Οι μέρες περνούσαν γρήγορα και ήταν αρκετά μοναχικές για την Μπελ. Η Ήβη προπαθούσε να συγκρατήσει το άγχος της και συγκεντρωθεί στα μαθήματα και στις δοκιμασίες καθώς εκείνη ξεκινούσε τρεις μέρες νωρίτερα τα μαθήματα στη σχολή. Η θεία της σε μία εβδομάδα θα παντρευόταν με τον Τοντ στην Ζακχέρια ενώ η μητέρα της ασχολιόταν με την Σεράινα, τον αντάξιο πολεμίστη μια που έμαθε πως έχουν την κόρη της υποψήφια και πως δεν έχει βγει καμία σπίθα από μέσα της περιμένει με αγωνία τα αποτελέσματα επιπλέον έχει και τις ετοιμασίες του γάμου. Όσο για την ίδια; Το μυαλό της είχε κολλήσει στη νύχτα του χορού και.... Στο φιλί.
Τα χείλη του ήταν μαλακά, ζεστά και την έκαναν να νιώθει μπροστά του λίγη και αδύναμη ταυτόχρονα όμως και ασφαλείς. Το σώμα της πονούσε και διψούσε για ένα ακόμη άγγιγμα του. Αν και δεν ήθελε να το παραδεχτεί ήξερε καλά πιος ήταν. Ήταν....Ο Τζάρεντ επιτέλους τον είχε γευτεί, τον είχε απολαύσει όχι όμως ολοκληρωτικά. Είχαν σχεδόν ένα μήνα να μιλήσουν και να βρεθούν, δεν ήταν βέβαιη για το αν είχαν αναπτύξει κάποιο είδος φιλίας μεταξύ τους θα έκαναν σχέση; Μπορεί πια να μην την ήθελε γιαυτό ίσως να μην την αναζήτησε από την άλλη όμως ούτε αυτή τον ζήτησε. Μετά από όλο όσα έγιναν δεν ήξερε τι να πιστέψει και δίστασε να κάνει το επόμενο βήμα.
<<Τι θα γίνει με εσένα μου λες; όλη μέρα στο παράθυρο είσαι! Δεν τρως σχεδόν καθόλου και τις περισσότερες ώρες κοιμάσαι! Σαν να μην φτάνει αυτό έχεις γατζωμένο πάνω σου και αυτό το σκεφτικό βλέμμα>> της φώναξε η Ήβη καθώς τοποθέτησε πάνω της το σακίδιο της. Θα πήγαινε στη σχόλη και αύριο θα έρχοταν και η Μπελ μαζί της. Οι μέρες της ελευθερία της σε λίγο θα τελείωναν.
<<Φύγε Ήβη δεν χρειάζομαι κανέναν!>> απάντησε αναστενάζοντας βαριά.
<<Όχι δεν φεύγω! Αν δεν μου πεις τι στο καλό έχει κολλήσει μέσα στο μυαλό σου! Κάτι σκέφτεσαι συνεχώς η μάλλον καλύτερα ποιον;>>
<<Ήβη... Δεν... Δεν.. Τον έχω ξεπεράσει!>>
<<Ναι καλά! Το ότι έχετε μέρες να συναντηθείτε δε σημαίνει πως έφτασε το τέλος σας! Είμαι σίγουρη πως θα το ήθελε πολύ να μιλήσετε και να ανταλλάξετε και ένα σαλιάρικο φιλάκι>> είπε κλείνοντας το μάτι πονηρά.
<<Δεν φαντάζεσαι πόσο το χρειάζομαι αυτό το φιλάκι!>>
Δεν είχε πει στην φίλη της το τι πραγματικά είχε συμβεί ανάμεσα σε εκείνη και τον όμορφο νεαρό, καταρχήν δεν ήταν σίγουρη αν την ημέρα αυτή η Ήβη είχε συνηδειτοποιήσει πως η Μπελ δεν ήταν δίπλα της.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadly Shadows : The Secret Of Shadow
FantastikΤην παράτησε η μητέρα της όταν ήταν μικρή γεμάτη απορίες και ερωτήματα. Με αποτέλεσμα μεγαλώνοντας η 16χρονη Μπελ Στίβερ να μισεί τη ζωή της και κάθε μέρα που περνάει η επιθυμία της να ήταν νεκρή παρά ζωντανή να είναι όλο και πιο έντονη. Τα πράγματ...