FIRLATTIGINI KAFAMI DUVARA CARPMAMI HATIRLIYORUM "dedim. kahhka atti ve beni kucagina alarak sandalyeye oturttu elini basima götürdü " KAFANI COK SERT VURMUSSUN SISMIS GIDIP BUZ GETIRIYIM " dedi. "IYI OLUR " dedim. bir cırpıda hizlica getirmisti sasmistim "NE CABUK" dedim. basimin agrisiyla inlemistim güldü " MINA UNUTTUN HERALDE BENDE VAMPIRIM SCOTTIN SOYUNDANIM" dedi. elindeki buzu kafama bastirdi " AHH ! DEREK" dedim. "AFEDERSIN TATLIM "dedi. ne bir dakika bana tatlim mi dmisti o? saka gibi bu cocuk gercekten inanilmaz suratina bakarak "BENLE BU KADAR ILGILENMEN TUHAF" dedim. "NEDEN BUNDA NE VAR ? "dedi. "HAYIR DIGER VAMPIRLER PEK ILGILENMEDI DE ONDAN SASIRDIM BIRAZ" dedim. gözünü devirerek güldü ahh o gamzemi vay canina bir insana bu kadar cok mu yakisirdi sanirim asık oluyodum mina kendine gel sen jonathani seviyosun kafami salladim kendime gelmek icin "EVET SISKINLIK INDI SIMDI NASILSIN" dedi. "IYIM SAOL" dedim. "SIMDI BIRAZ DINLENMEM GEREK UYUMAN LAZIM"dedi. ne uyumakmi bir anda uyuman lazim demisti sanki bisiler dönüyordu kokusunu alabiliyordum ama dereke güveniyodum " PEKI " dedim. elindeki buzla odadan cikmisti bir dakika etrafima baktim simdi farketmistim ben odadaydim derek getirmis olmali dedim kendi kendime güldüm ve basimin agrisiyla gözlerimi yumdum uykuya daldim odaya öküz gibi birisi daldi gözlerimi hemen actim "NOLUYOR BE" dedim. derekti tedirgin gözüküyordu "MINA BEN COK ÜZGÜNÜM ONU DURDURAMADIM" dedi. "NE DEREK KIMDEN BAHSEDIYORSUN" dedim. SCOTT MINA SCOTT GELIYOR AMA BU SEFER KANININ TADINA BAKMAYA! dedi. bagirdim "LANET OLSUN" dedim. "DEREK BENI BURDAN GÖTÜR" dedim. ayak sesleri yaklasmisti scott iceri daldi gözüyle derekin cikmasi icin isaret etti derek üzgün gözlerle bana baktiktan sonra cikti scott bana bakip gülüyordu "BAK SEN KÖPEK GÜLMEYIDE ÖGRENMIS "dedim. " MINA BUGÜN SENINLE UGRASAMIYCAM CÜNKÜ BUGÜN BENIM BESLENME GÜNÜM ! " dedi. ayaga kalkip pencereye dogru kostum üstüme üstüme geliyordu dislerini coktan cikarmisti kacmaya calisiyodum ki kolumdan sıkıca tutup duvara sabitledi beni "SIMDI MINA CANININ YANMASINI ISTEMIYOSAN KIPIRDAMA" dedi. cıglık attim bu öyle yüksek cıglıktı kı derek odanin kapisini kirarak iceri girdi " ONDAN UZAK DUR SCOTT" diye kükredi dereki görünce dislerini gecirdi cıglık attım gözlerimden yaslar süzülmüstü derek sinirlenmisti dislerini cikartip scota saldirdi scott yere düsmüstü birbirlerine hirlayip duvara atiyolardi kendilerini boynumun acisiyla yere yıgıldım bayılmıstım derek bir anda durup bana bakti " MINAA ! " diye bagirdi o sirada scott arkasina atladi yere düstüler cok siddetliydi yuvarlanip camdan disari firladilar hirlama sesleri hala geliyordu gözlerimi zorlada olsa acmaya calısıyodum cok siddettli bagirma sesi duydum dogrulup cama kostum "DEREKK ! " bagırdim ses yoktu zifiri karanlikti nereye gitmislerdi onlari göremiyodum ardindan arkamdan ayak sesleri duydum "MINA" dedi bir ses arkami dönüp baktim tanrim bu derekti sevinc cigligi attim ona sarildim oda bana simsiki sarıldi sonra ona bakip " PEKI SCOTA NOLDU ? " dedim. " ONU ÖLDÜRDÜM ARDINDAN YAKTIM" dedi. bir anda boynumun acisiyla yere düstüm derek beni tutup kucagina aldi odaya kosup beni yatirdi "DEREK ! BOYNUM BOYNUM YANIYOR " dedim. acı icinde " OLAMAZ ZEHIR PIC HERIF SANA ZEHIR VERMIS " dedi bagirarak " DEREK LÜTFEN ONU BOYNUMDAN AL CANIM YANIYOR" dedim cıglık attim " MINA SANA ZARAR VEREMEM BU KOLAY DEGIL KANINI EMIP ZEHIRI CIKARMAM GEREK" dedi. " ÖYLEYSE YAP DURMA "dedim. "ANLAMIYORSUN MINA YA DURAMAZSAM SENI KAYBEDEBILIRIM ! " dedi. kolundan tutup kendime cektim dudagina öpücük kondurup " BANA BISEY OLMIYCAK SIMDI BUNU YAP" dedim acıdan ter icinde kalmistim " TAMAM MINA BUNU SENIN ICIN YAPICAM SADECE SENIN ICIN" dedi dislerini cikartip boynuma yaklastirdi gözlerini sımsıkı kapayarak dislerini gecirdi bagırdım canim yaniyordu o sirada derek hizli hizli kanimdaki zehri icip temizlemeye calisiyordu gözlerimi yummustum derek durdu dislerini cekti "MINA ! " dedi. ses yoktu "MINA AC GÖZÜNÜ" diye bagirdi hala bende bir kıpırdama yoktu egilip kalbimi dinledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirbu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...