Opgedragen aan Saartje137
Ik hoor allerlei rustgevende geluiden: de wind, uilengehuil, de rijdende auto's...
Huh? Uilengehuil? Overdag? Dat kan toch niet? Het zijn toch nachtvogels??? Ik zie een donkere vlek razendsnel op me afkomen en een donkerbruine uil landt naast mijn raam. Hij heeft een brief in zijn bek en ziet er hongerig uit. Ik geef hem een cracker, die hij direct opvreet en ik neem de brief. Ik vind de envelop er heel familiair uitzien. Ik open voorzichtig de envelop en lees het.Het is dezelfde die ik vier dagen geleden heb gelezen. Nog 2 dagen en dan ben ik 11! Ik kan niet wachten! Ik aai de uil en hij lijkt het wel prettig te vinden. Hij spint zelfs een beetje. Daar moet ik van glimlachen. Dat wil ik! Iemand die me liefde geeft. Échte liefde!
Ik staar verdrietig naar de uil, maar aai hem verder. De uil geeft me een kort knikje, alsof hij mijn gevoelens begrijpt en vliegt weg. Ik zwaai hem uit en ga op bed zitten. Ik denk dat ik het luikje zou moeten sluiten. Ik sta op en sluit het luikje voorzichtig. Daarna ga ik weer op bed zitten en droom ik weg.
Ik zie een schim. Het lijkt op een schaduw met een lange zwarte monnikenmantel of zoiets op. Ik heb het gevoel dat ik die al eens eerder heb ontmoet. Plots krijg ik een stekende pijn aan mijn litteken. Het warmt op. Het brandt verschrikkelijk. Ik voel mijn hartkloppingen aan mijn voorhoofd. De schim slurpt een doorzichtig goedje dat uit een wit paard komt. Hij stopt met drinken en draait zijn "hoofd" naar mij toe. Zijn witte bijna doorzichtige ogen, ze zijn rond en dikke grijze wallen omcirkelen hen. Ik kan een schreeuw van angst niet onderdrukken en even later wordt alles zwart.
Ik schrik wakker. Mijn hele voorhoofd is bezweten. Wat was dat!? Ik voel alleen maar pure angst. Ik voelde me zo familiair aan die schim. Waarom? Had dat ding soms iets te maken met mijn verleden?
JE LEEST
I'm his halfsister VOLTOOID
FanficNIET REPRESENTATIEF VAN MIJN KUNNEN, SCHRIJFSTIJL VAN EEN BEGINNELING Wees. Heks. Halfzus van de beroemde Harry Potter. Ze weet niet dat ze dit allemaal is. Ze heeft lange rode haren, een ronde bril en groene ogen. Natuurlijk heeft ze ook het lit...