kristenin agzindan;
gozlerimi agir bir sekilde actim. yatakta dogruldum basim catliyordu elimi basima goturerek inledim. o sirada etrafima bakindim deyo hala odadaydi. onu gorunce sinirlerim tepeme atti bagirarak " BENI NEDEN UYUTTUN ! " dedim. deyo " DINLENMEN GEREKIYORDU " dedi. kaslarimi catarak " BENI UYUTARAK MI DINLENMEM GEREKIYORDU " dedim. deyo yanima oturdu " ACMISIN " dedi. sasirarak ona baktim " HAYIR DEGILIM NERDEN CIKTI BU SIMDI " dedim. deyo " RENGIN ATMIS " dedi. ellerimi suartima getirerek gezdirdim. deyo gülmeye basladi ellerimi suratimdan cekerek kaslarimi tekrar catarak " GULMEYI KES KOMIK DEGIL ! " dedim. deyo " BILIYOMUSUN BAZEN COK SIRIN OLABILIYOSUN " dedi. " BANA BAK DEYO ! BENIM SEVGILIM VAR SAKIN AKLINDAN GECIRIYIM DEME ! " dedim. deyo sevgilim var deyince kaslarini catmisti amk noldu simdi bu ahmaga ? deyo " SEVGILIM MI VAR DEDIN ! " dedi. " EVET VAR ! " dedim. deyo " O ZAMAN SENI BECERMEM GEREKICEK ! " dedi. gözlerimi dehsetle actim sinirlenerek yatakta ayaga dikilip bogazim patliyana kadar bagirmaya basladim. " SENI PIC HERIF SAKIN BANA DOKUNMA SAKINN !! SENI OLDURURUM ANLADIN MI BENI ! " dedim. deyo kahka atti sonra elimden tutup beni yataga dusurdu " SAKA YAPIYORDUM " dedi. cok sinirlenmistim sinirden kizarmistim artik deyo ya tokat ettim deyo " AHH ACIDI " dedi. eliyle yanagina dokunarak " BUNU HAK ETTIN " dedim. deyo ellerini cekerek siritmaya basladi bense sinirden elim ayagim titriordu bu kadar da olmaz canim sinir bozucu bisey bu sinirli sinirli bakmaya basladim. deyo bakislarimi gorunce gulmeyi kesti " TAMAM KRISTEN KIZMA " dedi. ben hala sinirli bakiyordum deyo " HEY SU SURATINI DUZELT " dedi. " DEFOL GIT BASIMDAN ! " dedim. deyo " BILIYOSUN KI GIDEMEM SANA BAKMAKLA GOREVLIYIM " dedi. ne bir dakika bunlarin arkasinda baska birileridemi var " NEE SENI YONETEN BIRIMI VAR " dedim. deyo " EVET OYLE " dedi. " KIM PEKI ? KAC KISISINIZ ? " dedim. deyo " PETER BIZIM BASKANIMIZ VE 100 KISIYIZ " dedi. bir anda agzimdan " OHAAA " cikti. deyo " EVET SIZDEN FAZLAYIZ " dedi. tuhaf tuhaf bakarak " BIZIM AZ OLDUGUMUZU NERDEN BILIYOSUNUZ " dedim. deyo sasirarak " BIR DAKIKA DEGILMISNIZ " dedi. bende koz vermemek icin " EVET DOGRU DEDIN AZ SAYILIRIZ " dedim. deyo " NEYSE BEN CIKIYORUM SEN DINLEN " dedi. basimi salladim deyo odadan cikti bende hemen is basina dustum pencereyi acip kacma planlari hazirliyodum. pencereden atladim hemen kosmaya basladim. yolda hizli hizli kosuyordum satoya varmistim nefes nefese kapinin dibine yapistim orda durup soluklanmaya basladim. o sirada satonun kapisini godor acri bana saskinlikla bakarak " KRISTEN ! " dedi. zar zor konusarak " GODOR BANA YARDIM ET PEISMDELER " dedim. godor eleriyle beni kaldirip iceriye aldi. satonun kapisini kapatti salona götürdü oturttu laraya ve elenora seslendi ikiside yukardan aceleyle indi. beni gorunce sasirdilar lara " KRISTEN SEN AMA NASIL OLUR " dedi. elenor " TANRIM NERELERDEYDIN SENI ARADIK HEP " dedi. " HANIMLAR SUAN ANLATICAK DURUMDA DEGILIM SONRA HERSEYI ANLATICAM ANNEM NERDE ? " dedim. lara " ODADA PERISAN OLDU KADIN SENI BULAMIYINCA FENALASTI BAYGINLIK GECIRDI YUKARDA UYUYOR " dedi. " O IYIMI " dedim. elenor " EVET YANI IYI SAYILIR " dedi. godora döndüm " BABAM NERDE PEKI " dedim. godor " ODA ANNENIN YANINDA " dedi. iyi bari ailem iyi durumdaydi ama benim pesimdeler korkuyordum hele o pic deyo süluk gibi yapismisti bana neyse koltuga kafami koyup gozlerimi kapadim uyaninca herseyi anlaticaktim ve uykuya daldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirebu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...