🌹Cınler insanlar gibi Allah'a tabi olan,insanlardan yaklaşık 2000 yıl önce yaratılmış metafizik varlıklardır.
🌹Cinlerin en büyük özellikleri hızlarıdır.
🌹Cinlerin şekilleri kesin olarak bilinmemektedir.Bilinen vücutları insan vücudu gibidir ancak yaklaşık 1m boyları vardır.
🌹Cinlerde insanlar gibi akıl,şuur ve irade sahibidir.Yaptıklarından sorumludurlar.
🌹İyileri olduğu gibi kötüleri de vardır.Kafirleri olduğu gibi müslümanlarıda.
🌹Peygamberlerin çoğu cinlerle görüşmüş ve cinlerede peygamberlik yapmışlardır.
🌹Cinlerle görüşmek mümkündür. Hayırlı işlerde cinlerin bilgilerinden ve güçlerinden yararlanılabilir.
🌹Şerli ve faydasız işler için cinlerle görüşmek sakıncalıdır,zararlıdır ve caiz değildir.
CİNLER VE YAŞLARI
Hızları arttıkça zaman yavaşlamaktadır ve hızın belli bir noktaya gelmesiyle zamanla zaman da durmaktadır.Bu varlıklar da yüksek hız içerisinde yaşamaktadırlar.
Genelde 70 yıl ömürleri bulunurken insanlar ile kıyaslandığında 1000 yıla kadar yaşamaktadırlar.CİNLER 4 MADDE İLE
✋Cinlerde mantıksal bütünlük bulunmaz.
✋Cinlerin hepsinde büyüklük duygusu aşırı derecede gelişmiştir.
✋Cinlerin kendilerini kontrol etme anlamındaki mekanizmaları oldukça düşüktür.
✋Cinlerde devamlı olarak tekrarlar mevcuttur.Evet,böyle biraz anlamsız bir bölümle başladım.Ama daha iyisi gelecek.