Mé jméno je Lucy Smithová a můj takzvaný příběh začíná v mých 17ti letech, kdy jsem se svou třídou na střední soukromce odjela asi cca 50 km daleko na nějakou praxi. Dost mě bavily výzkumy, technika a další ty dnešní moderní vymoženosti co dnes všichni používáme.
V praxi nás měli provázet ty nejlepší profesoři a profesorky a ukazovali nám jejich největší objevy, jaké kdy byly. Když jsme vcházeli s průvodem do zkoumací místnosti, kde se všechno dělo. Zkoušeli tam zrovna vyvolávat vesmírné záření. Nechápala jsem proč, ale podivuhodně jsem přihlížela na jejich pokus ho vyvolat.
Jenže během pár sekund se vše zvrtlo. Všichni utekli, ale poslední tři profesoři a jedna profesorka tam zůstali, aby vše zastavili. Oni to však nedokázali, vybouchlo to a zavalilo je to. Já na nic nečekala, rozběhla jsem se k nim, vytáhla jsem je a dostala z dosahu záření, které mě stihlo zachytit.
Asi po hodině, co jsem v té místnosti byla a to záření přestalo tolik působit. Mě dostali ven a odvezli do nemocnice.
Můj otec Patrik Smith, vážený poslanec a velice oblíbený člověk za mnou jel několik kilometrů až do nemocnice, aby mě mohl vidět.
Byla jsem v umělém spánku asi dva týdny a když jsem se probudila, nikoho nepamatovala. Ani svého otce, ani kamarády.
Jediné co mi zůstalo, jsou mé schopnosti s technikou a zároveň mi jedna přibyla : Neviditelnost.
Myslím že to bylo asi po šesti letech co jsem s tím žila. Můj táta trpěl vážnou chorobou a museli ho odvézt. dva dny po tom mi zavolali, že umřel. Měla jsem výčitky, ale zároveň jsem si musela říkat, že život jde dál a že táta se má mnohem lépe a bude vždy se mnou. O mou matku jsem přišla hned při narození, ale to už mi je jedno.
Nyní je mi 22, jsem dospělá, nemám žádnou práci, rodinu a ani žádné přátele.
Po nějakém to čase co uběhl, mi přišel dopis. Byl docela zvláštně zabezpečený. Bylo na něm nějaké logo s jestřábem a ještě nějaký kód. Byla to morseovka a v ní stálo :
„Drahá Lucy Smithová, dost jsem o Vás slyšel chtěl bych vás pozvat na menší schůzi. Rád bych vám nabídl místo u nás v SHIELDu a vycvičil z vás nejlepší agentku na světě. K tomu máte taky své schopnosti, které vás dokážou zneviditelnit. Jestli to půjde, tak se sejdeme dnes o půlnoci na místním letišti v New Yorku. Držte tuto zprávu v tajnosti a brzy na viděnou" Nick Fury, ředitel tajné organizace SHIELD.
Po tom, co jsem to dočetla jsem nevěřila vlastním očím. Mé schopnosti by mohli být ještě užitečné a mohla bych pomoci stovkám, možná tisícům lidí a chránit je.
Tu noc jsem se vydala na to letiště. Čekala jsem tam 5 minut, potom 10 minut a pak i hodinu.Po nějaké době mi došlo že bylo jedenáct hodin a že jsem přišla vlastně o hodinu dříve než bylo domluveno.
Byla tma a nic jsem neviděla, ale něco jsem ve tmě zahlédla. Temnou postavu v černém obleku a blížila se ke mě. Chtěla jsem se dát na útěk z toho důvodu, aby to nebyl nějakej uchyl. Zůstala jsem nehybně stát a čekala jsem co se bude dít.
„Lucy Smithová?" promluvil na mě muž, jakmile ke mě přišel.
„Ano, to jsem já. Vy jste pan Fury?" zeptala jsem se jednookého muže s černou pletí.
„Vidím, že chodíte na čas. Pojďte za mnou slečno" řekl, otočil se a šel k nějakému menšímu letadlu.
