Kapitola 9. Konečné sjednocení

954 59 0
                                    

Na nějakou dobu jsem zůstala ještě u Peggy. Z brigády se mi stala práce a povýšili mně. Steve i přesto všechno, mě nechal normálně žít a navštěvoval mně.

Přemýšlela jsem o všem a Peggy mi to pomohla vyřešit. Usoudila na konec, že není možné, aby Nick Fury mě chtěl zabít. Pokusila jsem se jí uvěřit. 

Jeden víkend, když měla volno v práci, jsem zavolala Stevovi a domluvila si s ním schůzku. Vyměnili jsme si všechny názory ohledně SHIELDu a zdálo se mu to taky divné.

„Jsi připravená to zjistit?" zeptal se mě na konec.

„To opravdu nevím, ale chci to" našla jsem v sobě konečně odvahu.

Když jsem odešla z věže. Všechny věci na bojování jsem nechala tam, tak stačí pouze si je vyzvednout.

Přijeli jsme k věži na jeho motorce. Vešli jsme a Natasha mi byla už kolem krku, že jsem málem ani nemohla dýchat. Se všemi jsem se přivítala.

„Půjde Falcon i War Machine" oznámil mi, když jsem nastupovala do letadla.

Vzlétli jsme a já se posadila na zem.

„V pohodě?" zeptal se mě Kapitán, když mě zahlédl na zemi a sedl si ke mě taky.

„Jen přemýšlím, jestli je tohle poslední mise na kterou letím a jestli se vůbec vrátím" odpověděla jsem polohlasem, aby mě nikdo jiný neslyšel.

Steve mě chytl za rameno a uklidnil mě, že to zvládneme a vrátíme se spolu.

Řetízek se mi stále třpytil na ruce a nebudu ho sundavat do poslední chvíle. Nejsme na tělocviku, ale v terénu. Pousmála jsem se a se Stevem jsme se políbili.

„Za chvíli budeme na místě bando" ohlásila všem Widow. 

Kapitán mi pomohl vstát a sledovali jsme, jak pomalu přistáváme na SHIELDské letiště. 

Americká agentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat