ona dogrulup "YANI ANLADIGIM KADARIYLA BABAN BENIM KANIM ICIN GERI GELICEK"dedim isteksizce bana bakmadan "EVET ÖYLE AMA PEK BISE YAPICAGINI SANMIYORUM"dedi "GERCEKTEN HALA SENIN BABANIN OLDUGUNA INANAMIYORUM NEDEN BIR ANDA CIKIP GELDI SADECE NEDENI BEN OLAMAM DEGIL MI ? " dedim . "BELKIDE SADECE SEBEBI SEN DEGILSINDIR BILEMIYORUM ONU BENDE TAM OLARAK ÖGRENEMEDIM "dedi "AA JONATHAN BU SENIN BABAN AYRICA VAMPIR KLANININ BASI ELBET BIR PLANI VARDIR" dedim. "EVET AMA SENI INCITMESINE IZIN VERMEM" dedi. sahte gülümsememle "UMARIM ÖYLE OLUR" dedim. bir anda ikimizde sustuk sessizlik kaplamisti heryeri yol boyunca pek konusmadim ona hala kirgindim babasi yüzünden babasina iki cift lafim olucak adi herif yillar sonra benim kanim iicn geri dönmüs nah alirsin pislik sana kolay kolay vericegimimi sandin neyse bunlari suan düsünemezdim kafami koyup yattim gece uzundu uyudum gürültüyle aniden rüyamdan uyanmistim ahh buda ne be simdi jonathan radyoyu acmisti "KAPA SUNU" dedim. "UYUYAN GÜZEL UYANABILDI SONUNDA" dedi. "COK KOMIKSIN AMA AZ ÖNCE UYKUMUN ICINE ETTIN" dedim. güldü "GELDIK"dedi ahh sonunda evime varmistim arabayi durdurdu anahtarimi cikarip kapiyi actim iceri girip evimin kokusunu icime cektim jonathan arkadan gülüyordu bavullari yere koyduktan sonra kapiyi kapatti belimden tutup kendine cekti buda neydi simdi böyle bogazimi öpüyordu ona ellerini tutup ona döndüm "COK YORGUNUM ODAMA CIKSAM IYI OLUR"dedim. bakislarindan kizdigi anlasiliyordu merdivenleri ciktim kapiyi kapatip yataga kendimi attim o sirada icim gecmis uyumustum bir ses beni uyandirmisti gözlerimi araladim karsimda tanrim! o adam jonathanin babasi karsimda duruyordu yataktan aniden dogruldum gözlerimi ovusturdum rüya görüyodum herhalde aman tanrim rüya degildi capcanli karsimdaydi beni izliyordu "BURDA NE ISIN VAR " dedim. "SANADA MERHABA MINA"dedi. ne sacmaliyordu ne yani onunla oturup sohbet edicegimimi saniyordu avucunu yalardi bagirarak "DEFOL GIT EVIMDEN"dedim. "ŞŞŞT USLU KIZ OL VE BENIMLE GEL "dedi "NE! HAYIR SENINLE ASLA GELMIYCEM" dedim. sinirlenmisti gözleri kirmiziya dönmüstü hizli adimlarla yanima geldi kolumdan tuttugu gibi cikardi yataktan bagirdim "JONATHAN!"diye. eliyle agzimi kapatiyordu sirtina alip pencereden hizlica inip kosmaya basladi cirpiniyodum "JONATHAN YARDIM ET! " bagiriyordum etrafa o sirada pesimizden kosan bize yetismeye calisan birisini gördüm tanrim jonathandi bu bize yetismeye calisiyordu ama babasi cok hizliydi bizi gözden kaybetmisti hayir aglamaya baslamistim o sirada beni mahzen gibi biyere getirmisti indirdi kolumdan tutup cekistirdi "KOLUMU ACITIYORSUN "diye bagirdim durdu sinirlenip üstüme geldi "MIZMIZLANMAYI KES YOKSA SENI ÖLDÜRMEK ZORUNDA KALIRIM"dedi. kolumdan tuttugu gibi mahzene atti kacmaya yelteniyordum ki beni gögsümden tuttugu gibi duvara yapistirdi sarsildim kendime gelemeden elimi zincirle baglamisti "CÖZ BENI HEMEN PIC HERIF! diye kükredim kahkaaa atti ve ellerini suratimda gezdirerek "BU GECE BENIM MISAFIRIMSIN SAKIN BENI KIZDIRMA AKSI TAKTIRDE... sözünü kestim "NOLUR YOKSA BENI ÖLDÜRÜRMÜSÜN "dedim. gülerek "HAYIR TATLIM ÖLDÜRMEM AMA SÖNMÜS BALON GIBI KALANA KADAR KANININ SON DAMLASINA KADAR ICERIM" dedi. lanet olsun laflarimi bogazima tikmisti igrenc pislik "SENDEN NEFRET EDIYORUM! " avazim cikana kadar bagirdim kahkaaa atarak kapiyi vurup cikti gitti napicaktim ben jonathan tanrim bana yardim et aglamaya basladim daha cok aglayip sinirimi cikarmaya calistim sustugumda uykuya dalmistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirobu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...