Selaaam!
Ben geldiiim!
Bölüme geçelim barii!
O Ömer olsa bariiiiğğğğ! 😂
Zaman atlaması olacak ve bebeklerin dogumu icin gün sayacagiz arayı fazla uzatmak istemiyorum.
***
7 AY SONRASabah gözlerimi ağrıyla açmıştım. Dün gece ikizler uyumamış beni de uyutamamışlardı. Bir biri tekmeliyor bir biri tekmeliyordu.
4.ay da bebeklerimizin cinsiyetini öğrenmiştik. Bir kızımız bir oğlumuz olacaktı. Ancak oglumuz fazla ac gozlu olduğu için küçük bir operasyon geçirmiştim. Önceden kardeşinin de yemeklerini yerken artık bu sorun ortadan kalkmıştı.
Kızım gün geçtikçe kendini toplamıştı. Ve bu kesinlikle beni mutlu etmişti.
İsimlerini Arasla birlikte seçmiştik. Aras "Kuzenlerimin ismi Aybüke ve Ayaz olsun benim ismimle de uygun heeeem Aybüke çok güzel bir isim bence" diyip kıkırdadığında karar vermiştik. Her ne kadar Ömer Ela ismini de sevse artık bir sonrakine demisti. Aybüke ismi hoşuna gitmişti, ama bunun altında başka bisey var gibi Neriman yenge de bu ismi duyunca ilk hüzünlenmis sonradan cok mutlu olmuştu.
Aybüke İplikçi ve Ayaz İplikçi..
Hayatımızın neşesi olmaya geliyorlardı ve yaklaşık 1 ay kalmıştı. Odalarını şimdiden hazırlamıştık.
Aybükenin odasi klasik renk olan pembe değilde Lila rengi ağırlıklıydı. Pembe cok klasik!
Arasın bize akıl vermesi üzerine Ayazın odasi Mavi ve tonlari kullanmıştık. Bana kalsa yesil de güzel olabilirdi.
Doktorumuz erken dogum riski olduğunu söylemişti ve bu beni korkutuyordu. Aybüke daha kendini yeni topluyordu. Bu onun icin sorun olabilirdi.
Ve aynı zamanda erken dogum demek Aybüke icin kısa süreli de olsa bir küvoz demek. Galiba asıl bundan korkuyorum. Her ne kadar Ömer öyle bişey olmayacak dese de icim rahat etmiyor. Ana yüreği sonuçta!
"Sen yine ne düşünüyorsun Kızıl?" Diye sordu abim.
"Evlatlarımı tabiki de onlar benim canım... Ah bak iste oğlum bana kızıl dedin diye kizdi tekmeliyor su an"
"Bence o benimle böyle konuştuğun icin sana kızdı Aslan yeğenim be!" diye söylenince dil çıkardım.Kapının çalmasıyla Nihan koşarak kapıya baktı. Ve tabiki evlatlarımın babası gelmişti.
Kısa sıkıcı bir muhabetten sonra Ömerle yalnız kalmıştık. Üçlü koltukta sarmaşdolaş otururken, bir anda Ömer fısıldamaya başladı.
"Seni özledim....Çok özledim hemde" diyince gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"Ay Ömer sende çocuklar duyacak valla!"
"Artık sağ salim doğsalarda bende karıma kavuşsam..' burnunu yanağıma sürtüp, "Hem sen beni özlemedin mi, güzelim?" Ama bu resmen haksızlıktı. Etkilendiğimi bile bile!
"Ö..zle..dim tabi sen benim canımsın" diyince dudaklarını dudağıma bastırdı.O kadar yoğundu ki öpüşü karşılık vermekte zorlanıyordum.
Bir anda hissettiğim acı ile buz kestim. Ömer de durup bana baktı."Bişey mi oldu Defnem?"
"ÖMEER!GELİYORLAR!"
*****
Ömer'denDefnenin çığlıkları üzerine geldiğimiz hastanede butun aile bekliyorduk. Daha erkendi çünkü çok erkendi. Ya onlara bişey olursa diye dusunmekten kendimi alamıyordum.
"İyi olucaklar Ömer sabret gelicek simdi benim güzel gelinim torunlarımızla" diyen amcam a baktım.
"İnşallah amca.." derken bile aklım hala onlardaydı..
7 saat sonra
Defne hala icerdeydi. Normal doğum olmayacagi icin cok riskliydi. Ve ben onun elini bile tutamıyordum. Ve hayatımızı belki alt üst edecek bir gerçek öğrenmiştim. Doktor dışarı çıkınca dikkatimi hemen ona verdim.
"Defne Hanımın esi kim acaba?"
"Evet benim, bir sorun mu var?" Diye endiseli sorunca doktor daha sakin konusmaya başladı.
"Aslında bakarsanız çok zor bir doğum olacaktı ama Allahın bir mucizesi işte... Defne Hanım uyuyor ilaçlar nedeniyle ikizleriniz ise cok sağlıklı kontrolleri yapilmak üzere hemşireler götürdü..Ama yinede annemizin yanı çok kalabalık olmasa iyi olur, sağlık açısından"
"Teşekkürler doktor bey emin olun gözüm gibi bakıcam iceriye kimseyi almayacağım" dediğim de anneannesi abisi amcam yengem herkes itiraz etmeye başlamıştı.
"Bunu kendi aranizda ayarlayın geçmiş olsun ve hayırlı olsun" dediğinde gülümseyerek teşekkür ettim.Baba olmuştum herkes beni tebrik edip sarılırken aklimda sadece ailem vardı. Artık bu dünyada tek değildim. Ailem vardı. Çocuklarım.. Dünyalar güzeli eşim.
Defne odaya alındıktan sonra zorda olsa herkesi eve gönderdim. Odaya prensesimin yanina geri döndüm. Melek gibiydi, benim meleğim.
Ve bizim prensimiz prensesimiz gelmişti.
Allahım ben ne sevap işledim de böyle bir aileye sahip olmak bana nasip oldu?~~~
Ömer hayatlarını alt üst edecek neyi biliyor?
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIM OLMAK ZORUNDASIN
ChickLitEvlenmek zorundalardı. Evlenmişlerdi. Peki ya sonradan sonradan öğrendikleri gerçekler, hayat tecrübeleri, onları nereden nereye sürükleyecekti.❤