Kıbledere köyü aslında gerçek ismi Kıbledere olmayan ve haritada gözükmeyen bir köydür.Bu köyün cinler tarafından ele geçirildiği için tüm köylü halkının o köyden kaçtığı söylenir.
Bu köyde aslında 2 adam define yerlerini öğrenmek ve zengin olma umuduyla bir cinnia(kadın cin) ile anlaşma yapıyorlar.Iyice zenginleştikten sonra cini öldürüp kurtulmak istiyorlar.Cin bir insan bedenine girdiğinde onu öldürüp bir testiye hapsediyorlar.O cinin kabilesi de cinnia nın ruhunu yaşatmak ve adamlara ders olsun diye birinin kızına musallat oluyorlar.Kızın annesi kızını kurtarma umuduyla diğer adamın kızını köylerine çağırıyor.Bu arada bu kız psikolog.Psikolog yanında bir hocayla beraber köye geliyor.Hoca kızı başındaki musallat cinler den kurtarıyor.Hoca artık şehre geri dönüyor.O akşam da cinlerin musallat olduğu kızın annesi doktor kizi bayiltip kendi kızını da yanına alıyor.Iki mezar acip ikisini de yatırıp beden değişimi yapiyor. Yani cinnia nın ruhunu doktora geçiriyor.Kendi kızını da alıp kaçıyor.Bazılarına göre de bu hikaye şöyledir.
2 defineci adam köyde definecilik yapar iken kaza ile bir kafir cinin ölümüne sebep oluyorlar.Bu tüm köyün sonunu getiriyor. O köyde yaşayan biri başından geçen bir olayı şöyle anlatıyor;
10 11 yaşlarındaydım evimizden fısıltılar geliyordu.Korkudan kardeşimle aynı yatakta uyuyorduk.Bir gece evden ayak sesleri geliyordu.Korkuyla kardeşimle birbirimize sarıldık.Babamlarin odasından babam ben size ne yaptım diye bağırıyordu.Kardeşimle babamın yanına gitme karari aldık.Gittiğimizde babam bacaklari kesik bir şekilde dövünüyordu.Bizi fark edince defolun burdan diyerek bize doğru sürünmeye başladı.O korkuyla orada bayılmışım.Uyandığımda annem ve dedem basimdaydi.Ne olduğunu sorduğumda babami iki büyük gölgenin götürdüğünü söyledi...Böyle bir bölüm atmak istedim.Umarım beğenirsiniz.Vote vermeyi unutmayın..