1-MATKAP DİŞLI ADAM

310 15 5
                                    

Ben Mary.Son zamanlarda odamda ki eşyaların yer değiştirdiklerini fark ettim.Bu durum ilk başlarda çok rahatsız etmese de artık eşyalarımın yerlerini değiştiren kişinin varlığını hissediyorum.Geceleri yüzüme çarpan pis nefesle kalkıyorum.Artık iyice korkmaya başlamıştım.Yine her gece olduğu gibi pis nefesle yerimden sıçradım.Korkudan gözlerimi açamıyordum.Korku beni içten içe yiyip bitirirken penceremin güçlü bir şekilde çarptığını duydum.Ve içeriden birinin çıktığını belirten küt sesi.O sesle gelen cesaretle yatağımdan çıktım.Annemin yanına gidecektim,ta ki biri beni ensemden yakalayana dek.Evet ensemden yakaladı.Ve şimdi o pis nefesi ensemde hissediyorum.Bir an da gelen cesaretle arkamı döndüm. Gördüğüm şey karşısında şok oldum.Uzun boylu bir karaltıydı.Yüzü ise yuvarlaktı,ağzındaki dişler matkap ucu gibi sivriydi.O an ki korkuyla bildiğim tüm duaları okudum.Yavaş yavaş karaltı silinmeye başladı.Ben yok olmasını beklerken bir anda koluma o sivri dişler girdi.Canımın acısıyla çok güçlü bir çığlık attım.O sırada annem ışığı açıp yanıma geldi.Ve karaltı yok oldu.Annem neler olduğunu sorunca ona her şeyi anlattım.O da kabus gördüğümü söyledi.Şimdi o anın üzerinden 8 yıl geçti.Hala ışık olmadan uyuyamıyorum.Sanki ışık olmadan uyursam tekrar gelecekmiş gibi hissediyorum.Artık seninde onun hakkında bir şeyler bildiğini biliyor.O "MATKAP DİŞLİ ADAM"seni karanlıkta yakalayıp öldürmek için can atıyor...

KORKU ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin