1.září
Jedeme naposledy do Bradavic! Čekají nás OVCE, pobyt u mudlů a jako vždy spoustu zábavy.
Nevím, jak to mohl Brumbál udělat, ale primus je James! Díky merlinovi, je primuskou Lily.
×××
Já si hledala kupé a našla jsem ho. Za mnou kráčela Lily a James se Siriusem.
,,Nevíte, kdo by mohl být profesor na OPČM?"zeptala jsem se a Lily pokrčila rameny.
,,To vážně nevím. Možná nějaký bystrozor."navrhl James.
,,Ehm..Jamesi, měli bychom jít do kupé pro primuse."nadhodila Lily a já zůstala v kupé se Siriusem sama.
,,Jsou to strašné časy."zamračil se.
,,Kéž by to nebyla pravda."vzdechla jsem.
,,To ano."souhlasil Sirius.
,,A tvůj bratr?"zeptala jsem se.
,,Nevím, ale podle mě už jím je. Určitě."dodal Sirius a zadíval se mi do očí.
,,Miluji tě."vydechl.
,,Já tebe taky."šeptala jsem a on mě políbil.
,,Známe se šest let."začal.
,,Počítat umíš."zavtipkovala jsem.
,,Miluji tě a chtěl bych ti říct, že tě nikdy neopustím. Myslím to vážně. Nikdy nechci žádnou jinou. Jasmine Claude Potterová vezmeš si mne?"klekl si přede mě a z kapsy vyndal malou fialovou krabičku. Vytřeštila jsem oči.
,,Ach Siriusi! Ano!"ječela jsem a on mi navlékl stříbrný prsten.
,,Nikdy jsem si nepředstavoval, že tě budu žádat ve vlaku."zasmál se a už neříkal nic.
×××
Po několika hodinách jsme dojeli do Bradavic. Se Siriusem jsme nastoupili do posledního kočáru, kde seděla povedená Jessica Parker se svou kamarádkou Rachel.
Ani jednu jsem nemusela, protože Jessica se na Siriuse zamyšleně podívala.
,,Hele Siriusi? Už dlouho jsme spolu nikde nebyli, co takhle menší schůzku? Myslím, že hezčí holku nenajdeš."namotávala si pramínek vlasů na prst. Neříkala jsem nic a Sirius to perfektně vyřešil.
,,Nestojím ani o tebe, ani o tvoje peníze. A navíc! Holku mám a je to nejlepší a nejhezčí holka na světě. Ale slyšel jsem, že Diggory je volný."odsekl Sirius a Jessica zaskřípala zuby.
,,Ccc!"zasyčela a začala si dávat na rty další vrstvu své rudé rtěnky.
Rachel to nedalo a zeptala se.
,,To Jasmine je ta holka?"Sirius přikývl.
,,Je pravda, že sis dobře vybral."usmála se, načež na ni Jess hodila vražedný pohled. Prohlédla jsem si ten nádherný zásnubní prsten. Byla si jista, že ji miluje, i když ten Jessin rozhovor ji znezvózňoval.
Konečně jsme dojeli do Bradavic a nikdo neušel zpívání klobouku, zařazování a Brumbálovu proslovu.
,,Dobrý večer, studenti!"začal Brumbál a já uslyšela, jak mi kručí v břiše.
,,Vím, jak vám kručí v břiše, ale těchto keců vás neušetřím.
Je zakázáno používat předměty od Taškáře a chodit do Zapovězeného lesa.
Přeji všem studentům, co skládají NKÚ nebo OVCE hodně štěstí.
Dovolte mi vám představit nového profesora na OPČM. Je to profesor Jacob Jensen!"svou levou rukou ukázal na černovlasého muže, který vstal a mírně uklonil.
,,Dobrou chuť!"popřál Brumbál a já si nandavala jako každou zahajovací hostinu kuřecí nugetky s hranolky.
Při jídle jsem nenápadně pozorovala Jess, jak se hádá s Rachel. Rachel byla celkem fajn do té doby než si ji vzala do parády Jess. S Jess nikdo nemluvil a Rachel je soucitná duše.
,,Co se děje, lásko?"staral se Sirius. Podle Siriuse jsem musela být bílá jako stěna a určitě jsem se neusmívala.
,,Parkerová?"zašeptal a já přikývla.
,,Nech ji být. O to jí jde, chápeš? Nesmíš to řešit."kladl mi na srdce a já se pomalu začala usmívat.
555 slov
Co si myslíte o Jess a Rachel?
Díky moc za komentáře a votes!
Tuto kapitolu bych věnovala loverka23! Díky moc za podporu! ♥
Líbila se vám tato kapitola?
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...