 κάτι μου λέει όμως ότι  αυτό θα το αγαπήσεται πιο πολύ από τα προηγούμενα ( όπως είπα πιο πάνω).... Μη μου θυμώσετε όμως που δεν σας λέω πως θα είναι.... 😢😢😢😢😢😢😢 Εξάλλου έχω δημοσιεύσει τα εξώφυλλα- τίτλους και των τεσσάρων βιβλίων δε θα σας άφηνα έτσι😏😏😏😏😏😉😉😉😉😉😉

Η Αγάπη είναι το παν. Είναι ο δρόμος που μας αλλάζει και μας κάνει πιο δυνατούς. Το μοναδικό πράγμα για το οποίο θα θυσιαζόταν ο κάθε άνθρωπος....... ( όπως αποδείχθηκε και στο βιβλίο)

Αυτααααααά λοιπόν!!!

Αν θέλετε να ακολουθήσετε την Μπελ και στο επόμενο ταξίδι της το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε μέχρι τον χειμώνα!!!!!!

Αλήθεια όμως θα ήθελα να μου πείτε τι πιστεύετε ότι θα συμβεί στο δεύτερο βιβλίο;;;;;;;;;;;;; ( θα ήθελα να την άποψη σας)

Maria *vampire*

Maria *vampire*

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Book 2

Coming soon

Θέλετε να ανεβάσω την περίληψη ;

Deadly Shadows : The Secret Of Shadowحيث تعيش القصص. اكتشف الآن