İyi okumalar 😊
Ömer'den
Sabah erkenden kalktım. Gece Defne'nin beni aramasından sonra gözüme doğru düzgün bir uyku girmemişti. Anneannesinin benimle ne konuşacağını merak ettiğim için rahat olamamıştım.
Hızlıca bir duş alıp üzerime bir kotla mavi bir gömlek geçirdim. Koluma siyah saatimi taktım.
Aşağıya indiğimde kahvaltı yapmadan evden çıktım. Ve hemen siyah arabama yöneldim. Hastaneye ulaştığımda üzerimde bir gerginlik hissettim. Asansöre ilerleyip 5'e bastım. Yukarıya ulaştığımız da asansörden inip derin bir nefes alıp verdim. Koridorda ilerleyip Serdar ve Defne'nin yanına ilerledim. Yanlarına ulaştığımda Defne ve Serdar'ın uyuduğunu farkettim. Onları uyandırmak yerine, Türkan Hanımın yanına girdim.
"Hoşgeldin, bende seni bekliyordum" diyen Türkan Hanıma bir tebessüm ettim. "Nasılsınız efendim" diyip odadaki sandalyeyi yanına götürüp oturdum. "İyiyim çok şükür, benim seninle konuşmak istediğim önemli bir konu var" dediğinde hafif bir heyecan bastı içimi.
"Defne.. Benim minik kızım, sen onunla evlenmek istedin. Bak oğlum, benim kızım kırılgandır onu kırma, üzme.." dediğine gözlerinin içine baktım. O meleği üzmeye kıyamazdım ki. ".. nasıl desem Defne her şeyi içine atar sen onu anlamaya çalış."
"Emin olun, Defne'yi üzmeyeceğim" dediğimde kendimden emindim. Onu üzüp kaybetmek istemezdim. "İnşallah. Birde amcanlarla konuş düğünü iki hafta sonraya alıyoruz ölmeden önce evliliğinizi göreyim" dediğinde elini tutup, "Lütfen öyle söylemeyin" dediğimde elimi sıktı.
"Hadi git Defne'yi bir yere götür, kuzum buralarda harap oldu" dediğinde kafamı salladım. "Siz nasıl isterseniz" diyip odanın çıkışına yöneldim. "İyi günler efendim" dediğimde bana gülümseyip "Bana anneanne de Ömer" dediğinde gülümsedim. "Görüşürüz anneanne" diyip odadan çıktım. Kapının önünde merakla beni bekleyen bir Defne ve Serdar vardı.
"Ne konuştunuz anneannemle" diyen Defne'ye baktım. "Düğünü iki hafta sonraya alacakmışız onu söyledi" dediğimde kafasını salladı ve esnedi. Esnerken bile güzeldi. "Ben içeriye giriyorum Defne sende eve dön" diyen Serdar'a baktım. Yorgun görünüyordu. "Ama abi.." diye Defne söze girecekken ben söze girdim.
"Anneannen seni burdan götürmemi istiyor" dediğimde bana baktı. "Ama.." dediğinde gözlerimi devirdim. " Hadi Defne gidiyoruz" dediğimde ofladı. Çantasını aldı. Serdar'a başımla selam verip Defne ile ilerlemeye başladık.
Arabaya bindiğimizde yorgun gibiydi. "Kahvalti yapalım, düğünü konuşuruz ordan size geçeriz" dediğimde kafasını salladı. Sessiz bir yolculuk olmuştu çünkü Defne uyumuştu. Her haliyle güzel olan meleğe, meleğime baktım. Bu kız benim olacaktı. Her şeyiyle.
"Defne...Defne hadi kalk artık" dediğimde söylenerek kalktı. "Geldik hadi bir şeyler ye seni evine bırakayım" dediğimde kafasını salladı. Mekan arkadaşım Ali ile Sinan'ın ortak yeriydi. İçeriye girince beni klasik yerime yönelttiler. Oturduk bir şeyler yerken oldukça sessizdik.
"Ne zaman düğün yapalım?" Dediğimde bana baktı. "Bence 28 Ağustos olabilir" dediğinde "Sen bilirsin" dedim. Gülümsedi. "Kına anneannem kesin ister ama o aile arasında küçük bisey olur, düğünde çok gösterişli olmasın ama çokta sade olmasın" dediğinde kafa salladım.
