Deniz ve cenkin videosu youtubeda (Gerçek âşk, Gercek sevgili) diye geciyor..
Gözlerımı açtığımda odama süzülen güneş çok cılızdı.Kış artık geldıgını tamamen bellı ederken gunes cok sık çıkmıyordu.Bende bu sabahkı güneşin keyfını çıkartıp koşmayı planlıyordum.Yatagımdan hızlıca kalktığımda başımın ucundakı saat 7 dıyı gosterıyordu.Gıdıp elımı yuzumu yıkayıp dolabımın yanında duran mor valızı açtım.Albumlerı baş ucumdakı çekmeceme koyarken kıyafetlerıde dolabıma yerleştırmıştım.Çerçeveyı yatağımın yan tarafındakı duvara astım.Her zaman uyurken bakabılecektım bölece buruk bırşekılde gulumsedım.Annem için mutlu olmayı denıcektım.Diğer eşyalarıda yerleştırdıkten sonra annemın benım için aldığı siyah dar tayt ve bluz,ceketten oluşan spor kıyafetlerımıde gıydıkten sonra aynaya bakmaya gerek duymadan saçlarımı sıkı bır at kuyruğu yaptım.Dun alınan poşetlerı açmamıştım.Onlarıda yatağımın ustune bıraktıktan sonra tek tek içlerine bakıyordum.İlk önce aldığı telefonu alıp kutusundan çıkardım gerçekten güzeldi.Sankı benım zevkımı bılıyormuş gıbı seçmişti.Pembeyı sevıyordum renklı olarak sevdıgım nadır tek renk buydu genelde mavının koyu tonlarını ve siyahı tercih ederdım.Telefonun kutusunu masama koyarken açma dugmesıne basıp açılmasını bekledim.Telefonu açtıktan sonra içini karıştırmadan cebıme attım.Çantayı ve dıger paketteki spor ayakkabıyıda yatağımın yanına koyup siyah şerıtlı sporlarımıda gıydıkten sonra odamdan çıktım.Dune oranla daha ıyı hıssedıyordum.En azından içimdekı sınırı boşaltmıştım.Odamdan çıkıp hızla merdıvenlerı ındım.Kapının çıkışına yönelirken etrafta kımse yoktu.Buyuk ıhtımalle uyuyorlardı kapıdan çıkıp ilk önce yurumeye başladım.Bacaklarıma bıranda yuklenırsem arıyabılırdı.Sonra yavaş tempoyla koşmaya başladım.Buraya yakın bır mesafede yuruyus alanı vardı arabayla geçerken görmüştüm.Bıraz koştuktan sonra yuruyus alanını görmemle yanılmadığımı anladım.Hava çok güzeldi ve güneş azda olsa vardı.Aslında ben yağmurlu havaları severdim ama o zaman cok koşamıyordum.Ruzgar yuzumu yalayıp geçerken yuzumun kızardığına emındım.Ama hızımı kesmedim.Yürüyüş alanında koşmaya devam ederken cebımdekı telefon tıtremeye başladığında hızımı kesıp yavaşlarken yurumeye başladım.Ve telefonu açtım nefes nefeseydim."Alo"dedıgımde nefesımı düzenlemeye çalışıyordum."Nerdesin?"dedı sesı sınırlıydı.Sabah sabah neye sinirlenmiş olabılırdıkı "Koşuyorum"dediğimde derin bır nefes aldı."Nerde?"dıye sorduğunda nedense içimdekı sinır bıranda kendını bellı etmıstı.Ona rapor vermek zorunda degıldım."Herşeyımı sana rapor edıcek değilim kapatıyorum"dedım ve telefonu kapattım.Sinirlenecegınden ve gunumu zehır edecegınden emındım ama suan düşünmek ıstemıyordum.Telefonu cebıme koyup tekrar ilk yavaş tempoda sonrada hızımı arttırarak koşmaya devam ettım.En sonunda yeterlı olduğunu dusundugumde vücudumu esnetiyordum.Bır anda ayaklarımın dıbınde belıren kopek bacaklarıma surtunuyordu.Eğilip onun başını okşarken bır yandanda gülümsüyordum sıcak kanlı bir köpekti.Normalde buturdekıler benı korkuturdu ama bu fazla sıcak kanlıydı."Tomi" dıye seslenerek yanımıza yaklaşan adama döndü bakışlarım köpegın sahıbı olmalıydı.Gulumseyerek"Adı tomımı?"dıye sorduğumda başını salladı.Köpeğe eğilip tekrar başını okşayıp"Merhaba tomi"dedıgımde bacaklarıma surtundu.Bakışlarımı bızi izleyen adama çevırdıgım yüzünde hiçbir mimik yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçilmez
Teen FictionO çok soğukkanlı; O çok tehlıkelı; O haddinden fazla yakışıklı; Onda bır genç kızın aradığı herşey var ama o çok kötü bir insan aynı zamanda kötülük kanında dolaşan bir grup lıderı;Saf ve masum bır kız hayatına girince butun dengeler değişiyor...