Footstep

37 6 0
                                    

Σήμερα έχω νωρίς μαθήμα. Ώρα 09:45. Πήγα στα αποδυτήρια της Footstep άλλαξα και ξεκίνησα το ζέσταμα. Ένιωθα ελαφρώς αδιάθετη. Ίσως να οφείλεται στο όνειρο που είδα χτες..

-Καλημέρα Έβελιν.
-Γεια σου Λίζελ..

Η Λίζελ είναι εκείνη η κοπέλα που σας είπα ότι γνώρισα στη σχολή και κάνουμε μια παρέα τυπική. Ψιλή, ξανθιά με πράσινα μάτια και λαιμό κύκνου- σωστή μπαλαρίνα. Πολλές φορές όμως το ύψος της δεν της επιτρέπει να είναι και τόσο ευλύγιστη.

-Τι λέει; Πήρες την απάντηση απ' την Dancestage;
-Όχι Λίζελ.. δεν μου έχει έρθει ακόμα.
-Κρίμα πάντως..την αξίζεις.

Γέλασα διακριτικά..

-Που λες γνώρισα χτες στο Portland bay (μπιτς μπαρ) έναν τύπο. Δεν φαντάζεσαι πώς μου την έπεσε. Χαχαχα.. Στην αρχή έκανα τη δύσκολη αλλά τελικά καταλήξαμε σπίτι του. Ε και τα υπόλοιπα τα φαντάζεσαι.
-Ναι κατάλαβα..
-Κάνει ένα σεξ φιλενάδα δεν φαντάζεσαι. Σε πάει σε έβδομο ουρανό. Τέτοιο πάθος, τέτοια ένταση.. Άσε.

-Μη μιλάτε. Συγκεντρωθείτε γιατί θα σας πετάξω έξω!
-Μας συγχωρείτε δεσποινίς Ρέιτσελ., είπα έχοντας γίνει κατακόκκινη.
-Σκύλα.., ψυθήρισε η Λίζελ.

Για κάποιο λόγο ανακουφίστηκα που μας έκανε την παρατήρηση η δεσποινίς Ρέιτσειλ, γιατί ευτυχώς σταμάτησε η Λίζελ να φλυαρεί. Δεν την αντέχω όταν μιλάει. Ένα καλημέρα αρκεί.

-5,6,7,8 ..Πλιέ, ρελεβέ, τουρνέ, και βήμα βήμα , γκραντ ζετέ, ποζέ.. Έβελιν πιο πάνω το πόδι σου! Τέντωσε γόνατο! Ίσια η πλάτη! Αυτό είναι
...

Το μάθημα τελείωσε. Δεν τα πήγα άσχημα αλλά έχουν υπάρξει και καλύτερες φορές. Σήμερα δεν νιώθω πολύ καλα. Γύρισα σπίτι. Ησυχία. Πρώτη φορά δεν ακούγονταν τσακωμοί. Η μαμά κοιμόταν στον καναπέ. Όσο για τον μπαμπά, έλειπε.. Λογικά θα ήταν ακόμα στη δουλεια.

Ανέβηκα πάνω έκανα μπάνιο και ξάπλωσα. Δεν είχα όρεξη να φάω. Με είχε επηρρεάσει πολύ το όνειρο που είδα χτες το βράδυ. Και έγινε ακόμα χειρότερη η κατάσταση μετά απ' τη συζήτηση που είχα με την Λίζελ την ώρα του μαθήματος..

Φάλτσα ΝόταWhere stories live. Discover now