"Bence önemli ailelerin fertleriyiz fazla sade olmaz zaten" dediğimde bu sefer o kafa salladı.
-Düğünle ilgili fazla detay vermek istemiyorum, birkaç sürprizim var o yüzden kısa tutuyorum.-
"Beni eve bırakır mısın çok yorgunum da" dediğinde 'tamam' anlamında kafamı salladım. Hesabı ödeyip arabaya yöneldik.
"İstersen bana gidebiliriz hem biraz kafan dağılır" dediğimde biraz düşündü. "Tamam olur" dediğinde gülümsedim. Eve doğru sürmeye başladığımda telefon ile uğraşıyordu.
"Ne yapıyorsun?" dediğimde bana baktı bende kısa süreliğine ona baktım. "Nihan'a mesaj atıyorum merak etmesin diye" dediğinde kafamı salladım. Evimin önünde durduğumda aşağı indi.
"Evin çok güzelmiş" dediğinde gülümsedim. Eve girdiğimizde yorgun olduğu için ona dinlenmesi için yatağımı hazırladım. O dinlenirken biraz çizim yaptım. Onu düşünerek çizim yapmak mutluluk veriyordu. Saat altıya yaklaştığında yemek yapmak için mutfağa geçtim.
Uzun uğraşları m sonuncunda hem yemeği hemde masayı iki saate hazırlamıştım. Yukarıya çıkıp Defneyi uyandırdım.
"Of Ömer bir uyutmadın ya" diye söylene söylene aşağı inen Defneye baktım. "Bu masa.. sen mi hazırladın" dediğinde "Evet" dedim gururla.
"Çok yetenekliymişsin" dediğinde "Sağ ol" dedim gülümseyip oturdu. "Kırmızı şarap?" diye sorduğumda "Olur" dedi.
Sessizce yemeğimizi yerken ben 5 Defne 6 bardak şarap içmişti. Ve ben yavaştan sarhoş oluyordum aynı şekilde Defne'de sarhoş olmaya başlamıştı. Defne 8. bardağını bitirdiğinde bende 9. bardağımı bitirmiştim.
Defne artık iyice sarhoş olmuş, saçmalamaya başlamıştı.
"Mini mini bir kuş konmuştur, pencereme konmuştur.." diye şarkılar söylemeye başlayınca "hadi artık seni yatırayım iyice uykun gelmiş senin" dediğimde ayağa tek sefer de kalksa da yürüyemedi. "Gel bakalım.." diyip kucağıma aldım. Sarhoş olduğum için zorlansamda sorun olmadı.
Kendimde zorlanarak yukarıya çıkarken Defne ile şarkı söylemeye başlamıştım.
"Daha dün annemizin kollarında yaşarken..." diye bağıra bağıra şarkı söylerken odaya gelmiştik. Yavaşça Defneyi yatağa bıraktığımda gidecektim. Ama bir anda Defne kolumu tuttu.
"Gitme.." dediğinde ona baktım. " Yanlız uyumak istemiyorum" dediğinde yavaşça yatağa yanına oturdum. O da yatakta oturur bir pozisyon aldı ve gözlerimin içine baktı.
"Sarhoş oldum galiba" dedikten hemen sonra hıçkırdı. Kahkaha attım. Sonra bir anda gülemedim. Defne bana hafif bir tokat atmıştı. Gözleri hafif kapalı şekilde "Sen bana gülemezsin Ömercik" dediğinde kızdım. Ve bir anda gelen bir cesaret ile dudaklarına yapıştım. İlk önce şaşırsada bana karşılık verdi.
****
Sabah Defne'nin çığlığı ile uyandım. Neden çığlık attığını anlamak uzun sürmedi. Kafamı yere çevirdiğimde ikimizinde bütün kıyafetlerinin yerde olduğunu gördüm. Dün gece ne yapmıştık biz?****
Abooooo 🙈Ne yaptılar acaba?
Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama bayram öncesi bir sürpriz olsun dedim bir nevi geçiş bölümü.
Bir sonraki bölüm de büyük ihtimalle düğün olacak abiyeleri hazırlayın.Sizi seviyorum❤~
20 vote 10 yorum okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIM OLMAK ZORUNDASIN
ChickLitEvlenmek zorundalardı. Evlenmişlerdi. Peki ya sonradan sonradan öğrendikleri gerçekler, hayat tecrübeleri, onları nereden nereye sürükleyecekti.❤