Počet slov: 463
2.září / 1978,,Rachel! Ty si myslíš, že by si někdo dovil na holku, co má kamarádky, co mají kluky Poberty?"povzbudila ji Katie a Lily přitakala.
,,Jak říká Katie! S Jamesem jsme skoro manželé!"
,,Děkuji holky, ale teď musíme vyparádit Jasmine!"podívala se mi do očí a moje zkrášlování začalo znova.
Potom jsem pomalu sešla do společenky, kde na mne čekal Sirius. Otočil se a utíkal na pódium. Vyslovil nějaké kouzlo a jeho hlas byl slyšet po celé Nebelvírské společenské místnosti.
,,Všichni Nebelvírští! Jistě víte, že jsem v minulosti byl dost velký Casanova.
To se ale změnilo ve chvíli, kdy jsem odešel z domova a díky Dvanácteráku, přestěhoval se k mému nejlepšímu kamarádovi.
Zase jsem byl trochu blíže té nejlepší holce na světě. Vždy jsem si myslel, že ji získám, svým způsobem chování, ale mýlel jsem.
Čekal jsem šest let než jsem ji naplno řekl, že ji miluji. Jednou jsem dostal i pěstí od jejího bratra, ale nakonec mě skoro přijal do rodiny.
Včera jsem ji požádal o ruku a hodlám si ji vzít. Chci, abyste mě nebrali jako starého Blacka, ale jako nového Siriuse Oriona Blacka!
Jasmine Claude Pottere..vlastně Blacková skoro. Doufám, že teď si se mnou zatančíš."šibalsky se usmál a já byla rudá. Všichni se na mne dívali a začali tleskat. Sirius seskočil z pódia a vzal mě do náruče.
James pustil hudbu a my začali tančit.
,,Jasmine!"vykřikl nahlas.
,,No?!"odpověděla jsem.
,,Dneska, prosím nepij, ano? Abys mi neříkala Hlučnošlápek, svému bratrovi Desaterák a Removi Náslunečník."ztuhla jsem a potom jsem dostala záchvat smíchu.
Párty byla v plném proudu a já i přes Siriusův zákaz se nalévala panáky Ohnivé whisky.
Jess seděla v rohu a zamyšleně nás pozorovala. Když jsem byla opilá, tak jsem k ní přišla a kamarádsky ji vyzvala k tanci.
,,Jess! Poď tancovat! Já vím, že jsem tě naštvala, ale neřeš to!"
Jess asi nepochopila, že jsem opilá a nechápavě zvedla obočí.
×××
3.září
Vzbudila jsem se a jakmile jsem vstala, tak jsem začala nadávat.
,,U merlina! Už nikdy nebudu pít! Co jsem včera dělala?"rozhlédla jsem okolo sebe a zjistila, že spím vedle Siriuse! Ne!
Vedle mne spala polonahá Katie a Brandon, rozcuchaný Remus a..a Peter, který chrápal. Hůlku jsem u sebe neměla, což mě dost znepokojovalo.
Svůj zásnubní prsten jsem měla na prostředníku a když jsem na sebe koukla do zrcadla, tak jsem se zhrozila.
Řasenku jsem měla rozmazanou, rtěnku jak klaun. Sirius se vzbudil a usmíval se.
,,Co jsem včera dělala!"vypálila jsem ze sebe.
,,Spíše dělali, ne?"vtipkoval, ale já polkla.
,,Neboj, ty jsi byla v náladě, ale já jsem odmítl."mrkl na mě a já si oddychla.
,,Bolí mě hlava!"zaklílela jsem.
,,Mám lektvar!"poznamenal Sirius.
,,Od. Tebe. Ne!"nesouhlasila jsem a odešla hledat hůlku.
Tak to je druhá část párty! Co by se podle Vás mělo stát s Jess? Tohle je 15. kapitola a já mám domyšlenou celou Jasmine I. Ano, bude to trilogie.
Tuto kapitolu bych věnovala boží Bela_Lovegood! ^^
Díky moc za votes a komentáře! ♥ Moc si toho vážím!
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine I. ✔
FanfictionTato kniha vypráví o Jasmine Claude Potterové. Otec i matka jsou bystrozoři a její o deset měsíců starší bratr James Potter známí jako Dvanácterák. Chodí do stejného ročníku jako Lily, která jejího bratra nesnáší. Přečtěte si příběh o sestře Jamese...