Kapak yapabilenler bana mesaj atarsa çok mutlu olurum
Iyi okumalar!Defne'den
Sabah kalktığım da Ömer i görmemiştim. Aşağıdan sesler geliyordu. Büyük ihtimalle mutfakta ya da salonadır. Gece büyük bir şok yaşamıştim ev gerçekten benim sevdiğim renk olan su yeşili ağırlıklıydı.Gece Ömer le küçük bir kavga etmiştik. Sadece bir geceligine koltukta yatmayi kabul etmişti. Beraber yatacaktik. Hayır yani beraber yatınca ne oluyor ki? Zaten hamileydim. Şaka maka hamileydim. Bebeğim olacaktı. Bir anda aklıma Ömer in bebeğimiz diyişi geldi. O kadar güzel bir tınıyla diyordu ki.. aa banane canım güzel söylüyorsa hem hakkı sonuçta onunda bebeğiydi.
Odanın kapısı açıldığında içeri, elinde tepsisiyle Ömer girdi. Yahu sen ne kadar tatlıydın öyle? Ay bana noluyorsa diyeceğim de sonuçta benim kocam yani. Ne var canım çok tatlı sonuçta.
"Günaydın Karıcım" dediğinde istemsizce gülümsedim. "Günaydın Ömer" dediğimde yüzüme baktı. "Keşke sende kocacım deseydin ya" diyince bir of çektim.
"Off Ömer.. Neyse hadi kahvaltı yapalım acıktım hatta... acıktık" diyip elimi istemsizce karnıma götürdüm. Orda bebeğim vardı.
"Ne zaman cinsiyetini öğreneceğiz? " dediğinde Ömer e baktım. " 4.ayda falan ve biz daha 3.haftaya girdik daha var" dediğimde kafasını salladı. Kahvaltı ettikten sonra doktordan randevu alıp, Ömer e bebeğimizi gösterecektim.
***
Bebeğimi göreceğim diye 5 dakika içinde hazırlanan Ömer, aman bebeğe dikkat et diyerek hızlıca hazırlanmama izin vermemişti. Ve yaklaşık 45 dakika da hazırlanmıştım.
"Aman bebeğe bişey olur" " hızlı olma yorulursun" diyerek beni çıldırtmıştı. En sonunda ona olan bakislarimdan korkup susmustu ve onu odadan kovup rahatça giyindim.
Şimdi de doktorun odasinin önünde siramizi bekliyorduk. Ve o, o kadar heyecanlıydı ki hissediyorum. Ve en az onun kadar bende heyecanlıydım.
Ömer'den
Ve içeri doktorun yanına girmiştik.
"Hoşgeldiniz İplikçi çifti Defne Hanım sizi şöyle alayım" dediğinde Defne yattı. Doktor Hanım karnına bir jel sürdükten sonra karnınin üzerinde bişey gezdirdi.
"Galiba anne babasına kendine göstermeyecek.." dediğinde tam uzulecektim ki ".. Ah Hayır saklanmış miniklermiz" ha?
"N-ne i-ikiz mi?" Dediğinde Defne deki şaşkınlığı ama mutluluğu da görmüştüm.
"İkizlerim mi olacak benim" diye Defneye sarilmistim.
"Evet büyük ihtimalle ikiz " diyen doktor a baktım. Ikizlerim olacaktı.***
Doktor Defneyi çıkarıp benimle konuşmak istemişti. Ve bu haber hiç hayırlı değildi. Defne ilk 3 ay mecburi ihtiyaçlar dışında kalkmamaliydi. Eger gercekten ikiz olacaksa bebeklerden biri çok riskliydi. Diğeri onun besinlerini de alıyordu ve bu onun için zararliydi. Defneye bir şey diyememistim. Ne diyecektim ki? Bebeğimizin biri ölmek üzere mi?
Defne uyuyakalmisti. Iyi ki de uyumuştu. Yoksa biliyordum ki bir sürü şey soracaktı biliyordum. Ve bu olay canımı sıkmıştı. Bebeklerden birini kaybedersek diğeride riske girerdi. Düşündükçe deliriyordum. Ya Defne de zarar görürse ben ne yaparım.
Düşündükçe sinir oluyordum. Ama onunla benim bir bebeğimizin pardon bebeklerimizin olacağını düşünmek bile bütün sinirlerimi yatistiriyordu. Eve geldiğimizde Defneyi kucağıma almıştım.
Şu bahçede çocuklarımızin kostugunu hayal etmek bile o kadar iyi hissettiriyordu ki. Ona benzeyen kızıl saçlı kızımızi olacağını düşünmek, ya da kardeşinin peşinde koşan bir erkek çocuğum. Bana göre cinsiyeti önemli değildi. Önemli olan Defnenin ve bebeğimizin, bebeklerimizin sağlığıydi.
Eve girip Defne'yi yatağa yatırdim. Zaten bundan sonra zorunda olmadıkça kalkmayacaktı. Izin vermeyecektim.
Ben Annem ve Babamdan sonra başka birini kaybetmeyecektim.
***
Bu biraz geçiş bölümü oldu diğer bölüm zaman atlamasi olacak, ve cinsiyet öğreneceğiz.
Hangi cinsiyet ve hangi isim istiyorsanız yorumlara bildirin eğer çok içime sinen bir isim olursa kullanabilirim.
Bebeklerin ikiz olma ihtimalini düşünerek belirtirseniz sevinirim.
Eğer yetişirse pazar akşam bölüm gelir
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum♥
Iyi haftasonları :) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIM OLMAK ZORUNDASIN
ChickLitEvlenmek zorundalardı. Evlenmişlerdi. Peki ya sonradan sonradan öğrendikleri gerçekler, hayat tecrübeleri, onları nereden nereye sürükleyecekti.❤