~2.-Seznámení ve vlaku!~

10.4K 549 101
                                    

Dnes jedu poprvé do Bradavic! Moc se tam těším a doufám, že si tam najdu kamarádky. James, můj bratr, jede se do Bradavic těší také!

×××

Před chvílí jsem proběhla sloupem a poprvé spatřila nástupiště devět a tři čtvrtě. Všude bylo plno lidí a já se bála, abych u sebe pořád měla ten těžký kufr.

Otočila jsem se a spatřila maminku a tatínka. Oba se usmívali a já jim úsměv oplatila.

Objala jsem svou mámu, pevně jsem ji sevřela a zašeptala. ,,Budete mi chybět."

,,Vždyť ty mě taky, zlatíčko!" zamumlala s úsměvem a podívala se mi do očí.

Potom jsem ji pustila a rozhlédla se kolem. Bylo tu spousta lidí, ale to jsem měla ráda. Zapískal vlak a já musela opustit rodiče. Zamávala jsem jim, a než jsem nastoupila do vlaku, zařvala jsem: ,,Ahoj!"

To samé udělal i James, ale já už hledala kupé. V jednom seděla jakási holka s rudými vlasy, oblečená v šatech. Na pohled mi byla sympatická, a tak jsem otevřela skleněné dveře. Nahlídla jsem dovnitř a trochu s obavami jsem se otázala.

,,Ehm..promiň, že otravuji, ale..no..můžu si sem sednout?" ona se otočila a usmála.

,,Jistě! Budu moc ráda, když tady nebudu sama!" odvětila a já se taky usmála.

,,Ani jsem se nepředstavila. Říkají mi Jasmine, Jasmine Potterová," posadila jsem se a svůj kufr nechala být.

,,Těší mě. Já jsem Lily Evansová. Tvoji rodiče jsou kouzelníci?" zeptala se trochu se strachem.

,,Ano, jsou to bystrozoři. Ale nevadí mi lidé, kteří nemají rodiče kouzelníky," odpověděla jsem a Lily se usmála ještě více než předtím.

,,Opravdu? Takže ti nevadí, že jsem čarodějka z mudlovské krve?" ujišťovala se a já přikývla.

,,Že váháš! Taťka říká, že takový lidé bývají i vynikající kouzelníci!" prohlásila jsem a Lily se pořád usmívala.

,,Máš nějaké bratry nebo sestry?" zeptala se a já znovu přikývla.

,,Mám bratra, Jamese. Je o deset měsíců starší než já. A ty, Lily?" zajímalo mě a Lily svěsila hlavu.

,,Já mám sestru. Nemá mě ráda, dříve jsme spolu vycházeli, ale potom," zasekla se a když viděla, že mě to zajímá, nadechla se a pokračovala, ,,potom se mi děly ty zvláštní věci a ona... nevím...co se stalo."

Bylo vidět, že se o tom bavit nechce, a tak jsem změnila téma.

,,Do jaké koleje chceš?" zeptala jsem se a Lily měla jasno.

,,Nebelvír, ale Havraspár by taky ušel," dodala zrzka a to měla stejně.

,,No, moje rodina byla v Nebelvíru a já tam chci taky," odvětila jsem.

Ještě chvíli jsme si povídali do doby, než do kupé přišla partička čtyř kluků. Jeden z nich byl můj bratr, ale ty ostatní jsem neznala.

James mohl na Lily oči nechat a hned jsme se představily.

,,Kluci, tohle je moje sestra Jasmine. Jasmine tohle jsou-" představil mě James, ale jeden z kluků ho přerušil.

,,Jamesi, představím se sám. Jsem Sirius Black, ale nesnáším svou rodinu," dodal smutně a slova se chodil se chytil další kluk. Měl na obličeji spoustu jizev a podle oblečení jsem soudila, že jeho nebude bohatá.

,,Já jsem Remus Lupin," představil se a nakonec své jméno řekl i ten poslední ze čtyřky. Peter Pettigrew se jmenoval.

,,A tahle rudovlasá kráska je?" zeptal se James.

,,Lily Evansová," odpověděla Lily bez zájmu a kluci si sedli.

Cesta utíkala jako voda a my jsme si povídali. Já už přemýšlela nad Bradavicemi.

Jasmine I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat