Σήμερα δεν πήγα στο μάθημα γιατί η δεσποινίς Ρέιτσελ ήταν άρρωστη, οπότε αναβλήθηκε. Έτσι, βρήκα την ευκαιρία να βγω για ψώνια προκειμένου να καλύψω τις ανάγκες μου για το ταξίδι.
Η αγορά στο Πόρτλαντ δεν είναι μεγάλη αλλά έχει πολλά μαγαζιά. Αρχικά μπήκα σε διάφορες μπουτίκ και δοκίμασα ρούχα. Αγόρασα χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά ώστε να μπορώ να προσαρμοστώ κατάλληλα στο κλίμα του Σαν Φρανσίσκο.
Συνέχισα στο Beauty Icon, το μεγαλύτερο κατάστημα καλλυντικών. Δάλεξα αρώματα, βαφτικά (αν και δεν συνηθίζω να βάφομαι) και αξεσουάρ για την κατάλληλη κώμμωση του μπαλέτου.
Βγαίνοντας πήγα σε ένα κατάστημα με είδη μπαλέτου και αγόρασα ό,τι ήταν απαραίτητο για την Dancestage. Η πωλήτρια με ήξερε γιατί από εκεί συνήθως ψωνίζω τον "εξοπλισμό" μου. Με μεγάλη μου χαρά της ανακοίνωσα την νέα ευκαιρία που μου δόθηκε για την καριέρα μου και με αγκάλιασε θερμά. Προσφέρθηκε να με κεράσει μια πορτοκαλάδα αλλά είχα ήδη αργήσει για το μεσημεριανό.
Στο τράπεζι μιλούσα μόνο εγώ με τη μαμά. Ο μπαμπάς σιωπηλός τσιμπολογούσε το φαγητό του.-Δεν πεινάς;, ρώτησε η μαμά.
-Μπα.., αποκρίθηκε εκείνος.
-Συνέβη κάτι;
-Τίποτα σπουδαίο. Μαλακίες.Ο μπαμπάς δεν βρίζει. Δεν το συνηθίζει, ή μάλλον δεν το συνήθιζε.. Τελευταία όμως η συμπεριφορά του έχει αλλάξει. Δεν περιμένω να φερθεί καλά στη μαμά, άλλωστε δεν την αγαπάει πια. Αλλά θα μπορούσε εν πάσει περιπτώσει να είναι αξιοπρεπής.
Σηκώθηκε από το τραπέζι με ύφος τρομαγμένο σαν να είχε αφήσει κάτι στη μέση. Πήγε στο γραφείο του και κάτι ψαχούλευε στο συρτάρι του. Έτσι ακουγόταν τουλάχιστον.Λογικά θα ήταν κανένα έγγραφο της τράπεζας..
Χαμογέλασα στη μαμά δίνοντάς της θετική ενέργεια καθώς ήταν κάπως πεσμένη και ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Συνέχισα να ρίχνω στη βαλίτσα πράγματα έτσι ώστε να μην τα αφήσω όλα τελευταία στιγμή.
Σκεφτόμουν όμως πολύ τη μαμά.. Τώρα που θα φύγω θα ζει δυστυχισμένη. Μέχρι τώρα είχε εμένα για να χαμογελάει..Όταν όμως θα φύγω θα μείνει μόνη. Ο μπαμπάς θα την ξεχάσει τελείως και το πιο πιθανό είναι να μην γυρνάει καν στο σπίτι αφού πλέον θα καταργηθούν τα καθήκοντά του σαν πατέρας.
Δεν μπορώ όμως να μην φύγω. Η ευκαρία μου είναι κάτι που δεν δίνεται εύκολα σε άλλους. Είναι αδύνατο λοιπόν να τα παρατήσω. Αλλά η μαμά; Τι θα απογίνει; Και το ενδεχόμενο να την πάρω μαζί μου δεν παίζει καθόλου διότι θα μείνω σε δικό μου δωμάτιο μέσα στη σχολή. Δύσκολα τα πράγματα..
Έχω φτάσει σε σημείο να παρακαλάω να της ζητήσει ο μπαμπάς διαζύγιο. Όχι ότι εκείνη θα το υπέγραφε εύκολα αλλά θα την έπειθα εγώ. Θα ήμουν δίπλα της. Αλλά δεν ξέρω γιατί ο μπαμπάς δεν ζητάει να χωρίσουν. Αφού έχει άλλη. Το έχω καταλάβει..Δεν εξηγούνται αλλιώς οι μυστικοπάθειες, τα κρυφά τηλεφωνήματα, οι δικαιολογίες και ότι κάθε πρόβλημα σχετίζεται με την τράπεζα. Αν η τράπεζα είχε τόσα προβλήματα όσα ισχυρίζεται ο μπαμπάς κάθε μέρα θα είχε χρεοκοπήσει.
Βαρέθηκα να ασχολούμαι με όλους και με όλα. Ο πατέρας μου είναι κάθαρμα!
BINABASA MO ANG
Φάλτσα Νότα
Teen Fiction"Κι έτσι όπως χόρευα άγγιξε το σώμα μου απαλά, σαν να ήθελε να προσέξει μην διαλυθώ..Η ανάσα του χάιδευε βασανιστικά το λαιμό μου και ένιωθα την καρδιά του να πάλλεται στον ρυθμό της μουσικής. "Τον θελω.. Όχι όχι Έβελιν σύνελθε",σκεφτόμουν.. Με κατέ...