uyandıgımda sabah olmustu bileklerim aciyordu zincirler canimi gercekten yakiyordu o sirada kapi sesi geldi iceriye biri girmisti kimin oldugunu anlamaya calistim ama bu tanidik degildi sarışın biraz uzun boylu masmavi gözleri olan biriydi elinde yemek tepsisi vardi bana dogru egilip önüme koydu "SEN KIMSIN" dedim. egilip yanima oturdu elleriyle sacima dokunup "ADIM DEREK VE SENDE MINA OLMALISIN "dedi. utanarak "EVET" dedim. hala sacımla oynuyordu "KES ŞUNU"dedim. ellerini zorlada olsa cekti gülerek "AHH AFEDERSIN"dedi tanrim bu cocuk cok yakisikliydi gözlerine bakmaya doyamiyordum mina kendine gel ne diyorsun sen jonathani bekle o seni kurtaricak neyse hala onun gözlerine bakiyordum gülüsedi ve "BANA NEDEN ÖYLE BAKIYORSUN GÜZELLIK" dedi. ahh utanmistim basimi hemen cevirdim ona "BANA NAPICAKLAR NEDEN BENI BURAYA GETIRDILER" dedim. önümdeki tepsiyi iterek yanima iyce sokuldu artik bana daha yakindi bundan rahatsiz olmustum ama yinede gülümsedim elleriyle belimden tutup kendine cekti artik göz gözeydik ve bana "SANA ZARAR VERMIYCEKLER SEN ZARAR VERILEMIYCEK KADAR GÜZELSIN" dedi. ahh cok tatli bu cocuk benim olmali dedim icten ice gözlerimi ondan kacirdim ve canimin acimasiyla inledim o sirada bileklerime bakti ayaga kalkip zincirleri cözdü tekrar yanima oturup bana " BENDEN KORKMA SANA ZARAR VERMIYCEM SADECE SANA BAKMAKLA GÖREVLENDIRILDIM" dedi. ona dönüp "AMA SONUCTA ONLARDANSIN BU HIC BISEYI DEGISTIRMEZ " dedim bilegimi ovusturmaya basladim tanrim cidden canim yaniyordu derek bileklerime bakarak "CANIN YANIYOR SENIN BILEKLERIN MOSMOR OLMUS" dedi. bise demeden sinirli bakislarimi ona diktim derek bileklerimi tutup kendine cekti öptükten sonra hemen sordum "BUNU NEDEN YAPIYOSUN " dedim. kendine dogru cekerek "CÜNKÜ BU GÜZEL KADININ CANININ YANMASINI ISTEMIYORUM" dedi. bi anlik gülümsedim sonra gülümsemem kayboldu geri cekilip sordum " BENI KACIRAN ADAM BENIM KANIMI ISTIYOR NEDEN? " dedim. "MINA O ADAM SAF KANLA GÜÇLENEBILIR O SAF KANDA SENDE VAR" dedi. " NE HAYIR DEREK BENIM KANIMI ALAMAZ BUNU YAPAMAZZ! "dedim. derek sakince bana sımsıkı sarıldı ve konusmaya basladı " SENIN CANINI YAKAMAZ BEN VARIM EGER CANINI YAKMAYA KALKARSA ENGEL OLURUM" dedi. rahatlamistim sarilmayi birakip elleriyle yüzümü kendine dogru cekip dudagimi öpmeye basladi cirpindim birakmasi icin ama o hala devam ediyordu "DEREK ! diye bagirip onu ittim nefes nefese kalmistim kimse daha önce bni bu kadar uzun öpmemisti derek ayaga kalkip "MINA COK ÖZÜR DILERIM ÜZGÜNÜM KENDIMI KAPTIRDIM " ben hala nefes almaya calisiyodum onun söylediklerini duymuyarak duvara yaslanip nefesimi kontrol ettikten sonra rahatlamistim derek arkasini dönerek gidiyordu ki sesimle onu durdurdum ve "HEY" dedim. arkasini dönüp "EVET" dedi. "BENI KACIRAN O YARATIK ADAMIN ISMI NE ? " diye sordum güldü " ISMI SCOTT" dedikten sonra cikip gitti. demek ismi scott pic herif ah ondan nefret ediyorum beni bu hala o getirdi simdide mahzende kaldım burdan nasil cikicam diye düsünürken iceriye tekrar biri girdi bu derek degildi tabikide scottı ! ona sinirli bakislarimla baktim ama o bunu aldiris etmeden önüme sandalye cekerek oturdu ve " GÜZELLIK BUGÜN NASILMIS" dedi. " SENI KÖPEK BANA GÜZELLIK DEME " dedim. büyük bir kahka atti ve " AH MINA SENIN ŞU TAVIRLARIN HAHAHA SENCE ISE YARAR MI ? TABIKIDE YARAMAZ BANA BÖYLE DAVRANIPTA BURDAN CIKICAGINI SANIYOSAN YANILDIN ! TATLIM" dedi daha fazla dayanamiycaktim bu ite ayaga kalkip hizla üstüne saldirdim sandalyeden düstü üstüne cikip tokatlar yumruklar savurmaya basladim en son yumrugum bosa gitmisti sinirlenip bagirdi beni üstünden alip duvara salladi duvara carpmamla bayilmam bir olmustu "MINA ! KENDINE GEL" hey bu ses tanidik geliyordu gözlerimi araladigimda derek karsimdaydi sevinmistim bu cocugu seviyordum cok iyi birisiydi inledim elimi basima götürdüm sanirim kafami sert carpmistim "TANRIM SEN NAPTIN ÖYLE" dedi anlamadan "NE ? " dedim. derek " MINA FARKINDAMISIN BILMIYORUM AMA SCOTTA SALDIRDIN GÖZLERIME INANAMADIM " dedi dogrulmama yardim etti güldüm "AH ÖYLEMI HIC BISEY HATIRLAMIYORUM EN SON BENI DUVARA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirbu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...