!!! UPOZORNĚNÍ! TENTO CHARAKTER ASK "PLATÍ" PŘED KAPITOLOU ALWAYS, SIRIUS! !!!
Takže tu máme Charakter ask! Díky moc všem, co posílali otázky! ♥
Otázky od :vlce13
1.(Na Jamese): Přeješ Jasmine a Siriusovi jejich manželství?
Jistě, je to moje sestra a chci, aby byla šťastná. Siriuse znám léta a překvapuje mě, jak se dokázal změnit kvůli holce. Doufám, že budu Siriusovo svědek.
2.(Na Jamese) Jak by si se tvářil, kdyby si se stal strýčkem?
Bylo by to překvapení, ale myslím, že příjemné. I když o dítě se bude muset starat sestra, protože Tichošlápek si pomalu neumí rozčesat vlasy.
3.(Na Jasmine) Chtěla by si mít se Siriusem děti? A pokud ano, tak chlapečka nebo holčičku?
Děti? Určitě, ale nejdříve zajístíme sebe. A já si vždycky přála Holly. Po babičce. Pokud vím, tak Sirius chtěl holku, aby se v dospělosti nemusela jmenovat Blacková. Holt není hrdý na své jméno.
4.(Na Siriuse) Chtěl by si být otcem?
Samozřejmě! Ale nechci na Jasmine pospíchat. A nejdříve bych chtěl přetrpět ty hrozné časy než se Voldemortovy útoky alespoň trochu uklidní. Chci, aby naše dítě bylo v bezpečí.
5.(Na mne) Bude pokračování téhle superknihy?
Bude! Plánuji trilogii! Už se na to těším! A díky za otázky vlce13!
***
Otázky od:Bela_Lovegood
1.(Na Jamese) Plánujete s Lily děti? A pokud ano, kdo bude kmotr?
Jistě, že plánujeme! Já mám vysněného Harryho Jamese Pottera! A kmotr? Původně jsem zamýšlel Siriuse, jenže to bude švagr, takže Remus.
2.(Na Rachel) Mluvíš ještě s Jess?
Ne. Nevím, proč, ale už se ani nevídáme. Prostě se jedna druhé vyhýbáme. A nevadí mi to.
3.(Na Jess) Proč si balila Siriuse?
To snad nebude nutné rozebírat, ne?
4.(Na Lily) Jak reaguješ na Siriusovu změnu?
No, celkem mě to překvapuje. Opravdu se změnil jako James.
5.(Na mne) Jak tě napadla tahle boží knížka?
Díky moc! A jak mne napadla? No, když jsem byla minulý školní rok ve škole a napadlo mě, že bych ráda udělala knihu, kde by vystupovala postava s mými vlastnostmi. Jenže jméno Šárka Potterová si už vzala PotterHead_Moni v knížce, kde vystupuji já, takže jsem si vymyslela Jasmine!
×××
Otázky od :Millienka
Na Jasmine:
1. Těšíš se na svatbu?
Hrozně moc! Taky kdo by se netěšil, že?
2. Máte nějaký plány na svatební noc?
Tady je někdo hodně zvědavý!
3. Kdy budeš vybírat družičky, šaty, doplňky a ostatní věci?
Asi už teď, protože svatba bude na konci prosince.
4. Kde by sis přála svatbu mít?
V Bradavicích, což se mi asi splní!
5. Jak bys pojmenovala svoje děti, kdybys nějaké měla?
Holka je jasná, Holly! A kluk? Já jsem chtěla Oriona, ale Sirius v tom moc vidí svůj rod.
6. Kdybys neměla Siriuse, kdo by se ti asi líbil?
O tom jsem skutečně nepřemýšlela. Mám spousty nápadníků...
7. Do jaké koleje bys ráda chodila, kdyby jsi nebyla v Nebelvíru?
Do Havraspáru.
8. Jakou máš ráda čokoládu?
Mudlovskou, kterou vždycky přiveze Lily.
×××
Na Rega:
1. Hej Regu! Baví tě být hodným synáčkem? A být zlý a panovačný? Protože podle popisu pár osob jsem si tě docela oblíbila, ale teď jsem zjistila, že jsi jen další zmijozelák...Kdy jsi dostal znamení? Baví tě poslouchat příkazy Voldemortova? Nepřijde ti až moc kruté, že vás občas musí Cruciatem?
Tak tato otázka mne velice zaskočila! To si mne myslí studentka Havraspáru? No, abych byl upřímný, tak začínám o své matce taky pochybovat. Jenže Bella se do Pána Zla snad zabouchla, protože o něm furt mluví!
×××
Takže díky moc za otázky!
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...