Panaszkodhatnék az életemre, hogy mennyire rossz, de nem látom értelmét. Nem csak azért, mert nincs is így, hanem azért sem, mert nem akarok beállni a rengeteg önsajnáltató tini mellé, akiknek semmi komolyabb lelki baja nincsen, csak tragédiaként élik meg a kéthetes párkapcsolatuk végét. Nem akarok ilyen ember lenni.
Pedig nem mondhatom, hogy nekem nincsenek problémáim. A szüleim naphosszakat dolgoznak, ráadásul apa külföldön, így csak kéthetente egyszer látom. Mindig egyedül vagyok itthon, sosincs, aki megkérdezné, hogy "mi volt a suliban?". Még testvérem sincsen, hogy ne tátongjon egész nap üresen a lakás. Más szóval: magányos vagyok. Ez alatt nem azt értem, hogy nincsenek barátaim, mert vannak és imádom őket, de ők nem pótolhatják a szülői gondoskodást. Ennek ellenére sosem tettem egy rossz megjegyzést sem rájuk.A napjaim sosem telnek ugyanúgy, nem tudom, hogy ezt a népszerűségemnek, vagy magamnak köszönhetem-e. Kezdjük azzal, hogy a barátaim egyike sem otthonülő személyiség, így biztos, hogy valamelyikőjük elrángat valahová. Ha ez nem történik meg, tuti valaki randira hív, én meg vagyok olyan hülye, hogy nem tudok nemet mondani.
- Már megint telepakoltad az iratgyűjtőd és csodálkozol, hogy nem találsz benne semmit - ingatja a fejét barátnőm, Ceara.
Nem figyelek oda rá, továbbra is egy üres lapot keresek a következő rajzóránkra. Mindketten grafika szakon vagyunk, harmadévesek egy kisvárosi gimiben, Angliában.
- Eryn, figyelsz te rám?! - bök oldalba, mire összerándulok.
- Igen-igen, bocsánat - nyöszörgöm és visszaigazítom hosszú, szőke hajam a helyére.
- Hanyadik rajzod ez róla? - emel fel egy lapot, mire olyan sebességgel kapom ki a kezéből, hogy egy gyorsvonat megirigyelne.- Mi tudom én, nem is érdekel, csak ne mutogasd már mindenkinek! - dugom vissza a mappa legmélyére a rajzot.
- Mi olyan jó ebben a srácban? - értetlenkedik, miközben az asztalomra könyököl és teljesen megfordítja a székét. Előttem ül.
- Semmi. Nem is ismerem. Csak jó rajzalany - fordítom el a fejemet.
- Aha, persze. Figyelj - kezd magyarázni. - te népszerű vagy. Ő meg nem. Határozottan nem. Sőt...
- Ne részletezd - hessegetem el a témát.
Csak fintorog egyet és tovább piszkál értelmetlen hülyeségekkel, míg az óra kezdetére várunk. A suliban a napjaink többsége ugyanúgy telik. Unalmas dolgokról beszélgetünk, miközben várjuk az első órát. Szünetekben tantermet váltunk és ejtünk néhány szót a barátokkal, ismerősökkel. Ebédidőben a menzánál elfoglaljuk a legjobb asztalt, mivel az minket illet.Nem szeretek népszerű lenni. Túl sokat várnak tőlem.
- Ez a vacak túl sós! - piszkálja az ételt a tányérjában JongHyun, azaz JR.
Ő tipikusan a legnépszerűbb srác a suliban, anélkül, hogy bármit tett volna érte. Egyszerűen csak létezik és jól néz ki. Ráadásként még kedves és visszafogott is. Hát nem tökéletes?
- Te rendelted ezt, viseld el - röhög DongHo, avagy Baekho.
A másik véglet. Népszerű, de okkal. Ő a kosárlabdacsapat kapitánya a lányok oda- meg vissza vannak érte. Úgyszint kedves és törődő. Micsoda tökély.
- Húúúúgiiiii - borul a nyakamba a unokabátyám, mire jóformán szívrohamot kapok.- Szállj. Le. Rólam. De sürgősen! - rivallok rá, majd fellélegzek. - Majdnem meghaltam az ijedtségtől! - fújtatok.
- Ne haragudj - nevetgél.
Aron anyu testvérének a fia. Ha nem járnánk egy suliba, még akkor is zaklatna, tekintve, hogy se nekem, se neki nincsenek testvérei.
- Életem! - ugrik fel a helyéről Ceara.
MinHyun, a barátja, nevetve lép oda hozzá és szorosan megöleli.
- Ha megint enyelegni kezdenek elhányom magam - masszírozza az orrnyergét JR.
- Valami olyasmi - bólintok beleegyezően.
Ceara és Minhyun a gimink egyik legnépszerűbb párja, elvégre nem csak hogy jól néznek ki együtt, még úgy is viselkednek, mint a filmben a szerelmespárok. Undorítóan romantikusak.
A kis társaság már csak egy évig élvezheti felállását, hiszen Baekho, JR és Aron idén ballagnak. Én meg itt ragadok a szerelmesekkel.
- Hé - nézek JongHyunra. - Biztos le akarsz ballagni? Nem akarok itt maradni... Ezekkel - fintorgok oldalra nézve.
YOU ARE READING
Love Paint [[Hungarian Nu'est ff.]]
FanfictionChoi MinKi , azaz Ren, nem éppen számít népszerűnek az Angliában található, kisvárosi művészeti gimiben. Sőt... Kifejezetten ellenszenvet vált ki iskolatársaiból, hiszen nem túl beszédes és az arcát is próbálja rejtegetni. Tökéletes ellentéte Eryn P...