Köszönőszöveg:
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvasot, nagyon hálás vagyok érte. Bár kimondottan elrontottnak érzem a történetet, remélem legalább pár embernek okozott egy kis örömet ez az egész. Kérlek titeket támogassátok a Nu'estet!~
A címről:
- A ficit a Love Paint MV megjelenése előtt két héttel kezdtem el írni. Teljesen meglepődtem, mikor az albumon lévő dalok többsége totál illett a fejemben kialakult történethez. Végül ezért kapta a sztori a Love Paint nevet.
Érdekességek:
- Ren hatalmas kedvencem és nagyon régen szerettem volna már írni vele egy történetet, örülök, hogy be tudtam fejezni.
- Eredetileg a történet pár résszel hosszabb lett volna, viszont elhagytam egy történetszálat, ami Ceara és Minhyun kapcsolatához köthető. Már az elején jelezték páran, hogy Ceara nem a legszinpatikusabb számukra, de hozzám viszont hozzám nőtt, így nem tudtam megírni azt, amit alapjában terveztem. Ceara a saját neméhez vonzódott volna és a Minhyunnal való kapcsolata csak egy nagy színjáték lett volna, de inkább kihagytam ezt az egészet. Nem csak azért, mert sajnáltam szerencsétlen karaktereket, hanem azért is, mert valahogy nem illett az összeképbe.
- Sokat gondolkoztam azon, hogy végül életben hagyjam e Sonmit vagy ne, de kivételesen nem engedtem teljesen a happy endnek. Ez az elejétől kezdve így volt tervezve és nem akartam változtatni rajta.
- Eryn egy nagyon régi OC karakterem, aki eredetileg vörös hajú (nem festett, hanem az a természetes). A személyisége a történetben ugyan az, mint bármikor máskor, csak a külsején változtattam. Lehet találkoztok még vele majd párszor.
- JongHyun érzéseit illetően... Úgy volt tervezve, hogy rendesen bevallja, hogy mit érez, de végül Eryn ezt inkább megakadályozta, megkímélve magukat a konfliktustól. Nem szerettem volna szegény JRt ennél is rosszabb helyzetbe hozni.
- Aront mindig elfelejtettem beleszőni a történetbe, ezért mindig utólag került bele egy-egy jelenetbe. Ez az elején még nem volt így, de időközben nem lett túl fontos karakter, pedig úgy imádom azt a hülye fejét.
- Nem akartam túlnyújtani a dolgokat feleslegesen, ezért lett ilyen rövidecske ez az egész.
- Miközben írtam a sztorit, álltalában a Canvas albumot hallgattam, de előfordult más is.
#441 IN FANFICTION <--- 2017.03.07.
#953 IN FANFICTION <--- 2017.05.05.
#911 IN FANFICTION <--- 2017.06.11
YOU ARE READING
Love Paint [[Hungarian Nu'est ff.]]
FanfictionChoi MinKi , azaz Ren, nem éppen számít népszerűnek az Angliában található, kisvárosi művészeti gimiben. Sőt... Kifejezetten ellenszenvet vált ki iskolatársaiból, hiszen nem túl beszédes és az arcát is próbálja rejtegetni. Tökéletes ellentéte Eryn P...