Kapitola 7. Pomsta

1K 61 2
                                    

Časně ráno mi zazvonil mobil. Vzbudil mě i přítele.

„To je Alice!" vykřikla jsem, když jsem zahlédla jméno na displeji.

„Kdo je to?" zeptal se.

„Kamarádka z SHIELDu. Alice Lestrengová" odpověděla jsem mu. Vysvětlila jsem mu, že je to kamarádka a agentka. Přišla do SHIELDu těsně pár dnů po mě.

Zvedla jsem jí to. Chtěla se se mnou sejít, protože je to prý moc důležité a musí se mnou mluvit. 

Sešly jsme se odpoledne v jedné z kaváren a chovaly se jako normální civilní lidi. Objaly jsme se na pozdrav a sedly si.

„Slyšela jsem, že jsi porušila Furyho pravidla" začala a zároveň si mně změřila.

„Měla jsem taky důvod Alice" odůvodnila jsem její otázku.

„Ty a Amerika? Vážně?!" kroutila nevěřícně hlavou. Začala jsem se otáčet kolem, jestli nás někdo neposlouchá.

„Jsem v osmém měsíci. Neopustím ho a on mně taky ne!" vybouchla jsem.

Číšnice nám přinesla dvě sklenice vody, které jsme si objednaly a poděkovaly. Dělalo se mi zase blbě a omluvila jsem se Alici, že si odskočím.

Když jsem byla pryč. Alice vytáhla nějaký sáček a jeho obsah vysypala do mého pití.

„Promiň. Těhotenské problémy" omluvila jsem se a pokusila se zároveň o úsměv.

„Přemýšlela jsem. Kdyby tvé dítě mělo nějaké schopnosti díky tomu séru, co má Kapitán v sobě. Mohlo by v SHIELDu" začala mě pomalu přemlouvat.

„Zadrž! Nikdy neotočím vlastní dítě proti jeho otci!" nevydržela jsem to a zakřičela na ní. Všichni v místnosti se na nás otočili. Dost trapná chvíle, ale tohle už vydržet nešlo. 

Rozhodla jsem se odejít a Alice mi nabídla poslední přípitek na naše štěstí v životě. Rozloučily jsme se. Chytla jsem taxík a odjela do Starkovy věže.

Steve mě pozval na večeři v místní restauraci. Ptal se mně, jak dopadla schůzka s Alicí a co vlastně chtěla. Uklidnila jsem ho, že nic vážného nechtěla (zalhala jsem mu).

Když jsme dovečeřeli a chtěli jít domů pěšky, tak se mi udělalo před vchodem špatně. Hůř, začala jsem se dusit a zvracet krev. Steve rychle zavolal sanitku a ta mě odvezla do nemocnice. Při cestě jsem spadla do bezvědomí.

Po pár hodinách v nemocnici.

„Vaše přítelkyně utrpěla vážnou otravu" řekl vážně doktor.

„Otravu?!" zděsil se Steve a podíval se na mně se zděšeným výrazem.

„A co dítě?" zeptala jsem se roztřeseným hlasem. Doktor se na mě lítostně podíval.

Bylo mi jasné, že se mi bude chtít Fury pomstít. Rovnou se pomstil i Kapitánovi. Rozbrečela jsem se a Steve mě objal a začal utěšovat.

„Snažili jsme se dorazit nejrychleji, jak to jen šlo" vychrlil ze sebe Thor, když přiběhl i s ostatními.

Nat jsem oznámila, že kmotrou nebude. Ta se málem skácela k zemi, jak to uslyšela.

Nechali si mě v nemocnici pár dnů na pozorování a vyndali ze mě mrtvé dítě. Po operaci mi oznámili, že by to byla holka.

Americká agentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat