17

745 52 36
                                    

SADECE SÖYLEMEK ISTIYORUM SOFIA RICHIEYI HIÇ BEĞENMIYORUM. BUNU HIKAYEMDE BELIRTMEKTEN DE HIÇ ÇEKINMIYECEĞIM. PIS YELLOZ 🖕

Hailey kantinde Robert ve Kendall ile her zamanki masalarında oturmuştu. 1 saatlik teneffüstü ve çoğu kişi spor salonunda olduğu için kantinde az kişi vardı. Aniden kantine giren sarışın kızı kimse takmamıştı bile. Kız telaşlı ve öfkeli gözüküyordu, ayrıca Hailey kızın okuldan olmadığına da emindi. Hailey Kendall ve Roberti dinlemeyi bırakarak kızı izlemeye koyuldu.

Justin Bieberin tam karşısında durdu kız. Bağırarak "Sana inanmıyorum Justin!" dedi. "Benden sırf bir orospu yüzünden ayrılamazsın!"

Justin bir an şaşkınlıkla kıza bakakaldı ardından sinirle ayağa kalktı. "Sen kendini ne sanıyorsun?!" Sesi çok öfkeli çıkmıştı ve Hailey çocuğun gerilen damarlarını oturduğu yerden bile fark etmişti.

Herkes tüm dikkatleriyle sarışın kızla Justini izlemeye başlamıştı. Kız pek de çirkinmiş diye düşündü Hailey içinden. Bieber gibi yakışıklı birinin bu kıza bakması bile imkansızdı.

Kız tam tekrar bağıracakken Justin kızın kolunu sertçe yakaladı. "Bir daha tırnağı dahi olamayacağın insanlar hakkında ileri geri konuşma Sofia. Burada orospu olan birisi varsa o da sensin."

Kız dolan gözlerini umursamadan kolunu Justinin elinden kurtardı ve kantindeki insanlara sırayla baktı. Bakışlarında kıskançlık ve fazlasıyla öfke vardı. "Nerede o? Burada mı?"

Justin kızı kolundan tutup tam kantinden çıkaracakken Sofianın bakışları Haileyin üzerinde sabitlendi. "Sarışındı değil mi? Telefonunda fotoğraflarını görmüştüm." Gözlerini kısarak Haileye bakmaya devam etti. "Benimle çıkarken bile onu seviyordun! Hep onu seviyordun! İsmi neydi? Ha-"

Justin kızın cümlesini bitirmesine izin vermeden onu hafifçe itti ve "Sofia, yeter!" diye kükredi. Sesinin tını karşısında Haileyin ödü kopmuştu.

Kız gözlerini bir anlık Justine çevirdi ve ardından tekrar Haileye baktı. "O.." diyebildi sadece. Sesi kısılmıştı.

Kendall ayağa kalkarak kollarını göğüsünde birleştirdi ve ağırlığını tek ayağına vererek Bieberin karşısında dikildi. "Sevgilin neden en yakın arkadaşıma öyle bakıyor Bieber?" diye sordu şüpheyle. Hailey Kendallın iması karşısında utandı. İma ettiği şey çok açıktı ve bu saçmalıktı. Bir şey demek istedi ama doğru kelimeleri bulamayarak kafasını Robertin omuzuna gömdü.

Justin gözlerini kısarak Haileyin bu haraketini izledi ve gözlerinden anlık bir parlama geçti. Öfkedendi bu. Bozuntuya vermemeye çalışarak bakışlarını Kendalla çevirdi. "Eski kız arkadaşım çatlağın teki." dedi. Eski sözünü özel bir vurguyla söylemişti ve bakışlarını bir anlığa Sofiaya çevirmişti. Sofia ise merakla Justini izliyordu. Justin sırıttı. "Ve tam da gidiyordu." Ardından kızın tepki vermesine bile fırsat bırakmadan kolundan yakaladı ve sert haraketlerle kantinden çıkardı. Herkes şaşkınca fısıldaşmaya başlamıştı bile.

Hailey nihayet kafasını Robertin omuzundan kaldırdı ve öfkeli bakışlarla Kendalla baktı. "O da nesiydi Kendall?!"

Kendall omuz silkerek kalktığı yerine oturdu. "Kızın sana olan bakışlarını görmedin mi? Belki Bieberin telefonunda senin fotoğrafını gö-"

Hailey kızgınlıkla arkadaşının lafını böldü ve "Saçmalamayı kes!" diye bağırdı. Dediği sözler gayet açık ve netti. Sesi de fazlasıyla sinirli çıkmıştı. Kendall bir şey demeden şaşkınca Haileye baktı. Verdiği tepkiye şaşırmıştı.

"O değilde kızın tipi gördünüz mü?" diye bir soru attı ortaya Robert. Gergin ortamı dağıtmak amaçlı yaptığı belliydi.

"Aynen. Bieber hangi kafayla onunla çıkmış?" diye onayladı onu Kendall.

"Ben para verse dahi çıkmazdım." Robert dediği şey sanki komikmiş gibi güldüğünde Hailey gözlerini devirdi. Ama özünde iki arkadaşına da katılıyordu.

"Tipi kıçım gibi." dedi Kendall yüzünü buruşturarak.

"Bebeğim, senin kıçın bile ondan daha güzel." Haileyin dediği lafa karşın hepsi güldü. Kantindeki diğer çoğu kişi gibi yeniden eski modlarına dönmüşlerdi ve tüm gerginlik aradan kalkmıştı.

Bölüm bir az aceleye gelmiş gibi oldu. Içime de pek sinmedi açıkcası. Umarım siz beğenmişsinizdir. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın 💓😗

YourselfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin