CİNLERLE İLGİLİ BİLİNMEYENLER -1

117 13 17
                                    

1-Cinlerin geldiğini hayvanlardan anlayabilirsiniz;    
-Köpekler cinler geldiğinde havlar,ulumaya başlar.                             -Kediler uzun süre bir yerlere odaklanır,dalarlar.                                                                                                             2-Astral seyahat ile hazine yolları bulunur.Şeytan anlaşması sayesinde bulunur.                                                                                                                               3-Cinlerle fazla ilgilenen insanların göz perdeleri kalkar.

4-Bir odada yaklaşık 50 den fazla cin bulunur.

5-Sürekli şanssız,işleri yolunda gitmeyen,sakar insanlar,yakaza kabilesinden Alucra cini tarafından takip edilir.

6-Cin düğünleri yatsı ezanı ile başlar,sabah ezanı ile biter.

7-Ölen cinler her zaman ağaç diplerine gömülür.

8-Cinler erkekleri baştan çıkarmak için güzel kız kılığına girer. Şuan her güzel kızdan%25 i cindir.(Dikkat beyler)

9-Cinler akıllı insanlardan uzak durur.Daha çok güçsüz,aşık olan,ailesiyle kavga eden insanları sever.

10-Büyü yoluyla sınıf geçmek için cinlerden yardım isterseniz sınav kağıtlarını doğru cevaplarıyla değiştirirler.

11-Dişi cinler çirkindirler.Güzel kızları kıskandıkları için onlara musallat olurlar.

Selam.Aslında 10 madde yazacaktım.11'i sonradan ekledim.Vote vermeyi unutmayın...

KORKU ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin