~3.-Příjezd do Bradavic!~

8.5K 497 169
                                    

Uslyšela jsem hlas, který patřil nějaké ženě.

Prosím všechny, studenty, aby se převlékli do hábitů. Upozorňuji, že studenti prvních ročníků pojedou do Bradavic na loďkách. Ostatní pojedou v kočárech. Děkuji za Váš čas.

Já i Lily jsme se podívaly na partu kluků pohledem.

Nemohli byste vypadnout?

Jako první to pochopil Remus a polohlasem šeptl.

,,Kluci, mohli bychom asi jít."

Peter se stěží zvedl a jako první opustil kupé. Potom odešel Remus, pak Sirius, který na mě šibalsky mrkl, načež jsem sebou trhla. Naštěstí to neviděl James, který měl oči jen pro Lily.

Nakonec i on odešel a my jsme se mohly převléknout. Byla celkem škoda, že jsme se museli převlékat, protože jsem na sobě měla nádherný crop top s džínovými kraťasy.

Potom jsme vystoupily z vlaku a uslyšely bouřlivý hlas nějakého muže.

,,Prváci ke mně!" zaburácel a pomáhal jednotlivým studentům do loděk. Loďky byly pro různé počty lidí a my s Lily jsme dostaly pro dva. To bylo fajn. Už byla obrovská tma, ale Bradavice byly vidět zřetelně.

,,Já se tak těším!" vypískla jsem a Lily to cítila stejně.

,,To je ta nejhezčí stavba, kterou jsem kdy viděla!" žasla Lily.

,,Souhlasím! Ta loděnice, Zapovězený les, školní pozemky..nádhera!" přikývla jsem a Lily na malou hájenku, vedle které bylo spousta zeleniny.

Najednou nás předběhla loďka, na které seděl Black, Remus a můj povedený bratr.

,,Evansová! Ahoj!" křikl na Lily, které očividně zkazil den.

,,Pane bože!" založila si ruce v klín a já se podívala na sestavu těch kluků. Nejzajímavější byl asi Sirius, který na mě furt koukal, a to mě znervózňovalo.

Raději jsme se dál kochaly tou nádhernou krajinou.

Potom jsme přistáli u břehu a k nám přišla jakási žena v zeleném hábitu s drdolem.

,,Vítejte v Bradavicích! Teď vstoupíte do Velké síně a budete zařazeni do koleje. Vaše kolej pro vás bude něco jako rodina."

Otevřely se dveře a já zírala na velkou místnost. Spatřila jsem čtyři stoly a jeden asi pro učitele. Profesorka, která nám vše řekla, přinesla trojnožku, na které ležel klobouk. Všichni ztichli, nýbrž klobouk začal zpívat.

Zdá se vám, že jsem ošklivý?

Říkejte si, co chcete,

chytřejší klobouk než jsem já,

na světě nenajdete!

Nechte si své buřinky i

své klobouky z plsti.

Jsem moudrý klobouk z Bradavic,

jenž vám nic neodpustí.

Každému vidím do duše,

vím, z jakého je těsta.

nasaď si mě a řeknu ti,

kam tvá cesta povede!

Možná tě čeká Nebelvír,

kde mají chrabrá srdce,

odvahu, klid a rytířnost.

Jdou u nich ruku v ruce.

Nebo tě čeká Mrzimor,

máš-li jejich mravní sílu,

jsou vždy čestní a ochotní,

přiložit ruku k dílu!

Či moudrý starý Havraspár!

Pokud máš bystrou hlavu,

tam důvtipný a chápavý,

vždy najdou čest a slávu.

Nebo to bude Zmijozel,

kde nastane tvá chvíle,

ti ničeho se neštítí,

by došli do svého cíle.

Nasaď si mě a

neboj se!

Jen vlastní strach tě leká!

Já, moudrý klobouk z Bradavic,

řeknu tu, co tě čeká!

Všichni, včetně učitelů začali tleskat a profesorka se podívala do pergamenu.

,,Narcissa Blacková!" křikla a k trojnožce se vydala hnědovlasá dívka. Klobouk se dlouho nerozmýšlel a poslal ji do Zmijozelu.

,,Sirius Black!" zařvala a z davu vystoupil Sirius, který se nebál. Jeho asi sestřenice se dostala do Zmijozelu, ale podle slov moudrého klobouku do Zmijozelu nepatřil.

,,Jsi odvážný, chytrý, ale občas i výbušný! Zmijozel nepřipadá v úvahu! Nebelvír!"

Sirius se zašklebil na Narcissu a sedl si k Nebelvírskému stolu. Dále šla Bellatrix Blacková, která skončila ve Zmijozelu stejně jako Lucius Malfoy, John Parkinson a mnoho dalších.

,,Lily Evansová!" křikla a Lily se nadechla.

,,Jsi velmi chytrá, máš dobré srdce, jsi i odvážná. Havraspár nebo Nebelvír?" zeptal se klobouk.

,,Já nevím," špitla Lily a modrý klobouk se usmál.

,,Nebelvír!"

Lily vydechla a když procházela okolo mě zašeptala.

,,Hodně štěstí," já jen nejistě přikývla.



Jasmine I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat