Vyšla jsem na terasu a spatřila Jamese, jak zrovna míchá nějaký drink. Zoe a Remus si klasicky povídali a smáli se. Katie a Brandon to rozjížděli na parketu a Lily popíjela ty drinky, co James míchal.
,,Kde máš Tichošlápka?" zajímal se James.
,,Ještě na hoře. Já mu uzdravovala ty rány. Ty od tebe," dodala jsem a Lily po něm vrhla vražedný.
,,No co? Ty moc dobře víš, že spal s polovinou hradu," ohradil se James.
,,Já tě chápu, ale já nejsem ta půlka hradu. Jsem tvoje sestra. Sestra jeho nejlepšího kamaráda, chápeš?" odpověděla jsem mu a náš rozhovoru přerušila Katie. Vytáhla na parket Rema se Zoei a teď mínila i nás.
James šel hned a já zahlédla i Siriuse. Ten ke mně utíkal a táhl mě na parket. Užívala jsem si to, ačkoli jsem na moc diskotékách nebyla.
Potom jsme si šli něco nalít. Sirius mi náléval ohnivou whisky, ale já jsem nechtěla pít.
,,Siriusi.."
,,Pij," pobízel mě a já do sebe kopla tu malinkou skleničku. Pálelo mě v krku, ale když do mě Sirius házel další a další, bylo to lepší a lepší.
Za chvíli jsem byla opilá a líbil se mi celý svět. Všichni byli na parketu. Sirius nejspíše nevěděl, že se takhle rychle opiju.
,,Siriusi, já tě strašně miluju. Víš, co? Necháme školu školou a budeme mít miminko!" zamumlala jsem opile, ale on mě zastavil. Nejspíš jsem to myslela vážně, ale Sirius mě nechtěl zneužít.
,,Jasmine, jsi opilá! Zítra bys toho litovala. Běž si lehnout, prosím," naléhal a já spatřila Lily.
,,Lily, nikdo mě nemá rád! Ty budeš s Deseterákem, Zoe s Náslunečňákem, Katie! S kým je Katie. To je jedno! A Hlučnošlápek mě nechce! Nechce, abych byla Blacková!" zakvílela jsem a Lily se prohýbala smíchy.
,,Tím si nejsem, tak jistá," smála se Lily.
,,Čím?" nechápal Sirius.
,,Tím, že nechceš, aby byla Blacková," vyprskla smíchy.
,,Jasmine! Musíš si jít lehnout."
Padla jsem mu do náruče a on mě odnesl k sobě do postele.
Potom se vrátil na terasu, ale já už spala.
,,Tichošlápku, díky!" poděkoval James.
,,Za co?" nechápal Sirius.
,,Ty jsi ji nezneužil! Dokázal si, že ji miluješ," objasnil Siriusovi James.
×××
Probudila jsem se na Siriusově posteli. Vedle chrápal Brandon s Katie a Remus. Sirius spal na zemi. Sedla jsem, jenže mě šíleně bolela.
,,U merlina! Co jsem dělala?!" nadávala jsem a tím jsem probudila Siriuse.
,,Au!" zakvílela jsem a šla si pro hůlku.
,,Antialcoholismus!" vykřikla jsem a bolest hlavy přestala. Kouzlo proti kocovině!
,,Lily! Co jsem dělala?!" potřebovala jsem okamžitě vědět.
,,Sirius je čestný! Ty jsi chtěla, ale on tě včas zastavil. Neboj. Odnesl tě k němu a vrátil se zpátky. A James ho prakticky přijal do rodiny. Jako by byl tvůj táta," zasmála se Lily a mě se ohromě ulevilo.
Tradá!!! Nová kapitola je na světě! Co říkáte na ty přezdívky? Náslunečňák, Deseterák a Hlučnošlápek! :'D
Pokud se vámi kapitola líbila, tak můžete dát vote nebo komentář!
Myslím, že tahle celkem funny kapitola by neměla patřit nikomu jinému než je piercethejane! Ty víš, proč? ;-) ♥
Už se těším na sedmí ročník!
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...