Vytřeštila jsem oči a Zoe začala Rema uklidňovat.
,,Mě nevadí, že jsi vlkodlak! Klidně se stalo zvěromágem jen abych ti mohla pomoct!" ječela a do společenky seběhla Lily.
,,Co se tady u merlina děje?" nechápala Lily a Zoe si na ní vylila zlost.
,,Bavíme se tady o tom, že je můj Remus vlkodlak!"
Lily zkameněla a změřila si všechny pohledem. Do rozhovoru se přidal Sirius.
,,Holky? Můžeme vám stoprocentně důvěřovat?" zeptal se Sirius a já přikývlá stejně jako Zoe a Lily.
,,Dobře. Já, James a Peter jsme neregistrovaní zvěromáci. Já pes, James jelen a Peter krysa. Vždy o úplňku chodíme s Remem jako opora," vysvětlil Sirius a já zvedla obočí. Když v tom jsem uslyšela, jak byjí hodiny, a to znamemalo, že se jede domů.
Remus a Zoe šli napřed, za nimi James a nakonec Katie s Lily. Ve společence jsme zůstali jen my dva. Vzala jsem do ruky kufr a chystala se odejít, když mě Sirius zastavil.
,,Vezmu ti ho," odvětil a bez mého souhlasu ho vzal. Ze mě vypadlo je obyčejné díky.
,,Ty už se domů nevrátíš? Třeba pro věci?" zeptala jsem se.
,,Všechny věci jsem si vzal do Bradavic. Nemám se pro, co vracet," odpověděl a já přikývla.
,,Aha. A tvůj bratr? Ten se chce stát," Sirius kýval.
,,Ano, bohužel ano. Mě nesnáší a vždy mi říkal krvezrádce. Nesnáším ho i svou šílenou matku. Jsou posedlý a ještě se tím chlubí!" zamyslel se a já se ptala dál.
,,A Bellatrix, Narcissa nebo Andromeda?"
,,Bella se chce stát smrtijedkou za každou cenu, Cissa asi ne, ale není vyloženě proti a Meda? Vzala si nějakého mudlu, pokud vím, takže není a ani nechce být smrtijedkou. Kdybyste mě doma nechtěli, tak bych šel za ní," vyprávěl a pořád za sebou táhl ten těžký kufr. Vlastně dva.
Potom bylo chvíli ticho a já se zamyslela. Takového ho skoro neznám. Vždy to byl namachrovaný Black, který flirtuje s každou na potkání a teď byl...ne! Nesmí se mi líbit! Nikdy! Za prvé by to nepřežil bratr a za druhé, je to Sirius. Bradavický Casanova!
Nasedli jsme do Bradavického expresu a snažili se najít ostatní. Když jsme konečně našli kupé, kde seděli všichni, tak na Siriuse a potom i na mě James zamyšleně a zároveň naštvaně koukal.
Zoe se mačkala na Rema, což jsem na jednu stranu chápala. Milovala ho a chtěla mu ten jeho těžkej život udělat hezčí. Na druhou stranu to nemusela zas, tak přehánět.
Katie jen zamkle hladila svou kočku Cat a někdo jí nejspíš chyběl. Vždy byla velká pohodářka a bez kluka přežívala mnohem líp než kdokoli jiný.
Já se většinu času bavila s Lily a James s Siriusem vymýšleli další lumpárny, i když Siriuse to asi v tuto chvíli moc nebavilo. Peter s námi nebyl. Vlastně poslední dobou se nikde neobjevuje a školu vynechává.
Asi po dvou hodinách jsme konečně dorazili na místo, kde čekali rodiče. Sirius se chtěl za každou cenu vyhnout své povedené matce, ale zahlédl ji.
Pro Zoe si přijeli Fimellovi a blondýnka jim představila Rema. Ten si s rodiči své holky docela rozuměl, ale už na něj čelali jeho otec s matkou.
Lily se se všemi rozloučila a vydala se za Evansovými. Pro Katie přišla paní Bellová a já se snažila najít matku s otcem.
,,Mami! Tati!" objala jsem jednoho po druhém a mezi tím už James říkal tátovi o Siriusovi. Ti samozřejmě souhlasili a Siriusovi spadl kámen ze srdce.
Prázdniny začínají! Boužel jenom v této knížce ! :-(
Příštích několik kapitol bude u Potterů o prázdninách a potom se vrhneme na šestý ročník! Neujdeme ani NKÚ a nákupech v Příčné.
Tuto kapitolu věnuji Dramione92! Díky moc za votes a podporu! ♥
Co si myslíte o Katie? Měla by mít něco například s Regulusem, Severusem nebo někým dalším? Napište do komentářů!
Dále tu máme Zoe a Remuse. Zoemus! Nevím, jak vy, ale já nějak nevím, zda by měl Remus zapomenout na to, že je vlkodlak.
Potom Lily a James! FanFikcí o nich jsou mraky, takže tyhle dva prakticky nebudu řešit. Maximálně nějaká menší zmínka. Víc nic.
A potom tu je Sirius a Jasmine! Sirimine nebo Jasminus, co zní líp? Každopádně k jejich vztahu se vyjadřovat nebudu a nechte se překvapit! :-P
Moc díky za Vaše votes a komentáře! ♥♥♥
Moc se omlouvám za chyby a překlepy!
PS: Mám nový cover a ráda bych Vám ho popsala...
Takže dole (napravo) vidíte Siriuse a na levo Jasmine.
Na levé straně je Remus a Zoe..
A na pravé Lily a James....
Líbí se Vám?
Dneska jsem se hodně rozepsala, že? :-D
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...