1 yıl sonra,
"Kendimi buradan daha güzel bir yerde hayal edemiyorum." dedi kız yüzüne çarpan hafif rüzgar eşliğinde gözlerini kapatarak.
Kollarını kızın beline dolamış olan genç adam "Burayı o kadar çok mu seviyorsun?" diye sordu merakla, kızın saçlarına öpücük kondururken.
Kız gülümsedi. "Onu kastetmiyordum. Sevdiğim adamın kollarındayım. Sevdiğim ve aynı şekilde beni sevdiğini bildiğim adamın."
"Tabi Amsterdam da cabası." dedi adam gülerek. Bu kızı hak edecek ne yapmıştı?
"Belkiii." diye cevapladı kız onu "i"leri uzatarak.
Sevdiği kızın babasıyla kurduğu hayali gerçekleştiriyordu. Belki babasını geri getiremezdi ama bunun onun için çok büyük anlam ifade edeceğini biliyordu. Bu aynı şekilde kendisi için de çok büyük anlam ifade eden bir gün olacktı. Az sonra yapacağı şey için öylesine kalbi titriyordu ki..
"Hails?" dedi kızın gözlerinin hala kapalı olduğunu görünce. Az sonra olacakları görmek için gözlerini açması gerekiyordu. "O da ne?"
"Ne?" diyerek gözlerini açtı kız. Sevgilisinin meraklı sesi onu endişelendirmişti.
Justin eliyle kanalda yüzen birşeyi işaret ettiğinde Haileyin gözleri uzaktaki cisme odaklandı. O kadar mükemmel bir yerdi ki orası. O köprü, o kanal, ağaçlar. Havası bile başkaydı sanki, Haileye huzur veriyordu. Nihayet yaklaştığında Hailey o cismin bir oyuncak gemi olduğunu anladı. Justine dönerek "Bir oyuncakmış." dedi.
"İlginç." diye karşılık verdi Justin sevgilisinin dikkatini gemiye çekmek için. Tam önlerinde duran küçük geminin üzerinde bir kutu vardı. Kutunun içindeyse sadece küçük bir not vardı. 2 kelime ve bir soru işareti. Benimle evlenir misin?
Hailey notu okuduğunda şaşkınlıktan kocaman açılmış gözleriyle Justine doğru döndü. Justin diz çökmüş, elinde yüzük, yüzünde kocaman gülümsemeyle sevdiği kıza bakıyordu. "Hailey Rhode Baldwin." dedi boğazını temizleyerek. "Seni seviyorum. Bu yeni birşey değil. Hayatımın geri kalanını seninle aynı evi paylaşarak, sana benzeyen ufaklıklarla ilgilenerek geçirmek istiyorum. Bu da benim için yeni birşey değil, seni ilk gördüğüm andan itibaren hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istediğimi anlamıştım. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum, sanırım heyecanlıyım." Bir anlık duraksayıp tekrar gülümsedi. Derin bir nefes aldı ve o cümlenin dudaklarından çıkmasına izin verdi. "Evlen benimle Hails. Eşim olmanı çok isterim." Hadi, kabul et.
"Jus.." dedi kız ellerini ağzına kapatarak. Şu an dünyanın en mutlu insanı ola bilirdi. Ola bilirdi değil, şu an kesinlikle dünyanın en mutlu insanı olmalıydı. Bu adamı hak edecek ne yapmıştı?
Kızın uzun süre cevap vermemesi Justinin yüzündeki gülüşü yavaş yavaş solduruyordu. Kabul edeceğinden o kadar emindi ki, bu ihtimali hiç düşünmemişti. Ya Hailey istemiyorsa? Düşüncesi bile o kadar berbattı ki Justin omuzlarının düştüğünü hisseti. Morali bozulmuştu ve karşısında sessizce dikilen Hailey de hiç yardımcı olmuyordu.
Karşısında tek dizinin üzerine çökmüş olan Justinin yanına çöktü ve "EVET!" diye bağırdı aniden.
Justin bunu hiç beklemediği için irkilerek "Ne?" dedi. Aptal bir aşıktı.
"Eşin olmayı çok isterim." dedi Hailey mutluluktan parlayan gözlerle. Gözleri mi dolmuştu? Tabi ki. Çok mutluydu ve bu mutluluğu içinde tutamıyordu. Bu ayrıca öyle bir mutluluktu ki nasıl dışarıya yansıtacağını da bilmiyordu.
Justin yüzüne geniş bir gülümseme yerleştirerek yüzüğü Haileyin parmağına geçirdi ve sımsıkı bir birlerine sarıldılar. Bu öyle bir manzaraydı ki, etraftaki insanlar bile Amsterdamın o güzel manzarasını bırakmış bu çifti seyrediyordu.
Bir anda herkes alkışlamaya başlayınca Justinle Hailey bir birlerinden ayrılarak gülen gözlerle etrafa baktılar. Justin ayağa kalkarak Haileyin de kalkmasına yardım etti ve aşkını haykırırmışcasına, herkes alkışlarken dudaklarını Haileyinkilerle birleştirdi.
Ve son..
Bunca zamandır bu hikayeyi okumaya devam eden, yeni keşfeden, seven, yorum yapan, beğenen,okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum. Sadece sıkıntıdan yazdığım hikayem 16K okunmayı geçti ve bu benim için o kadar büyük bir rakam ki! Beni çok mutlu ettiniz. Hepinize minnettarım.
Belki, eğer isterseniz başka bir hikayede görüşürüz. Mutlulukla kalın, sizi seviyorum❤