~16.-Sněží!~

4.1K 302 18
                                    

Počet slov: 426
20.prosince / 1978

Blíží se Vánoce! Miluju ten čas!

Dneska začínají prázdniny, ale většina učitelů stejně nandali milióny úkolů.

Vzbudila jsem se a podívala se okolo sebe. Všechny holky vyspávaly, jak bylo zvykem. Podívala jsem na hodiny a bylo devět.

Podívala jsem se z okna a spatřila tu největší krásu! Sněžilo, jezero bylo zamrzlé a já chtěla ven. Byla jsem v pyžamu, ale sešla jsem do společenky.

Seděl, tam Sirius. Koukal se do ohně, který plál v krbu.

,,Dobré ráno, lásko."pozdravila jsem ho a on se usmál. Ten výraz jsem milovala a on zas ten můj.

,,Siriusi, miluji tě."usmála jsem se a políbila ho.

,,Nechtěla, bys jít ven?"navrhl a já nadšeně přikyvovala.

Odběhla jsem do pokoje a oblékla se. Okolo krku nechyběhla Nebelvírská šála a na hlavě čepice s nápisem Vánoce.

Když jsem sestoupila do společenky, nikoho jsem neviděla.

Někdo mě chytl do náruče a pelášil se mnou pryč.

Za chvíli jsme byli na zasněžených školních pozemcích.

Nikdy nebyly hezčí!

,,Je tu krásně, že?"utrousil.

,,Krásně? Nádherně! Božsky!"opravila jsem ho a on mě políbil.

,,Budou mi chybět."klesla jsem hlasem a nabrala do rukou sníh.

,,Miluju tě."odvětil a já po něm hodila sněhovou kouli.

,,Tak Potterová se chce koulovat?"usmál a já po něm hodila další.

,,Za co to bylo?"prskal, protože koule zasáhla jeho pusu.

,,Za tu Potterovou."dala jsem mu odpověď a i on se zchýbl pro trochu sněhu, který po mně následně hodil.

Koulovali jsme se ještě dlouho než jsem dostala hlad.

,,Ještě jsem nesnídala."zakvílela jsem a Sirius na mě šibalsky mrkl. Trhla jsem sebou a Sirius mne chytl do náruče.

Položil mě do sněhu a svými studenými rukami mě pohladil po tváři. Naskočila mi husí kůže a Sirius se zamračil.

,,Ty se mě bojíš?"řekl ustrašeně, zklamaně a smutně.

,,Víš, od té doby, co jsme spolu cítím, že se něco stane. Něco, co náš vztah překazí. A teď. Nebojím se tebe, ale budoucnosti. Všichni víme, že pán zla nabývá na síle."

Sirius na mě smutně koukal a nebyl schopný slova.

Prudce se otočil a spatřil, stejně jako já dva lidi. Ženu a muže. Bellatrix a Reguluse. To snad ne!

,,Ale, ale! Můj bratranec se líbá se sestrou krvezrádce. Ó! Promiň! Já zapoměla, že ty jsi krvezrádce!"smála se Bellatrix a já pomalu vytahovala hůlku.

,,Co chcete?!"vyjel Sirius a Regulus ho probodl pohledem.

,,Jdeme se projít. Jen tak, bratře. Co to říkám?! Ty nejsi můj bratr!"odsekl Reg a já zavrčela.

,,Jasmine, pojďme na tu snídani."zašeptal Sirius a já lehce přikývla.

Co si myslíte, že se stane? Nic vám neřeknu...:-P Chtěla bych poděkovat všem, co mě podporují! ♥

Zase příště! ;-)

~Sharka_Potter

Jasmine I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat