Kdyby se někdo ptal, proč tam dávám fotku Kate Beckettové z Castla :D tak z toho důvodu, že by Lucy měla vypadat pro představu nějak takhle. Najít jí, byla otázka asi hodiny :D
Trválo nám s Tonym najít asi tři hodiny můj pokoj. Když jsme do něj vešli, tak jsem žasla.
Posadila jsem se na postel a pomalu jí hladila. Přisedl si ke mně i Tony a usmál se na mě. Byl teď mnohem víc v pohodě, než když měl chuť mě zabít.
„Co na to říkáš?" zeptal se mě.
„Je to nádhera. S tím přijetím mezi Avengers si to myslel vážně?" zajímám se a usměju se.
„Tvé schopnosti jsou jedinečné Lucy. Pořád nemohu věřit tomu, že tě chtěl Fury otočit proti nám" zakroutil nad tou myšlenkou hlavu, potom mi popřál štěstí a zálibu v týmu.
Rozloučili jsme se a odešel. Moment, teď mi něco docvaklo! Já nechala ten ukecaný počítač v Offline režimu a neřekla jsem mu to!
Rozeběhla jsem se za Tonym, zachytila jsem ho a rychle jsem mu vysvětlila, že jsem mu hackla systém a nechala jsem ho v Offline režimu. On na mě kývl a zavedl mě do místnosti, kde jsem to napravila a nastavila do Online režimu.
„Pane, máme zde špionku!" ohlásí okamžitě J.A.R.V.I.S. po tom, co ho nahodím a zakryjeme si s Tonym uši, jak to bylo hlasité.
„Je to agentka a vlastně jsi mi ani moc nechyběl" opravil ho Tony a začal se smát své poznámce a popravdě i já.
Později večer, Tony uspořádal menší večírek na mou počest a pozval všechny jeho přátele, plus přátele ostatních.
Mezitím, jsem si u sebe v pokoji upravovala svoje dlouhé oříškové vlasy a dala si je do spony, kterou mi dal jako dárek Thor.
Ozvalo se najednou ťukání na dveřích a já jsem dotyčného pozvala dovnitř. Bohužel jsem neviděla dozadu a najednou mi oči zakryli něčí ruce.
„Kdo je?" zasmál se ženský hlas.
„Že by pavouk?" zasmála jsem se vlastnímu vtipu a osoba ruce sundala z mých očí.
Objala jsem se s Natashou a ta mi zároveň podala dvě pistole. Lekla jsem se jich, ale ubezpečila mě, že je budu do budoucna potřebovat. Nejistě jsem si je vzala a uložila do stolku u postele.
„Tak uvidime se zachvíli dole, jo ?" zavolala na mě, když stála u dveří a byla připravena k odchodu.
Kývla jsem jí na souhlas a vzala jsem si své oblíbené náušnice se swarovskými modrými kameny ve tvaru malých srdíček. Teď jsem připravená a nic mi dnešek nezkazí.
Postavila jsem se před zrcadlo a začala jsem si jen tak tančit do kola. Tím se mi začaly vlnit černé dlouhé šaty, které mám po kolena.
Večírek byl celkem dost klidný, což mě dost překvapilo. Když jsem se objevila na schodech, tak všichni na mě nechali oči. Sešla jsem z nich dolů a postavila se vedle Nat. Ta se na mě usmála a představila mi ostatní.
Po chvíli jsme začali slavit a začala hrát taneční hudba.
Kapitán si povídal se svým kamarádem Samem Wilsonem. Tony seděl u baru s Pepper a Rhodeym. Natasha byla s Clintem a Bruce s Thorem. Já jediná jsem zůstala sama a byla jsem pro všechny jako vzduch.
Přestalo mě to tam a bavit a šla jsem pryč. Kapitán si mě všiml a šel rychle zamnou. Dohnal mě a chytil mě za obě ruce.
„Co se děje? Nemáš pozornost?" zeptal se mě starostlivě a podíval se mi do očí. Bylo mi trapné říct mu pravdu a tak jsem radši zůstala mlčet.
Pochopil to a pomalu mě objal. Bylo to pro mě nové a ztuhla jsem. Pustil mě a chytil mě za obě ruce.
„Co si začít tykat? Jsem Steve Rogers" představil se mi.
„Lucy Smithová" představila jsem se mu a bleskově jsem ho políbila na tvář.
Zřejmě mu to nevadilo, protože se na mě usmál. Chytil mě za ruku a táhnul mě zpět do sálu. Musela jsem přidat do kroku, aby jsem mu stačila.
Už asi chápu ten pocit, když se někdo někomu líbí. Tenhle pocit jsem cítila poprvé tehdy, jak do mě narazil. Chyběla mi společnost od někoho blízkého a tu jsem právě získala.
ČTEŠ
Americká agentka
FanfictionUdálost na soukromé střední škole v Americe, otřese nejen školou, ale i 17ti letou dívkou. Toto story vypráví o typické americké občance, která se třídou odjela na praxi do výzkumné stanice a tam dělají pokusy na zvířatech. Lucy Smithová, hrdi...