CİN KABILELERI

95 9 2
                                    

Cuhenna Kabilesi

- Cuhenna kabilesi cinleri en kinci ve gaddar olan cin kabilesidir.

- Bu kabile insanları hiç sevmez.

-Büyücülerle iletişim kurup onlara büyü için yardım ederler.

-Tüm insanların korktuğu ve cinlerinde kendi aralarında dışladıkları bir kabiledir.

-Diğer cinler gibi sabırlı değildirler.
Anlaşma yaptığınızda onun dediğini yapmazsanız,ailenize musallat olur.

Kulyas Kabilesi

-Kulyas cinleri,cinler arasında islamiyet'ten önce Arap Yarımadası'nın en kalabalık ve aynı zamanda en tehlikeli cin kavmiydiler.

-Namı diğer kilyas cinleri,marid ırkına mensup olup adeta cinler aleminin polis ve jandarmasıdırlar.

-İnsanlara aşık olan tek kabiledirler.

Nusaybin

-Resulullah'tan Kur'an-ı dinleyerek müslüman olan ilk kabiledir.

-Marid ırkına mensup olmasalarda aşırı güçlüdürler.

Zuzula

-Marid ırkına mensup olup olan şeytanın fikirlerini benimsemiş fakat oma tabi olmamış bir kabiledir.

-Genellikle insanlara karşı en insafsız olmalarıyla bilinirler.

-Çoğu yerde bu kabilenin adı geçmez bile.Onun yerine semboller kullanılır.Bu sebeble bazı kültürlerde 66 rakamı lanetlenmiştir.

-666 rakamı şeytanı simgelerken 66 rakamı da bu kabileyi simgeler.

-Şeytandan sonra en tehlikeli varlık olarak gösterilmektedir.

-Definelerin yerlerini bulurlar.

-Ülkemizin birçok yerinde bulunan definelerin,çok eskilerden beri saklanan altınların bu kabile tarafından sahiplendiği ve bunların çıkarabileği söyleniyor.


Merhaba sevgili okurlarım.Çok uzun bir süredir bölüm atamıyordum.Bu yüzden bu hafta 2 bölüm birden atmaya çalışacağım.

Düşüncelerinizi yorum olarak belirtmeyi ve vote vermeyi unutmayınız.<3

KORKU ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin