,,Vy začínáte párty beze mě?"zavtipkovala Katie, která zrovna otevřela dveře.
,,Katie!"vyjekla jsem a Katie se jako vždy usmívala.
,,Tak koho sis přivedla?"vyzvídala Lily.
,,Já? No, přece Brandona Finnigama!"odpověděla a já brouzdala, jestli nějakého Brandona znám. A jo! Brandon Finnigam!
,,Z jaké koleje je?"zeptala se Zoe.
,,Z Nebelvíru."odpověděla jsem za Katie.
Všechny se sešly dolů a já poznala toho nového Katieina kluka. Už se bavil s kluky.
,,Takže holky!"začal James.
,,Nebudete chodit na zahradu, ano?"ujišťoval se Sirius. Všechny jsme nechápavě přikývly.
Bylo odpoledne asi čtyři a oni už začali připravovat párty! My jsme se tedy vrátily na půdu a začaly přemýšlet nad tím, co si vezmeme na sebe.
Já miluji filaovou a tyrkisovou. Vlastně jsem ani nevěděla pro koho se dělám hezkou. Katie pro Brandona, Zoe pro Rema, Lily asi pro Jamese a já? Vždyť jsem se zařekla, že se budu snažit se mu vyhýbat! No nic.
Podívala jsem se do skříně a měla jsem několik favoritů.
Nevěděla jsem jaký, tak jsem se zeptala holek. Katie se nejvíce líbil ten druhý, Lily ten první a Zoe ten druhý. Takže jsem měl a jasno. Dnes zazářím v tyrkysové. Vyháhla jsem tyrkysový lak a dala se do lakování. Potom jsem si vzala řasanku od Lily a hned jsem vypadala líp.Zapnula jsem si ty kraťásky a nandala jsem si crop top. Holky mě obdivovaly a já stále nebyla spokojená. Původně jsem myslela, že budu tancovat bosa, ale teď jsem to přehodnotila. Obula jsem si jsem ty boží boty a pozorovala ostatní.
Lily na sobě měla oranžově žluté šaty, které jí sahaly po kolena. Na nohou neměla nic a své rudé vlasy si nechala rozpuštěné.
Zoe si oblékala džínové kraťasy a žluté tílko s nápisem Party hard! Zoe to s make-upem věčně přeháněla. Byla hodně na párty a proto tancovala vždy s drdolem.
Katie si oblékla světle modré šaty s koženým páskem a její hnědé vlasy si svázala do vysokého culíku.
Najednou někdo zaklepal a byl to Brandon, abychom už šly. Ten blonďák si hned odvedl Katie a dále odešla Zoe. Chtěla se věnovat hlavně Removi. Já se podívala na Lily. Opravdu jí to strašně slušelo.
,,Lily?"zeptala jsem se zcela vážně.
,,No?"odpověděla mi čekala něco jiného.
,,James omdlí! Jsi nádherná!"pochválila jsem jí a ona se usmála.
,,Chci mu dát šanci."odvětila Lily.
,,Díky."zamumlala jsem a Lily se chystala odejít.
,,Půjdu ho najít."oznámila mi a nejspíše čekala, že půjdu s ní.
,,Ještě něco udělám."mrkla jsem na ni a Lily za sebou zavřela dveře.
Zamyslela jsem se a otevřela dveře. Potřebovala jsem vzduch. Zahlédla jsem terasu, kterou kluci pečlivě připravovali.
Najednou se střetl můj a Siriusův pohled. Odvrátila jsem se, aby mě neviděl, ale bylo mi jasné, že to tak nenechá. Asi to deseti vteřinách jsem se znovu podívala na terasu a on tam nebyl. Uslyšela jsem, jak někdo otevírá dveře. A bylo to kdo? Jasně, že on.
Přibližoval se ke mně a já se vzdalovala. Najednou jsem narazila na zeď. Byl necelý metr ode mne a neutekla. Mozek chtěl, abych utekla, ale nohy nechtěli.
,,Siriusi."zašeptala jsem, ale mě umlčel polibky.
Tadá! Nová kapitola je na světě! Co na ni říkáte? Měl by je někdo nachytat? Díky moc za votes a za komentáře! ♥♥♥
Tuto kapitolu bych věnovala vlce13! Díky moc za votes a komentáře! ♥
Díky moc za 82 follows! ♥
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...