Tím letadlem zřejmě přiletěl, ale měl tam i pilota. Fury se na mě otočil a dal mi znamení, ať si nastoupím.
Když jsem přiletěli na SHIELD základnu, cítila jsem se jako doma. Bylo to zvláštní, ale tohle je konečně místo, kde jsem se cítila dobře a nechtěla jsem být nikde jinde.
Fury mě přenechal do rukou jiných agentek a ty mi ukázaly můj pokoj, kde jsou koupelny, pracoviště a další místnosti nutné pro tuto společnost.
Další dny byly jiné. Učila jsem se být nenápadná, rychlá a všechno další co je třeba pro to, aby jsem mohla být skutečný agent. Nejvíc mi dělalo problém zvládat mou neviditelnost. Vždy zmizím když nechci a když chci tak nezmizím. Ano, já vím. Umí to hodně naštvat, ale já s tím nic nemohu dělat.
Nick Fury mě nechal být a choval se jako by mě nikdy nepřivedl. Když si mě po nějaké době všiml jeden z agentů Phil Coulson. Začal mě podporovat a dával mi soukromá cvičení atp.
Má výhoda v SHIELDu je ta, že umím s technologií.
Když uběhly asi čtyři týdny. Vzal mě Fury společně s Mariou Hill na prohlídku zamrzlého oceánu. Zde se nám podařilo společně s dalšími lidmi nalézt Kapitána Ameriku. Nemohli jsme uvěřit tomu že pořád žil a to tam spadl s letadlem před 70ti lety.
Přivezli jsme ho na základnu a nějací lidé (kteří také pracovali pro SHIELD) ho postupně nechali rozmrznout.
Nějaký den si procházím složky superhrdinů v New Yorku a kolem něj, podařilo se mi nalézt složku s Iron Manem a Hulkem.
Nemohla jsem tomu uvěřit. Dodnes mě nechal agent Coulson věřit v to, že jsem jediná osoba na světě co je zvláštní. Ale nyní jsem se dozvěděla, že již nejsem a nebo jsem nebyla jediná.
Iron Man je Tony Stark, který je milionář a syn velice intelingentního muže, který před několika deseti let nechal vzniknout Kapitána Ameriku. Potom tu máme Hulka. Je to skoro ten samý vědec co jsem tehdy chtěla být, ale stala se mu nehoda a pokaždé, když se naštve, tak se stane zelenou běsnící zrůdou.
Když dočtu, slyším hlášení, že Kapitán utekl a aby jsme se mu nesnažili bránit v cestě. Vyjdu ven na chodbu se podívat co se děje. Málem jsem dostala infarkt, když kolem mě proběhla živá relikvie a málem mě porazila na zem.
Bylo mi ho líto. Musí to být pro něj mnohem horší, než pro mě když jsem se probudila z kómatu.
Zneviditelnila jsem a běžela jsem zvědavě za ním. Nakonec zastavil na ulici a tam s ním byl i Fury a ten mu oznámil, že je v jiné době a že spal 70 let.
Čas plynul dál. Nastal boj mezi Lokim a Avengers, který nakonec vyhráli a Avengers zůstali v Starkově věži.
Fury byl znepokojen a chtěl získat u Avengers větší podíl, než měl doposud. Jednoho si mě zavolal a oznámil mi, že jsem již připravena na svou první misi.
Souhlasila jsem. Myslím, že po téhle misi se mi změní život a to myslím opravdu vážně. ;)
Agentka Lucy Smith
Omlouvám se za hrubky atd i když mě kontroloval Google Chrome :D Jestli se vám úvod líbil napište do komentu, jestli je třeba něco zlepšit nebo tak. :) Stella CzBronies
ČTEŠ
Americká agentka
FanfictionUdálost na soukromé střední škole v Americe, otřese nejen školou, ale i 17ti letou dívkou. Toto story vypráví o typické americké občance, která se třídou odjela na praxi do výzkumné stanice a tam dělají pokusy na zvířatech. Lucy Smithová, hrdi...