~14.-Nic není dokonalý!~

4.5K 316 16
                                    

Počet slov: 550
2.září / 1978

Celý den se vlekl a Sirius mi oznámil, že večer bude párty. Celkem dost jsem se těšila!

S holkama jsme se klasicky oblékaly, malovaly a česaly.

Chtěla jsem se Siriusovi líbit, takže jsem zvolila tyrkysovou sukni a černý crop top.

Chtěla jsem se Siriusovi líbit, takže jsem zvolila tyrkysovou sukni a černý crop top

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sáhla jsem po své taštičce s make-upem a prohlédla si její obsah. Vyndala jsem lehce tyrkysové stíny, řasenky, linky a krabičku s pudrem.

Když jsem se namalovala, podívala se na ostatní. Zoe už byla pryč. Jako vždy.

Katie si vybírala náušnice a Lily si smutně prohlížela svou skříň.

,,Jak je U merlina možný, že nemám nic na sebe!"zakvílela a já málem vyprskla smíchy.

Katie stejně jako Zoe opustila náš pokoj.

,,Lily?"zeptala jsem se.

,,Hmm..povídej."řekla Lily.

,,Ehm...nic."zamyslela jsem se.

,,Vážně?"zvedla obočí a já sklopila hlavu.

,,Už půjdu."oznámila jsem jí a otevřela dveře, které jsem následně je za sebou zabouchla.

Spatřila jsem Siriuse, jak se baví s Jess. No super.

,,Siriusi? Nechceš si se mnou zatančit? Chtěla bych ti říct, že jsem lepší než tamhleta."kejvla ke mě já je obešla. Sirius se za mnou rozběhl, ale já ho nevnímala.

Přes prázdniny jsem se stala neregistrovaným zvěromágem. Měnila jsem se v kočku, protože můj patron je kočka.

Vyháhla jsem hůlku a vytryskly mi slzy. Proudy slz. Ztíží jsem se přeměnila a schoulila do klubíčka.

Najednou do chodby přiběhl Sirius a na všechny strany křičel.

,,Jasmine! Počkej!"

Potom se na mne podíval a sedl si ke mně.

,,Nevíš, kde je Jasmine? Nevíš, co. Počkat! Co tady děláš?!"zamyslel se a vytáhl hůlku. Mávl s ní a já se proměnila v člověka.

,,Co děláš?!"vyjela jsem a on mi rukou utřel nějaké slzy.

,,Proč si utekla? Copak nechápeš, že o tohle jí jde?"nechápal a já odvrátila pohled.

,,Myslíš si, že bylo správné mě požádat o ruku?"zvedla jsem hlavu a tázavým pohledem jsem ho probodla.

,,Jasmine."klesl hlasem a políbil mě do vlasů.

,,Miluji tě od první chvíle, kdy jsem tě poznal. Včera jsem tě požadal o ruku a to platí. Žádná Jess, žádný problém. Když teď půjdeš zpátky a společně si zatančíme-"odříkal, ale já mu skočila do řeči.

,,-tak dostane záminku, aby mě vyhlásila za zlatokopku."odsekla jsem.

,,Jasmine..."zasmutněl a já se lehce rozbrečela. Prohlédla si hůlku a rychle s ní mávla. Stala ze mne kočka, která pelášila pryč.

Vyhýbala jsem se všem a utíkala jsem do mého pokoje.

,,Siriusi? Dáš teda ten tanec?"zeptala se Jess, ale Sirius ji ignoroval.

×××

Zabouchla jsem za sebou dveře a padla jsem na postel. Hlavou mi projelo mraky myšlenek, ale jen jedna přesahovala.

Zůstaň tady a nikam nechoď!

Najednou se otevřely dveře a já slyšela velmi známé hlasy.

,,Je tady!"vykřikla štěstím Lily.

,,Jasmine!"jekla Rachel. Počkat! Rachel?! Prudce jsem se otočila a holky na mě vyděšeně dívala.

,,Jasmine, chci ti pomoct. Lily, Zoe, Katie, prosím, o tomhle, co tady budeme probírat, mlčete."otočila se na zbytek party a holky přikývly.

,,Musíš dolů! Jess to naštve a máš vyhráno! Celý večer protančíš se Siriusem a Jess to vzdá. Znám jí. Nevyhlásí tě, protože ji nikdo nemá rád."při poslední větě trochu sklopila hlavu.

,,Ani ty?"otázala jsem se.

,,Vždyť, víš, jak to bylo."řekla Rachel a pokračovala.

,,Ale bojíme se, že mi bude vyhrožovat až se s ní přestanu bavit."hlas jí trochu klepal.....

Jasmine I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat