Počet slov: 407
24.prosince / 1978,,Si nádherná!"žasla Zoe a Lily se usmívala.
,,Díky holky!"objala jsem je a podívala se z okna ven. Sněžilo.
Otevřela dveře a sestupovala do společenky. V kamnech plál oheň a z jednoho okna se rozhlížel Sirius.
,,Siriusi."šeptla jsem a Sirius se otočil. Podíval se na mne jako na vílu a potom nevěřícně vydechl.
,,Jasmine. Si nádherná."já se ještě více přiblížila k osobě, kterou tak moc miluji. Políbila jsem ho.
,,Měli bychom jít."zašeptala jsem a Sirius přikývl. Chytli jsme se za ruce a pomalým krokem kráčeli do Velké síně. Na ples mohly jenom páté, šesté a sedmé ročníky.
Konečně jsme dorazili do Velké síně. Byla nádherná! Sedli jsme si k jednomu ze stolů a já se zadívala okolo.
Najednou zatleskal Brumbál a všichni ztichli. Autorita sama. Usmál se a spustil svou legendární řeč.
,,Dobrý večer,
než začneme tančit, musím říct ne příliš příjemný úvod.Jsme tady jen vybrané ročníky, takže nebudu mluvit v otázkách. Voldemort, Pán Zla nebo Pán temnot nabívá na síle. Má spoustu následovníků, ale musím vás uklidit. Bradavice jsou dnes nejběžnějším místem v Anglii né-li na světě.
Prosím, abysme poděkovali vynikajícímu profesorovi Jensenovi za dokonalé hodiny OPČM.
A teď vám přeji krásný ples!
Mám překvapení! Sedmý ročník nám zatancuje první tanec!"dokončil a já si vyměnila pohled se Siriusem.
Sirius se sebevědomě zvedl ze židle a jako gentleman mě vyzval k tanci. Takhle to později Brandon, James, Remus a spoustu dalších.
,,Bojím se."polkla jsem se a Sirius se usmál.
,,Neboj. Povedu tě."ujistil mě. Ne, že by mne to uklidnilo, ale z části jsem mu věřila.
Filch pustil hudbu a začali jsme tancovat. Koukala jsem se Siriusovi do očí a bezmyšlenkovitě jsme tančili.
Jako z pohádky.
Po asi pěti minutách ta píseň skončila a celou Velkou síní se ozval obrovský potlesk.
Já se usmívala a sedla si ke stolu. Zahlédla jsem mističku s oříšky, které jsem pojídala. Sirius mi nalil máslový ležák a sobě ho nalil taktéž.
Ťukli jsme si a oba se napili. Já se rozhlédla, kde vězí mé kamarádky.
Opodál seděla Zoe s Remem a povídali si nebo si jen hleděli do očí. Zajímavé. My se Siriusem jsme samý vtip, samý smích.
Na parketu tančila Katie se svým princem. Nikdy jsem netušila, že by se mohla zamilovat zrovna do Brandona.
A Lily s Jamesem také tančili. James na ni mohl oči nechat a Lily se pozorovala s nadšením. Občas se zasmáli, ale to bylo vše.
A je tu Ples! Jak se vám líbil?
Za každý vote nebo komentář budu moc ráda! ^^
Tuhle kapitolu bych věnovala Millienka! ♥
Dnes vydávám třetí kapitolu a víte, proč? Protože Jasmine má......1 K přečtení!!!!
Je to neuvěřitelný a strašně moc Vám děkuji!
Pokud by jste chtěli nějaký speciál, třeba Charakter ask nebo tak něco, tak napište do komentářů!
PS: Mám vás ráda! ^^
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...